|
| Here og nu - Ez | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 04:21 | |
| "du efterlod mig alene med en gyser,"Svarede hun bare drillende og satte sig på knæ foran ham og trak hans bukser og under af ham hun havde jo lovet at ride ham i går aften med nåede det ikke da hun faldt i søvn før de kunne nå noget, stille lod hun sine læber hilse på lille mand, hvor efter hun så tog den i munden for at tænde ham selvom han nok ikke var helt tændt, endnu, så ville hun gøre alt for at tænde ham, hviket han godt kunne se på hende lige nu, stille begyndte hun at sutte det bedste hun kunne for at tænde ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 04:39 | |
| Han lukkede hånden hårdt da hun sagde det, han vidste ikke hvad han skulle sige. ”Jeg.. Var nød til det,” mumlede han stille og var ikke særlig glad over at ha gjort det. Han kørte en hånd igennem sit hår, mens han kiggede på hende. Han lagde mærke til hvad hun gjort, hun tog hans bukser og underbukser af nu. Det slog ham med et hvad hun havde tænkte sig at gør ved ham. ”Neeeej…” sagde han rolig og smilende. Men han nåede ikke at flytte sig før hun havde den i munden. ”Narj min engel,” mumlede han stille med et støn. ”Du skal først spise,” stønnede han kort. Han nød hvad hun gjort ved ham. Selvom at hun ikke burdet gør det ved ham lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 04:44 | |
| Hun suttede blot smilende videre, og gav hovedet et lille nap med læberne, imens hun kiggede drillende på ham, og begyndte så at sutte til, og ventede næsten på han ville komme i munden på hende... dog suttede hun blot videre og nussede ham op lang låret og helt op imellem hans baller, og bare for at være lidt ond imod ham smuttede hun en finger ind i hans hul så han ville få mere nydelse imens hun stadig suttede ivrigt på Den, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 04:49 | |
| "Ez min skat, du skal," sukkede han nydende, han nåede ike at sige noget mere før hun nappede ham blidt derned. Han stønnede kort ag nydelse, han ville ikke gør noget med hende før hun havde spist, han var sikker på at hun vidste det. Han lagde mærke til hendes finger mellem hans baller, og ind i ham. Han stønnede kort igen, han nød dog det hele hun gjort. Han tændte selvfølgelig meget. "Ez.. Jeg vil med glæde nusse med dig, efter du har fået morgenmad," fremsagde han med et stille støn. Han kunne regnede ud at hun ikke havde nogle tanker om at stoppe med at pine ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 04:53 | |
| Hun kiggede op på ham og trak bare smilende på skulderne og suttede lystigt videre imens hun sneg en finger mere op til den anden, imens hun lystigt suttede videre og nussede hans boller, hun skulle bare lige havde ham på max punktet og så skulle hun nok gå ud og spise, hun lukkede kort øjnende i og suttede bare videre med et smil på læberne, imens hun kørte fingeren ind og ud af ham mest for at tænde ham mere, og fordi hun havde hørt drenge elskede sådan noget det fik dem hvist også til at komme hurtigere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 04:58 | |
| Han sukkede over det, men han kom til at lyde nydende over det hun gjorde ved ham. Han kunne ikke lade være med at nyde at hun sutte på den og havde en finger ind i ham. Han kunne mærke at han snart ville komme, men han ville ikke lagde hende vinde denne gang. Ikke før hun havde spist. Han stønnede kort igen, og lukkede begge sine hænder for at få styrer på sine lyster til hende. Han kunne godt bare finde på at tage hende lige nu og her, men gjorde det dog. Han trak blidt fingrene ud af sin røv, med et stilel støn. Han trak hendes hoved væk fra hans underliv. Han kiggede på hende, men et halv alvorligt blik, men lysten til hende stod klart i hans øjne. "Du skal spise først.."
