Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjemmet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:03

Hayley smilede til hende "Okay, ellers, så har jeg et hus, du gerne må komme, vis du har brug for at slappe af" hun smilede til hende, og trak kort på den ene skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:14

Elisabeth blev lettere varm om hjertet, over den invitation, og smilede en smule bredere og venligere til hende. "Hey, tak," sagde hun en smule overrasket, og så på hende. "Men jeg har jo min lejlighed. Vil du se den? Jeg garantere ikke for sikkerheden deroppe," sagde hun drillende, før hun grinede lavt. "Der er møgbeskidt også,"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:38

Hayley grinede lavt "Det var så lidt, Øhm jo det vil jeg gerne det gør ikke noget, jeg var heller ikke så godt til og gører rent da jeg boede alene" sagde hun smilene hun lagde hænderne i jakke lommerne og kiggede på hende, med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:43

Elisabeth grinede lavt. "Det er virkelig også svært," sagde hun i et drillende tonefald, før hun førte Hayley ned af en lang gade, og derefter længere ind på havnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 01:47

Hayley gik med hende og smilede til hende og grinede svagt "Ja , det er meget svært" hun huskede lidt tilbage og grinede hurtigt og trak så på skulderne og kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 04:21

Elisabeth ledte hende om bag et pakhus, og en om i en lille gård. Gården var grim, og der lå snavs over det hele. For enden af hele scenariet, lå der et stort hus. Huset var bygget i 2 eetager, men det var kun Elisabeth som boede der. Og så hun havde oveneetagen. Elisabeth gik op af trappen, og vende sig mod hende. "Kig lige væk," sagde hun roligt, og smilede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 06:57

Hayley kiggede rundt og smilede slevom der var ret beskidt, da hun sagde Hayley skulle kigge væk, vendte hun ryggen til hende, og smilede hun gik et skridt frem og blev ståene med ryggen til hede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 09:46

Da Elisabeth havde tjekket, at Hayley ikke smugkiggede, fandt hun nøglen under dørmåtten og låste sig ind. Lejligheden var ryttet, men den så stadig beskidt ud, fordi de gamle tapeter stadig herskede og guldtæpperne lugtede. "Jeg hader stanken," sagde hun. "Jeg beklager," tilføjede hun og smilede kort over skulderen, før hun trådte ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:18

Hayley vendte sig om da hun hørte hun havde låst døren op, Hayley nikkede til hene "Det er okay, er ikke så sært" sagde hun smilene og fugtede sine underlæbe men smilede til hende, Hayley gik med hende ind og lugtede hvor grimt der duftede men trak bare på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:21

Elisabeth trådte ind i gangen. Der hang en jakke, men ellers var der ingen ting. Så gik hun videre ind i et stort rum, som var et kombineret køkken og stue. Her stod der en sofa, bord og så det der hørte til køknet. "Du kan bare sætte dig, hvis det lyster," sagde hun roligt og grinede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:25

Hayley smilede til hende, "Ja ja" hun kiggede rundt, og kiggede så på hende, og smilede igen, "Der er ikke så mange ting men ellers kan jeg godt lide din lejelighed" sagde hun venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:29

"Fortæl mig lidt om ham din forlovede," brummede Elisabeth og satte sig på stuebordet. Hun nåede at trække på skuldrene. "Jeg har ikke råd til så meget, hvis du forstår," sagde hun og nikkede. "Og eftersom jeg ikke er her utrolig meget, kan jeg ikke se nogen grund til, at købe en masse," tilføjede hun og smilede venligt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:39

Hayley nikekede og forstod hende "Jeg forstår, Øhm hvad vil du vide om ham"spugerte hun, og tænkte lidt om hvad hun kulle sig om ham, hun havde jo kun gode ting, og var så forelsket så hun var bange for at begynde og snakke sort, Hayley kørte en hånd igemmen håret og fugtede sin underlæbe og satte sig i sofaen, og kiggede ventene på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:41

Elisabeth så tænksomt ud. "Okay så," sagde hun roligt og smilede kort til hende. "Hvordan mødtes I?" spurgte hun og så afventende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 10:56

Hayley smilede og tænkte tilbage på den dag de mødte hinanden "Øhm på the Reggie club" sagde hun smilene, "Det er ret længe siden" sagde hun med et smil, og bed sig kort i læben "Han var den anden dreng jeg mødte og samme dag jeg mødte ham var vi tæt på at have sex" hun bed sig kort i lben og blev lid genert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:05

Elisabeth grinede lavt, men smørret. Hun havde i mellemtiden fundet en smøg frem, og inhalerede. "Hvorfor blev det så ikke til noget? Bed han dig?" spurgte hun og hævede det ene bryn. "Eller var du vampyr da i mødtes?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:12

Hayley bed sig kort i læben men slap den med et smil "Marcus er dæmon og jeg er vampyr og haar levet i flere år end ham" hun smilede og kiggede lidt på hendes smøg, men hev selv en pakke frem og tog sin lighter og tændte den, og inhalerede og pustede ringe ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:14

"Aha," sagde hun nikkende. "Men.. Hvor længe har I så dannet par?" spurgte Elisabeth roligt, og grinede lavt, før hun pustedde røgen ud af næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:18

Hayley tnke lidt "Lidt over et halvt år, tror jeg" hun smilede og kigged epå røgen, og inhalerede og pustede det så også ud af næsen og så smilene på hende imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:20

"Hvor skal I så giftes?" spurgte hun roligt, før hun betragtede hende, med et nysgerrigt blik. HUn satte sig i skrædderstilling på stuebordet, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:40

Hayley tog smøgen imunden og lagde benene over kors og trækte dem ind til sig og nød hagen hvile på benet, hun tog smøgen ud af munden og holdte den i to finger, og pustede røgen ud som hun havde sugede ind da hun havde smøgen i munden "Øhm vi skal giftes på stranden" sagde hun og smilede venligt til hende, "Vi kan da bare finde en dag, du kan komme med hjem og møde ham" sahde hun med et venligt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:44

Elisabeth smilede bredere, i et skævt smil. "Du er yderst gæstrfri," konkluderede hun og lo lavt. "Holder du meget af selskab?" spurgte Elisabeth, og betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:52

Hayly nikkede "Tak, Ja jeg kan godt lide selvskab, og jeg kan godt lide dit selvskab" sagde hun venligt og smilede også venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 11:53

"Jeg er smigret, og i lige måde," sagde hun i et varmt tonefald, før hun nikkede. "Jeg takker for din indbydelse, men lad mig lige tænke over den. Demoner er virkelig ikke min smag, det var det, han var ikke sandt?" spurgte hun og kiggede op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 12:03

Hayley nikkede "Tak ak, jo det er han, øhm men bare tænk alt den tid du vil" sagde hun med et smil på læberne og kiggede lidt rundt men kiggede så på Elisabeth igen, og smilede venligt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjemmet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjemmet   Hjemmet - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjemmet
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: