|
| Kiosken | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:03 | |
| Dato: 18. december. Årstid: 09. Dag: Fredag Vejr: Snevejr Sted: Kiosken Tid: 22.00 Omgivelser: Ingen, udover kassedamen
Elisabeth trådte ind i kiosken, til den irriterende lyd, der meddelte kassedamen, at hun skulle hæve snotten fra hendes sladreblad, og til at lave noget. Det gippede i Elisabeth, da hun hørte den irriterende lyd, og kassedamen fnes lavt. Elisabeth rettede hurtigt hendes blik mod hende, og damen så hurtigt ned i hendes avis. "Prince og en cola," sagde Elisabeth køligt, og damen rejste sig besværet. "Det må gerne være i dag," tilføjede Elisabeth, og kioskdamen kastede et forarget blik hen på hende. Elisabeth smilede køligt, en smule hånligt. Kioskdamen lagde smøgerne på bordet og stillede colaen, som Elisabeth snupsede. Kassedamen så afventende på hende, da Elisabeth fumlede med mønterne. Lidt efter fik hun dog betalt, og tog pakken med smøgere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:10 | |
| Jalaz trådte ind i kiosken og fortrød med det samme, da hun lugtede vampyren. *Helvede da. De er da også allevegne..* tænkte hun men sagde ikke noget. Alt hendes hår var samlet på hendes hoved, og kun en enkelt af det flamende røde hår var faldet ned i nakken. Hun bed sig svagt i læben, men gik alligevel op mod kassedamen.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:16 | |
| Elisabeth holde masken, men skævede til pigen der trådte ind. Stanken var ikke til, at tage fejl af, men hun lod som ingen ting. Hun havde haft en lang dag, og byen her, så ikke ud til, at være noget særligt. Måske flyttede hun igen. Elisabeth puffede blidt til pigen, da hun vende sig om. "Undskyld," brummede hun kort for hovedet, ligegyldigt, da hun begyndte sin gang mod kioskdøren. Da Elisabeth havde rørt ved pigen, for tanken igennem hendes hoved. "Det er da også alle vegne!". Elisabeth smilede smørret, og ved hjælp af sin evne, besvarede hun pigens tanker, i selve tankerne. *Det kan du tro vi er*. Det var drillende ment, og lidt efter kunne man hører klokken ringe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:20 | |
| Jalaz skulede kort til pigen, da hun puffede til hende. Så vendte hun sig mod kassedamen. "En smirnoff" sagde hun bare og ventede utålmodigt på at hun fik sin flaske. Hun lagde pengene på disken og tog fat om flasken. *Hvorfor er man altid møder dem de mest ubelejlige tidspunkter!* spurgte hun i tankerne idet hun var på vej ud af kiosken. Hun vidste jo ikke at vampyren kunne læse hendes tanker.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:24 | |
| Elisabeth havde sat sig udenfor, i en gyde tæt på kiosken. Hun sad med et smørret smil, og tog igan imellem en tår af colaen, fordi hun netop kunne hører hendes tanker, og besvarer dem. Elisabeth hørte klokken, og rejste sig fra sit skjul. Lidt efter fulgte hun trit med pigen, og grinede lavt. Køligt. "Jeg tror det har noget at gøre med, at vi er så mange. Det er bare lidt sejere end at være... En... Ja, hvad er du egentlig?" spurgte Elisabeth hånligt, men blinkede så til hende. Det var kun for sjov det Elisabeth sagde, selvom hun garanteret havde trådt på pigens følelser. Eller. Det vidste hun jo faktisk ikke. "Spøg til side. Jeg er Elisabeth," præsenterede hun sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:30 | |
| "Dionel" præsenterede hun sig selv, med isende stemme. "Er du tankerlæser?" spurgte hun derefter med et mistroisk blik. Hun brød sig ikke om at nogen kunne se direkte ind i hovedet på hende og læse hver evig eneste lille tanke hun tænkte. Specielt fordi hendes tanker som regel ikke just var sukkersøde, men ret vrede, og til tider ondskabsfulde.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:33 | |
