Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I parken om natten //Freja//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I parken om natten //Freja// Empty
IndlægEmne: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 08:33

Sted: Parken
Tid: 00:03
Omgivelser: En bænk ved en lille sø. Ingen mennesker.

Kian sukkede svagt og kastede en sten langt ud i vandet. Klokken var 12 om natten, men han var ikke søvnig. Sådan havde det efterhånden været lige siden Daniel forsvandt. Han fandt endnu en sten, denne gang kastede han den hen over søen, så den landede i det halvfugtige græs på den anden side. ”Hvad skal det nytte” mumlede han og rejste sig op. Han smed skjorte og bukser, og hoppede i vandet. Det var koldt og køligt imod hans hud, og skønt det ikke hjalp på hans søvnløshed, ville det hjælpe med at rengøre sindet. Han svømmede lidt rundt og nød det. Sådan burde alle nætter være, og dog.. noget i aften var bare ikke helt som det skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 08:37

Freja en ung kvinde kom gående og blev ramt af en sten og lanede på sin røv, ''hey hvad har du gang i'' råbte hun af en på den anden side af søen hun havde sin stramme røde kjole på som passede til hendes øjne , hun holdte for sit hovede da det gjorder lidt ondt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 08:50

"Hm?" Kian løftede hovedet op over vandet og svømmede hen imod hende "hvad i.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 08:55

Freja så på ham. ''var det dig der kastede den sten'' spurte hun vredt, og sad stille og tænkte sig om og så på ham. ''du har bare at have en god undskyldning'' sagde hun stille med et fast blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:02

"Uhm.. jeg havde ikke set dig, og kedede mig frygteligt?" forsøger Kian og går op af vandet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:04

Freja så på ham med et vredt blik. ''det okay'' sagd ehun sitlle og så væk fra ham. ''hvad laver du her på sådan en sen aften?'' spurte hun ham stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:09

Kian tøver lidt, finder sine bukser og tager dem på "kigger på stjerner.. aften bader.." han ser ud over søen "og du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:10

freja så på ham. ''er på vej hjem fra en fest'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:14

"En fest hva?" Kian ser lidt på hende "den sluttede lidt tidligt.. eller var det bare kedelig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:15

freja smilede stille og så på ham med et roligt blik, ''ja beggedele'' sagde hun stille med et smil på sine røde fyldige læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:18

"Jeg forstår.." han ser lidt op og ned af hende.. "så, jeg gætter på du er single?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:26

hun så på ham, ''hvad hvis jeg er'' sagde hun stille med et smil på sine læber, og så på ham hun satte sig på en bænk ikke langt der fra.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:28

"Så gættede jeg rigtigt" han smiler og får skjorten på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:32

freja så på ham. ''ja du gjorder jeg er singel'' sagde hun stille og så på ham, ''hvorfor spørger du overhovede du kender mig ikke engang'' sagde hun stille og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:34

"Hm.." han ser lidt op og ned af ham "fordi.. hvis jeg var din kæreste, ville jeg blive meget jalous hvis du vidste dig sådan foran andre mænd.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:37

hun så på ham og grinede. ''hvis jeg havde en kæreste skulle han bare blande sig uden om hvordan jeg går klæt'' sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:39

Kian så på hende "men.." han smiler lidt "med den kjole på, er der ikke en eneste drengs opmærksomhed du ikke ville få..." han lagde hovedet lidt på skrå "jeg er sikker på din kæreste ville nyde den lige så meget.. bare blive... ja bekymret over at alle andre mænd på clubben pludselig også fantaserede om dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:42

hun grinede lidt. ''ja men så er der lige det jeg har ingen kæreste'' sagde hun smilende. ''jeg lever det vilde singel liv'' sagde hun stille med et smil på sine læber og så på ham. ''hvorfor siger du alt det her er du da vild med kjolen du må godt få den'' sagde hun til ham med et drilsk smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:47

"Det kommer an på.. tager du den af her?" Kian gengælder det drilske smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:48

freja grinede. ''kan jeg da godt'' sagde hun tog den af og havde en sort på inden under og kaster den til ham. ''her den er til dig'' grinede hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:51

Kian griner lidt og griber den "hm, en frisk pige" siger han og ser på den "ja, den er køn.. uha, så snart jeg er alene så skal den prøves" siger han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:52

freja så på ham, ''prøv den jeg vil se den på'' sagde hun stille med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:53

"Nej, jeg kan ikke gøre det her" siger Kian meget alvorligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 09:55

hun så på ham med et smil. ''hvorfor ikke hr.'' sagde hun blidt mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitimeOns 20 Jul 2011, 10:05

"Du ville blive knust hvis du så jeg så bedre ud i den end dig.." han blinkede til hende, tydeligvis ment i sjov
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// Icon_minitime

I parken om natten //Freja//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: