Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjemmet

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 22:56

Dato: D. 18/12.
Årstid: 2009.
Dag: Fredag.
Vejr: Køligt.
Sted: Havnen
Tid: 12.00
Omgivelser: Ingen.

Elisabeth kørte en dirrende hånd igennem det ildrøde hår, som hang om hendes smalle skuldrene. Hun tog et hiv af smøgen, som hun holdte i den anden dirrende hånd. Hendes øjne var sorte, og hendes hud var bleg. Elisabeth skævede rundt. Hun stod indenfor i et stort pakhus, af en art. Elisabeth smed smøgen, og trampede på den, før hun vende sig om, og forlod huset. Heller ikke her, kunne man finde på noget. Elisabeth gik ned af havnens gade, og kastede et sidste blik på den usle lejlighed, som lå ved siden af pakhuset. Hendes hjem. Hun fnøs. Elisabeth skulle hurtigst muligt finde et nyt hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:00

Hayley kom gårende hun havde hænderne i sine løber og kiggede kort ud på bådene, hun kiggede på dem med et skævt smil, hun stoppede op ved en bænk, og satte sig ned og kiggede rundt, hun fik færten af en anden hun vampyr, men slappede helt af, hun havde lige været ude og spille med sit band over defor hel rolig, hun lagde bene over kors og sukkede dybt, hun bed sig kort i læben men slap den med et skævt smil


Tøj, http://twilightbookaddicts.files.wordpress.com/2009/06/kristen-as-joan-jett1.jpg

-p.s husk hun har langt sort hår, ikke det hun har på billedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:05

Elisabeth fik færten af en anden hunvarmpyr. Den første, siden hun havde befundet sig i Sverige for en stund. Hun satte hastigheden op, og i løbet af få sekunder, havde hun opsnakket, hvor den kvindelige skikkelse befandt sig. Der gik yderligere 1 sekund, før hun sad ved kvindens side. "Fortæl mig," brummede Elisabeth, der overhovedet ikke havde regnet med en reaktion. "Bor der mange andre af os her?" spurgte Elisabeth i et lokkende tonefald, før hun fæstnede blikket ved vandet. Elisabeth "kom til" at puffe til hende med skulderen, og hun smilede svagt, men tilfreds, da hun lidt efter havde fuld adgang til hendes tanker. Dog læste hun dem ikke. Det var uhøfligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:08

Hayley kiggede overaskene på hende "Hej" sagde hun forvirret på hende "Jo det er mange her af hos" sagde hun høfluigt men samtidelig forvirret, hun løftede det ene øjnebryn da hun poffede til hende med sin skuldere, Hayley rykkede sig lidt væk fra hende og kiggede nu underne på hende "Er du nu vampyr" sagde hun stillet, da hun ikke var sikker på om der var nogle mennesker, men lige rundt om dem var der ikke nogle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:16

Elisabeth rykkede automatisk væk, efter hun fik hvad hun søgte. Så nikkede forståeligt, og sendte hende et kort køligt smil. Man skulle ikke tage Elisabeths kølige facade for noget - Sådan var hun bare. "Hvor holder man til? Flytter man rundt eller har man et såkaldt hus her?" spurgte Elisabeth, og kiggede så på hende. "Jeg er tilflytter, og jeg er nødt til at vide, hvordan I kører det her, hvis du forstår," tilføjede Elisabeth venligt, men stadig køligt. "Ja, jeg er vampyr. Og De?" spurgte Elisabeth formelt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:22

"Som du sikkert af fåret færten af, vampyr" hun sendte hende et smil. "Jeg forstår, man borer bare rundt omkring i byerne skovene ja hvor man vil bo" hun smilede meget koldt, noget hun ikke hvade gjort længe, hun trk svagt på skulderne, hun rakte så hånden frem imod hende, som hilsen "Jeg hedder Hayley" hun smilede nu venligt, og kiggede med rolige øjne på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:26