| Elisabeth fulgte trit med hende, selvom det virkede, som om at pigen ikke ønskede hendes selskab. Alligevel var Elisabeth ikke sådan at slippe af med. "Ja." Besvarede hun hendes spørgsmål, med sådan en ligyldighed, at det kunne have slået en voksen mand til jorden. Elisabeth hævede blikket, inhalerede og betragtede derefter englen. "Men slap bare af, jeg hører ikke mere," sagde hun roligt, men stadig ligegyldigt og køligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:38 | |
| "Hurraa" sagde hun sarkastisk og åbnede flasken hun havde i hånden. Hun tog en tår, og satte så låget på igen *Sådan noget forkvaklet sprøjt!* tænkte hun lettere forarget og så lidt på flasken. Hun skævede kort til vampyren, men rettede så blikket mod vejen, og satte farten en anelse op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:42 | |
| "Det var det jeg tænkte," sagde hun, og hendes store smørrede smil klistrede på hendes læber. Lidt efter lagde hun mærke til tempoet, og hun satte selv yderligere tempo på. "Hvor skal vi hen?" spurgte hun drillende, og det var så tydeligt, at det halve kunne have været nok. Under facaden var det mere fordi, hun ville have selskab. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:49 | |
| "Vi skal forhåbenligt ingensteder, og hvor jeg skal hen angår kun mig.." svarede hun koldt. Egentlig mest fordi hun ikke selv vidste hvor hun ville hen, men det behøvede vampyren jo ikke at vide... Vel? *Okay så... Svinet må klare sig alene... Men hvor så?..* tænkte hun overvejende og blev ved med at gå. "Har du ikke noget bedre at tage dig til end at følge efter mig? Jagte et eller andet mennesker eller noget?" spurgte hun og så kort på Elisabeth. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:55 | |
| Elisabeth himlede med øjnene og hævede det ene bryn, og betragtede kort Englen. "Jeg har et forslag. Vi kunne tage på en eller anden Café?" foreslog hun i et 'venligt' tonefald. Elisabeth havde nærmest desperat brug for selskab, og pigen her, virkede af samme støbning som hende. Elisabeth viftede fraværende med den ene hånd. "Jeg tager ikke mennesker," brummede hun køligt og så ned i fliserne. ".. Hvis det har sådan en fucking betydning for dig," tilføjede hun koldt. Elisabeth kunne også være kold - Englen kunne få den kølige Elisabeth anytime. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 04:58 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 05:02 | |
| Jalaz stoppede op og så et øjeblik lettere overrasket ud, før det kølige vendte tilbage til hendes ansigt. "Du spørger mig om jeg vil med dig på cafe? En vampyr?!? Nok er jeg dum, men så dum er jeg alligevel ikke.." sagde hun så. Hun trængte egentlig også selv til selvskab, men hun turde ganske enkelt ikke lade det selvskab være en vampyr... Gjorde hun? "Har du spist?" spurgte hun så, og bestemte sig for at hun ville beslutte sig efter svaret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 05:15 | |
| Elisabeth besluttede, at hun ikke ville blæse en dum kommentar af, og hun smilede kort. Hvad havde hun forventet? Der var ingen væsner, der frivilligt ville gå på en café sent om aftenen, med en vampyr. "Ja," svarede hun hende, før hun trådte et skridt væk fra hende. Elisabeth betragtede hende, og slikkede lidt på hendes ring i læben. "Jeg gir'" tilføjede hun lokkende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 05:33 | |
| Jalaz himlede kort med øjnene og begyndte uden et ord igen at gå. Hun sagde hverken ja eller nej.. Endnu i hvert fald.. Hun bed sig svagt i læben, og satte alligevel kursen med en befolket cafe. Hun ville under ingen omstændigheder være alene med vampyren på en cafe, og det var vel egentlig mere sikkert at være mellem menneskene hvor vampyren ikke måtte bide hende, end ude på den tomme gade hvor hun kunne gøre som hun ville... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 05:37 | |