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:10 | |
| "Drenge ok da"Sukkede hun opgivende og smuttede ud i køkknet og så den runstyk han havde smidt i ovnen var blevet pæn sort. hun fnes svagt og tog den ud og smed den ud og tog så to boller og guffede i sig og smuttede ind til ham igen og smed sig på sofaen ved siden af ham og spiste løs på sine boller imens hun kiggede på det slukkede tv og lagde hovedet på skrå, hun gumlede bare smilende videre imens hun sad og kiggede på ham nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:14 | |
| Han smilte af hende, da hun smuttede ud i køkkenet. Han lænede sig forover og lod albuerne hvile mod sin kræ, men han pustede stille efter hun havde gjort ved ham. Han synes nu ikke helt at det var fair, men han hvde nydt det hele. Selvom at det havde pint ham meget, han kørte en hånd igennem håret og kiggede på hende da hun kom ind til sig. Han smilte kærlig til hende, han havde lyst til hende stadig. Han vidste nu også godt at hun ikke gav op før hun havde fået det hun ville ha af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:16 | |
| Hun fik guffet det sidste i sig "Nu?"Spurgte hun bare med et smil på læberne, og vidste ikke om han ville sige ja eller om hun skulle spise mere.. hun håbede da han ville sige ja så hun kunne nyde ham helt.. hun smilede let til ham, imens hun kiggede rundt nu, og kiggede så atter på ham med et smil på læberne, og ventede på hans svar, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:21 | |
| Han kørte en håmd igennem sit hår og kiggede på hende. Hun så uskyldig og fræk ud på sammetid, hvilken han elskede at hun kunne. Han sukkede stille, men ikke sådan at hun kunne hører ham. "Du ha da spiste noget..." sagde han rolig, og kiggede på hende. Lysten var stadig dybt i hans øjnene, hun ville let kunne vide hvad han egentlig gerne ville.. Selvom at han ikke gav sig selv lov til det.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:25 | |
| Hun smilede og satte sig på hans ben og kyssede ham på læberne, "Du skal bare sige til hvis jeg piner dig for megey#"Sagde hun så med et lille smil på læberne, og kyssede hans pande det var ikke hendes mening at gå ham for meget på, men hun kunne ikke gøre for det for tiden hendes homoner styrede og hun havde altid lystil ham, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:29 | |
| Han smilte over hun sagde, og lagde armene omkring hende. "Gør du vel hele tiden min skat?" sagde han drillende med en blid undertone, dog lidt fræk. Han nussede blidt hendes ryg og kiggede hende ind i øjnene med en lyst. Dog ville han ikke give sig selv, på nogen måde lige nu. Han kyssede hendes skulder let. Han vidste dog godt hvorfor hun havde så meget lyst til ham, han havde ikke noget i mod det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:31 | |
| "Så du gider ikke give mig et morgenknald idag?"Spurgte hun nysgerrigt imens hun kiggede på ham med et smil og lagde sit hovede imod hans skulder og sukkede let, og nød bare hans nærværd...
//Kra svigt >.< |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:35 | |
| Han smilte over det hun sagde, han kyssede hende blidt. ”Altså… Jeg kan da ikke gør for at du er dig, smuk lækker, tænder mig ved bare at kigge på mig,” hviskede han frækt ind i øret på hende. Han svarede ikke på hendes spørgsmål, for jo han ville da godt… Men stadig var han lidt modvillige til det, selvom at han utrolig meget lyst til sin engel lige nu.