Elisabeth gengældte kort hendes venlige smil. Det var faktisk ikke meningen, men Elisabeth smilede køligt tilbage, samtidig med det var venligt. Så nikkede hun kort. "Vi har ingen rang her, altså?" spurgte hun så. Elisabeth skulle nødig skubbe til de forkerte. Så rakte hun hånden ud mod Hayley, og tog imod hånden. "Det glæder mig at møde dig," brummede hun og slap hurtigt hånden igen. Ellers ville hun blive opslugt af Hayleys tanker, og hun ville ikke træde på hende. Hun virkede som en, der var værd af samle på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:31

"Det ved jeg ikke om der er" sagde hun stillet og gav hendes hånd et blidt klem, inden hun tog den til sig på samme tid som hende, "Også rart og møde dig" sagde hun smilene "Når, er du faldet godt til" spugerte hun og smilede venligt igen, hun kørte en hånd igemmen sit hår, og tog hurtigt sin mobil op af lommen for at se om Marcus havde ringet, men det havde han ikke så hun lagde den i lommen igen , og så så smilene på hende, hun fugtede sin underlæbe og smilede igen bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:35

Elisabeth anstrengte sig til sit yderste, for ikke at hører den begynden stemme, og efter hun havde stødt på Anna, var hendes mumlen der også. "Jo tak. Jeg har holdt mig indendøre i tre dages tid, og har ikke rigtig fået kigget ordenligt på forholdende" konstaterede hun hurtigt, og smilede kort til hende. Hun hev en smøger frem, og rakte indbydende hende en. "Ryger du?" spurgte hun afventende. "Hvor længe har du boet her?" spurgte hun roligt, som det næste spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:39

Hayley bed sig kort i læben, da hun spugerte om hun røg, hun gjorder det når hun var sammen med Demetri og når bande røg, hun vidste bare ikke om hun måtte for Marcus, hun bed sig kort i læben, men tog så en og smilede til hende "Llænge, har slet ikke tal på det" smilede hun og hev en lighter op af hendes bukser og tændte sin smøg, hun rakte så lightern ud til hende med et smil "Her" sagde hun stillet og tog et sug af sin smæg og lidt efter pustede hun det langsomt ud med smilede imen.

//Skal lige hjem :P //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 23:45

Elisabeth tog ligtheren fra hende, vende og drejede den undersøgende i hænderne, før hun selv tænde sin. Elisabeth tog et sug, og sukkede kort. Så grinede hun smørret lidt efter. "Skovsten, aha. Mere jeg burde vide om dig?" spurgte Elisabeth, og hun grinede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 00:34

Hayley smilede og trak på skulderne "Spøger så svare jeg" sagde hun smilene og grinede kort , hun tog sin smøg i munden og sugede ind og lidt efter ud hvor hun lavede ringe, og smilede bagefter, og kiggede så på hende "Men jeg vil gerne vide hvad du hedder det har du ikke sagt noget om endnu" hun smilede venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 00:37

Elisabeth inhalerede roligt, og spænde i hele kroppen, for at få den underlige dirrende fornemmelse i kroppen, til at gå væk. Så så hun hen på hende. "Mit navn er Elisabeth. Elisabeth Jocelyn," svarede hun hende med et kølige smil. Elisabeth havde skubbet sig selv ud på den yderste del af bænken, og sad stift. Det var ikke med vilje - Det var ganske enkelt sådan hun var. Det var heller ikke Hayleys skyld. Hun virkede réel nok - I hvert fald til Elisabeths smag. "Hvor gammel er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 00:52

"Okay" sagde hun forvirret, "Øhm jeg er 18 år i krop og gammel som vampyr" sagde hun og sukkede dybt "Jeg kan godt lide dit navn" sagde hun venligt og smilede venligt,Hayley var pisse ligeglad med hendes kølige smil, hun kendte et smil som var 1000 gange værere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 00:57