| Elisabeth tog det som et ja, og hun fulgte med, med en sær varme i brystet. Det virkede helt cool det her - At hun skulle på café. Og så med en gæst. Elisabeth stak hænderne i lommen, og fulgte med englen. Caféen var overbefolket, og langt de fleste var fulde, eller på nippet til at være det. Elisabeth befandt sig godt i situationen, for som regel tænkte fulde folk altid en masse sjove ting. Og så væltede de omkring. "Hvor skal vi sætte os?" spurgte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 05:43 | |
| "Hvad med der?" spurgte hun og lavede et kast med hovedet med det eneste tomme bord der var på caféen. Da hun mente at et svar var overflødigt satte hun kursen mod bordet uden at vendte på Elisabeths reagtion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 05:47 | |
| Elisabeth satte kursen mod hende, og stødte ind i en ældre fyr. Han grinede bøvet, og inviterede hende med hjem. Elisabeth afslå iskoldt, og han fjernede sig hurtigt. Elisabeth så ned, skuttede sig og skyndte sig efter englen. Hun havde glemt navnet. Elisabeth satte sig, og så afventende på hende. "Hvad kan jeg byde på?" spurgte Elisabeth i et køligt, men alligevel roligt tonefald. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 05:53 | |
| "Kaffe" svarede hun kort og betragtede vampyren. *Hvad i alverden har du dog gang i pigebarn?!? Se at komme væk!* råbte en lille stemme i hendes hoved, men hun valgte - som alt for mange andre gange - at ignore den. Den var alt for bedre vidende til at rette sig efter.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 05:58 | |
| Elisabeth fugtede sine læber, og nikkede. Lidt efter forsvandt hun op til baren, hvor hun bestilte en kop med kaffe. Personligt ville hun hellere dø, end at drikke kaffe. Smagen blev altid fordobblet, for det var Elisabeth der drak den. Elisabeth modtog koppen med kaffe, og stillede den foran englen. "Værg så artig," brummede hun kort, og smilede kort til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 06:31 | |
| Hun nikkede stille og nippede til kaffen. Ordet 'tak' var ikke et der ligefrem faldt hende let at bruge, så hun undgik det for det meste. "Hvorfor spurgte du om jeg ville med?" spurgte hun så og studerede Elisabeth med blikket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 06:36 | |
| Elisabeth stolede ikke på englen endnu, men valgte, halvt om halvt, at svarer hende. Hun fugtede sine læber, og rettede ryggen. Hun var temmelig stiv i hendes bevægelser. I hvert fald når hun sad. "Fordi jeg gerne ville give nogen, en kop kaffe," løj hun overbevisende. "Det har jeg aldrig gjort før," tilføjede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 07:00 | |
| "As if" sagde Jalaz, men kunne ikke tilbage holde et svagt smil. Hun stolede på ingen måde på vampyren, men indtil videre havde hun jo ikke vist sig som et af de forfærdelige bæster der kastede sig over hende ved første øjekast.. Det var vel et godt tegn.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 07:03 | |
| Elisabeth lod et svagt, svagt smil passere hendes læber. "Er du bange for at jeg hopper på dig?" spurgte Elisabeth, i et neutralt tonefald, før hun lagde hovedet på skrå. Elisabeth betragtede englen. Englen. Ja, det måtte hun kalde hende for nu af. Det der med navne var ikke lige Elisabeths gode side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kiosken Lør 19 Dec 2009, 07:12 | |
| "Jeg er ikke bange.. Men jeg vil aldrig kunne stole på en vampyr" svarede hun ærligt, og tog en tår af kaffen. Hun så på Elisabeth med med ulæselige øjne og ventede på hendes reagtion.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kiosken | |
| |
| | | | Kiosken | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|