|
| I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) Fre 07 Okt 2011, 22:39 | |
| Selvom Crasie dog var sjæledæmon, så er hendes personlighed Lillith en bloddæmon, hun kunne finde ud af at lave det mindste til en masakre og hun nød det i fulde drag. Men hun kom kun få gange, men når hun kom. Skulle man hellere tage benene på jakken og komme væk. For Lillith var langt stærkere end nogen af de andre personligheder. Crasie kiggede interessant til, og lagde mærke til hvordan hans skygge lige pludselig forsvandt. Men han ville nok ikke ligge mærke til det, for lige nu havde han andre ting at bekymre sig om, mens han blev slynget omkring og lige pludselig lå på jorden. Han kiggede skræmt på hende, og det nu var han næsten blevet som en lille forskræmt hvalp. Han mærkede de skarpe negle i hans hud, og dette mindede for meget om hans barndoms mareridt, med kvindelig væsner der havde krogede lange negle, og bordede igennem ham overalt. Tårene begyndte at pible ned af hans højekind ben, og hans blå øjne så bedende på hende. "Undskyld, undskyld. Glem hvad jeg sagde, jeg..jeg..jeg kan give jer penge, bare i lader mig være i fred" Han så klunkende ud, og det var tydeligt at han var i Jezabels fulde magt, han var fuldstændigt forskræmt. For han havde aldrig haft nogen anelse om at der eksisterede noget til kunne på den måde skræmme ham på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) Søn 09 Okt 2011, 01:20 | |
| Jezabel lagde langsomt hovedet på skrå, da manden begyndte at græde og bede for sit liv. Hovsa. Hun havde fået fat i en tudeprins. Men på den anden side, så blev de fleste mænd til tudeprinser når de pludselig lå under hende og hun blottede sit sande væsen. Hvem ville ikke også være det? Hun bed sig i læben, og strøg noget af hans lyse hår væk fra hans ansigt. Det virkede lidt kedeligt at hygge sig med en der var så bange. Hun ville ikke rigtigt indrømme det, men måske var det til og med hendes samvittighed der påvirkede hende. Manden åbnede øjnene igen, da Jezabels vægt forsvandt fra hans bryst. "Så lad da gå," mumlede hun. "Men hvis du nogensinde sige noget til nogen om det her, så lover jeg dig, mon petit, at du vil fortryde det bitterligt." Hun sendte ham et sidste, blændende smil og gik ud af gyden. Hun vinkede Crasie efter sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) Fre 14 Okt 2011, 05:36 | |
| jeg er i gang med at lave min person om, så kan desværre ikke emne mere i dette emne :) Kan dog lige skrive, så min person kommer ud af emnet, så du stadigvæk har dette emne åben til andre :P |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) Man 17 Okt 2011, 07:05 | |
| Jeg syntes bare at vi skal ende det ^^ |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) | |
| |
| | | | I’m not evil, I’m god with a twist (ÅBENT) | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|