Det beroligede Elisabeth en del, at Hayley tilsynladende ikke tog sig af hende. Endnu et plus. Elisabeth sad i en rum tid, før hun hev det ene ben op til sig, og inhalerede. "Kan du? Det er gammelt," mumlede hun en smule overrasket, og kiggede over på hende med kølige øjne. De var en anelse mistroiske, men man kunne godt se på Elisabeth, havde hun var blødet en lille smule op, siden hendes anskomst. "Så fald, siger jeg tag. I lige måde Hayley," hun tykkede lidt på navnet. "Det ligger godt på tungen," bekdndtgjorde hun og smilede kort til hende. "Hayley.. Hayley, Hayley, Hayley" mumlede hun og smilede lidt efter bredere.

//Bliver nødt til at smutte i 30 minutter. Håber vi ses (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:04

"Jep og det er pænt" hayley lavede cikler med den røg hun pustede ud med et smil og kiggede hen på hende, "Ja Hayley..Hayley..Hayley" sagde hun smilene "Synes du det ligger godt på tungen, hvor sejt" drillede hun og smilede til hende

//Håber jeg ogsp =D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:29

Elisabeth himlede halvsmilende med øjnene af sig selv, og gned sit ene øje, før hun inhalerede. "Jeg kan ingen seje tricks med røgen," brummede hun køligt, før hun betragtede hende. "Hvor snyd," tilføjede hun og så ned på smøgen. Elisabeth løftede skoen, og tværede smøgen i den, før hun kastede den i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:32

Hayley tog det sidste syg af smøgen og lavede 5 storer cikeler bag efter kastede hun den i vandet og smilede "Øvelse gør meste" hun fuftede sin underlæbe og pustede resten af røgen ud gemmen nsen og smilede bagefter til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:39

Elisabeth fnøs lavt, men det var godt ment. "Det kan du sagtens sige," brummede hun, før hun rejste sig. "Vil du med? Jeg kan ikke sidde stille mere end fem minutter af gangen," forklarede hun og en lille spids latter knækkede fra hendes læber. Uden videre tegn fra Hayley, om ønske om at blive sidende, begyndte Elisabeth at gå i rolige skridt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:45

Hayley rejste sig og smilede til hende, "Jo, hvor skal vi hen" da hun begyndte og gå gik hun med, og smilede venligt, "Ja det kan jeg sagtens sige, fordi det er rigtigt" hun smilede og fugtede sin underlæbe og smilede så igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:22

Elisabeth lo lavt, men muntert, og så så over på vampyren. "Fortæl mig om dig selv. Hvor bor du, og sådanne ting," sagde hun roligt, og kiggede så ud på vandet. Hun vidste faktisk ikke, hvor de var på vej hen, men de gik, og det var det bedste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:27

Hun smilede til hende "Et hus, her i byen" hun smilede venligt til hende, og kiggede på vandet, og kiggede så på hende igen "Jeg bor i et hus, sammen med min forlovede" hun snak kort en klumb men smilede så til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:38

Elisabeth nikkede, og stak hænderne i lommen, efter hun havde kastet smøgen. "Aha. Det lyder da hyggeligt," mumlede hun og nikkede kort. Normalt ville Elisabeth aldrig, sige den slags ting til folk, men hun måtte virkelig tage sig sammen, hvis hun ville have venner her i byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:48

"Ja" sagde hun stillet og kiggede efter smøgen, og smilede venligt til hende "Hvor bor du henne, og hvor skal vi hen" spugerte hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:54

Elisabeth lagde mærke til det stille tonefald, men hun forstod ikke hvorfor. Elisabeth valgte altid, ikke at kommentere, medmindre folk selv sagde det. "Jeg aner det ikke. Jeg havde brug for lidt bevægelse. Deusden, så bor jeg omtrent 40 meter herfra," sagde hun nikkende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemmet Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemmet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: