Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I parken om natten //Freja//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I parken om natten //Freja// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:09

freja smilede stille og tog hans anden hånd. ''hvorfor blev du ikke bare hjemme hos mig jeg mener jeg har masser af plads'' sagde hun stille og kyssede igen. ''jeg har også savnet dig'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:17

"jeg savnede vel pakhuset" sagde han med ironi i stemmen. "jeg ville jo ikke belemre dig med at have mig hængende og dalre rundt på den måde" sagde sor og tog hende ind til sig. han kyssede hende kort
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:20

freja grinede og så op på ham. ''skat du kan blive i al den tid du vil okay'' sagde hun og kyssede igen og nød at være sammen med ham hun smilede stille mod ham. ''hvad syns du om min kjole i aften.'' spurte hun den var meget kort og sort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:22

"den er rigtig pæn til dig. og så er den også lidt fræk" sagde han med kærlig dril i stemmen og nev hende blødt på ballen og og smilte sødt. han hviddste hun ikke ville have noget imod det så det var den eneste grund til at han turde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:30

hun smliede stille og så op på ham. ''jeg er glad for at se dig igen skat'' sagde hun og hev ham med ud på danse gulvet. ''dans med mig skat'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:34

"okay" sagde han og begyndte at danse. danse gulvet var godt pakket så de stod tæt på hinanden. men det regnede han ikke med at hun havde noget imod. sor dansede ikke så godt men han havde det godt nu hvor han var i nærheden af den kvinde han elskede højere end noget andet så det var okay
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:38

freja smilede stoille og lod sin læne helt ind til ham og smilede blidt til ham. ''du fantastisk skat'' sagde hun stille med et smil på sine læber og lod sig selv danse med ham blidt og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:43

han kiggede ned i jorden med et stort smil og begyndte at rødme og syntes at det var pinligt. men gengældte dog med at sige "og du er det lys jeg er gået efter i den lange tunnel der kaldes mit liv" han var så væk i hende at han følte som om han fløj. det gjorde han dog ikke for så ville folk stirre noget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 10:47

freja smilede og så på ham og lod sine læber kærtegne hans og lod sine øjne møde hans og svarede så, ''ja du er den der har vist mig vejen tilbage til mit menneskelige jeg'' sagde hun stille med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:00

han opdagede nu at de dansede helt tæt op af hinanden. han nød det dog. hendes krop hendes øjne bare det at hun var her. der var perfekt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:02

hun nød at hendes engel var tæt på hende. hun smilede stille og kyssede hans kind og sangede sluttede stille og rolig,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:06

han nød det og kyssede hende igen. han hvidste ikke hvad han skulle sige. så han smilte bare varmt til hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:08

hun smilede tog hans hånd og satte sig der ned hvor de havde mødes første gang. ''det her vil altid minde mig om dig min skat'' sagde hun stille og så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:24

sor smilt og lagde en hånd på hendes lår og var på vej til at kysse hende men så opdagede han at hans hånd var på hendes bare lår og at han teknisk set ragede på hende. han fjernede den hurtigt og sagde "nej fuck shitej undskyld det var ikke min miening"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:27

freja lagde blidt to fingre for hans mund. ''shhh.... slap af'' sagde hun stille og så på ham. ''rolig nu skat alså jeg er ikke skrøbelig men lad os bare sidde her og slappe helt af stille og roligt'' sagde hun stille med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:30

sor rødmede og følte sig lidt halv dum. han kiggede hende i øjnene og smilte undskyldende. han holdt begge sine hænder med begge sine hænder. han aede hendes håndryg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:32

hun smilede stille og kyssede ham. ''skal vi ikke bare tage hjem??'' spurte hun ham stille med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:34

ja lad os det" sagde han og tog hendes hånd og gik gennem mængden med hende hele vejen ud på gaden. han havde stadig sin hånd i hendes
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:35

hun smilede da de forlod klubben og vinkede til kian og kom hjem.

//out//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitimeFre 29 Jul 2011, 11:38

sor gik med hende

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I parken om natten //Freja//   I parken om natten //Freja// - Page 4 Icon_minitime

I parken om natten //Freja//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Ude i parken om natten //Devin//
» I am a Hunter - Freja ( XXX )
» Party? - Freja
» In the darkness //Freja Nakara//
» Et mystisk møde - Freja.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum