Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Disko dasko - Zina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Disko dasko - Zina - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 16:54

Zina slænder ned af vejen, hun går og nynder lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 22:13

Devin sidder stille på muren, og får øje på Zina da hun kommer forbi..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 22:32

Zina går bare og nyder natten og har ikke set Devin
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeOns 31 Aug 2011, 23:03

Devin affyre endnu et skud imod hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:22

Zina når lige at undvine, ved at smide sig ned på jordn "hvad er dit problem?" siger hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:23

"Du dræber uskyldige mennesker, det er mit problem" siger Devin roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:25

"det er ikke mit skyl" siger Zina "jeg er jo nød til det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:27

"Det er din skyld" siger Devin roligt "dræb dig selv, og frels verden for din plage.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:30

"nej, det tro jeg lige ikke jeg vil" siger Zina og rejser sig på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:35

"Præsic, det er jo derfor jeg må hjælpe dig.." siger Devin, springer ned og skyder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:37

Zina undvire og er lidt i panik "er der ikke noget jeg kan gøre for dig" siger Zina lidt lukene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:38

"Jo begå selvmord" siger Devin og ser koldt på hende... og peger på hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:39

"det gør jeg ikke" siger Zina og rykker sig, så Devin ikke peger på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:40

Devin peger på hende igen "hvad har du i tankerne vampyr?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:42

"det ved jeg ikke, jeg gør alt, ondtalen at død" siger Zina og rykker sig igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:42

Devin løfter det ene øjenbryn "jeg er kun interesseret i at du ikke skader flere mennesker.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:43

"jeg skal nok lade være med at dræbe med mere" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:44

"Og hvordan vil du overleve uden blod?" spørg Devin hånligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:45

"jeg vil stadigvæk drikke blod, jeg vader bare være med at dræpe dem" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:46

"..." Devin ser mistroisk på hende "jeg tror dig ikke"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:47

"hvor er det her dog irreterne" mumler Zina for sig selv, hun kigger Devin ind i øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:49

"Du ved godt du har tænkt dig at dræbe dem så snart jeg ser væk.." siger Devin stille "du dræber uskyldige mennesker, hvordan kan du leve med dig selv?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 00:51

"jeg har det ikke så godt med det" siger Zina og kigger stadigvæk Devin ind i øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 01:00

"Hvorfor gør du det så? Hvis du hele tiden har kunne undgå at dræbe dem?" han ser vredt på hende, hadet lyser ud af hans øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Sep 2011, 01:02

"fordi man har denne tørst, efter blod, som man ikke kan styre.." siger Zina, hun kigger opgiven på Devin "du forstår det kigge"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Disko dasko - Zina   Disko dasko - Zina - Page 4 Icon_minitime

Disko dasko - Zina
Tilbage til toppen 
Side 4 af 16Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» Disko mig her, disko mig der?
» Vil du gynge Zina?