//Same -.- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:38 | |
| Hun kiggede på ham og ventede på han ville svare hende, så sukkede hun med et smil og nikkede som om hun havde forstået det, og satte sig med begge ben på den ene side af ham og hovedet hvilende imod hans brystkasse, imens hun lukkede øjnende i og nød ham, dog trak hun hurtigt sit tæppe op over sig så han ikke kunne se hendes nøgne krop og lille bule hun havde på maven |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:42 | |
| Han smilte frækt til hende, han kyssede hende blidt ned af halsen. Han undlod dog at svarer hende, han ville nu heller vise hende at han gerne ville ha hende. Han var sikker på at han næsten altid ville ha hende, lige meget hvad tid på dagen. Han nussede hende ned af halsen, hen over hendes bryster. Han klemte kort om hendes ene bryst med et smil, han kyssede hendes skulder blidt efter at ha skubbet tæppet væk fra hende skulder. Han lod sin hånd kører ned af hendes krop med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:48 | |
| Hun sukkede stille i fryd og lagde sit hovede let på skrå så han bare kunne kysse hende der hvor han ville dog sagde hun intet men lod ham gøre det han ville med hende imens hun lå og nød ham fuldt ud.. for hun elskede at være sammen med ham når det kom til sagen, hun elskede at være der med ham bare nyde ham og elske ham hun lukkede stille sine øjne i, imens hun sukkede stille i fryd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:51 | |
| Han kyssede hende på halsen, før han let slikkede op af hendes hals. Han nussede blidt hendes underliv med sin ham, den anden var ved hendes ryg. Han nussede hende let på ryggen. Han kyssede sig op til hendes mund med et smil, han kyssede hende lidt hårdt. "Svar nok min engel?" hviskede han smilende, mens han lod en finger glide op i hende, dog ikke så nemt. Da han ikke ventede til at hun var rigtig våd der nede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 05:58 | |
| Hun sukkede stille i nydelse og lagde hovedet mere på skrå imens hun nød ham fuldt ud, hun gispede dog nydende i det hans finger gled op i hende og fik hende til at stønne i fryd og nydelse... hun lagde stille sig hovede imod hans skulder igen og kyssede ham blidt på halsen imens hun bare nød hans nærvær, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 06:02 | |
| Han betragtede hende smilende, han kørte fingeren lidt inde i hende. Han nussede hendes ryg blidt, han synes hun virkede lidt træt? Eller var det bare ham? ”Hvis du er træt, skal jeg nok stoppe,” hviskede han rolig og kyssede hende under øret. Han ville lige ha et svar fra hende før han gjort noget mere ved hende. Hun kunne jo altid få noget mere senere, måske efter frokost, hvis hun var træt nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 06:08 | |
| "Nej bliv ved"Sukkede hun i fryd imens hun krammede sig mere ind til ham og nød han var der ved hende, hun var slet ikke træt hun nød det bare for meget lige nu at hun sad og døsede lidt hen i hans arme,. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 06:11 | |
| Han kiggede små tøvende på hende, for han virkede det stadig som om hun var træt. Han gjorde dog som hun sagde, forsatte med sin finger. Han nussede hendes ryg blidt, før han trak sin finger ud af hende, da hun var våd nok. Han løftede hende let op over den, han holdte hende hen over den. Han vidste ikke helt om hun ville, så han gav hende valget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 06:15 | |
| Hun sukkede kort i det han trak sine fingre ud af hende igen, og kyssede så hans læber, imens hun sænkede sig selv ved over hans dejlige ting, imens hun stønnede kort i nydende i det den kom helt i bund i hende, hun sukkede kort og lukkede øjnende i i nydelse og lagde hovedet imod hans skulder, og nød ham bare, og kyssede ham så blidt på kæben og hviskede"Jeg elsker dig, dit bekymrede mandfolk"Og kyssede ham så blidt på læbere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 06:20 | |
| Han hørte hendes suk over at han tog fingeren ud af hende, han kyssede hende blidt igen. Han lagde mærke til at selv fik ham op i hende, han sukkede nydende da han mærkede hende underliv omkring den. Han nød det det, og kyssede hende blidt videre. Han nussede hendes ryg blidt med sine fingre, han gjorde det med lette bevægelser. ”Elsker også dig min engel. Jeg bliver ved nød til at bekymrer mig for sig, ellers var du måske bundet til seng,” hviskede han frækt ind i hendes øre, dog med en drillende undertone.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Here og nu - Ez Lør 24 Sep 2011, 06:23 | |
| Hun gjorde store øjne da han sagde hun kunne være bundet til sengen, og fik med det samme et perverst blik i øjnende "Det må du enlig godt"sagde hun så med et smil på læberne, hun mente faktis det hun sagde for det tændte hende da en del det han havde sagt omkring at blive bundet til sengen.. hun kunne ikke lade vær med at smile., det kunne være sjovt at prøve, da hun godt kunne lide domiance og at det var hende der var den lille og ham den store.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Here og nu - Ez | |
| |
| | | | Here og nu - Ez | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|