Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Dreng eller pige? // privat-Ray //

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 07:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "lyder godt søde"sagde og gik ud af døren og låste da hun var kommet ud der fra og sådan noget og gav sig til at gå mod lægen af og sådan noget med hende og alt det.
Han slappede bare af mens han gik med hende hun var så dejlig og rar mod en som ham og det var dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 07:47

Tazz smilede sødt til ham og gik stille ud af døren men tjekkede lige hurtigt om hun havde alt med og det havde hun så hun smilede stille till ham og gik stille hen mod lægen men det gik iik så hurtigt da det var svært for hende at gå hurtigt begrund af hendes store mave som der bare flydte det hele lige for tiden og den ville joo blive større endnu for det vidste hun joo fra sidst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 08:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han gik med hende til lægen og det hele for at se hvad det var og det var jo den eneste grund til de var der. Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt med hende og sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Sep 2011, 20:13

Tazz smilede kært til ham og holdte sig stille på maven og kunnne mærke den lille iik var glad for at hun gik men det vidste hun endelig godt men hun skulle til lægen joo. Hun kiggede stille på ham og trak vejret lidt hurtigt da hun havde svært ved at få vejret helt ned i maven for den lille fyldte det hele faktisk meget mere end første gang hun var gravid og der var to.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 07:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "er der noget galt søde"spurgte han stille og roligt og slappede bare af mens han ventede på svare fra hende af mens de gik mod lægen og det hele.
han så rundt også på hende igen "hvor langt tror du at du er henne søde"spurgte han roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 01:13

Tazz smilede kært til ham og kiggede stille på ham "Der er iik noget søde har bare svært ved at få vejret helt ned i maven begrund af den lille" sagde hun stille og nussede sin mave blidt mens de gik videre og hun kiggede lidt rundt for at finde ud af hvor langt de var og efter hva hun kunnse se hva der iik vildt endnu.
Hun kiggede stille på ham og tænkte lidt over hans spørgsmål "Jeg tror jeg er små 5 måneder henne for det passer meget godt med størrelse på miin mave" sagde hun stille og kiggede lidt ned på mave og gik lige så stille videre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 02:06

Han kiggede på hende "hele 5 måneder så var det jo ikke mange måneder til der komme en lille"sagde han og smilte stille og roligt "tazz der endeligt noget jeg længe har haft lyst til at spørge dig om"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og viste jo ikke om hun ville høre det eller hvad hun ville
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Okt 2011, 21:23

Tazz smilede stille og holdte sig på maven og nikkede stille "Neej der er kun 4 måneder til at du bliver far søde" sagde hun kært og gik lige så stille videre men stoppede stille da han sagde at han ville spørge hende om noget "Hva er det søde?" spurgte hun stille op og kiggede ventede og spændt på ham for hun ville gerne vide hva det var for noget han ville spørge hende om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 06:11

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "jeg holder rigtig meget af dig og så kom jeg til at tænke på om du vil komme sammen med mig"sagde han og kiggede på hende og viste jo ikke hvad hun ville sige til det eller hvad hun ville gøre det vil jo nok komme som et chok for hende at han bare sådan ligeud spørg hende om sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 06:24

Tazz lagde store øjne og holdte sig stille på maven "Mener du virkelig det søde?" sagde hun lige så stille og ville nemlig gerne være sikker på at han mente det for alvor for hun ville ikke blive såret igen af en fyr og hun ventede jo oqså Ray barn så det var iik lige nu at han skulle skuffe hende eller gå fra hende for hun ville iik kunne klare at havde to små alene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 06:42

Han kiggede på hende "ligner jeg måske en som laver sjov med noget søde jeg mener det skam"sagde han og kiggede på hende "du er en for dig selv og det er det der gør at jeg holder dig så meget som jeg gør"sagde han og kiggede bare på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 06:54

Tazz spang ind i hans arme og lagde sine arme rundt om hans nakke og krammede ham bare og holdte ham helt ind til sig og var ved at græde af glæde over det for hun havde bare ventet så længe på at høre det "Jaa det vil jeg meget gerne søde" sagde hun rigtig glad og tog sit hoved let tilbage og pressede sine læber mod hans og kyssede ham lige så kærligt på ham og holdte stadig om hans nakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 07:56

Han kiggede på hende og greb hende i det hun hoppede i hans arme og smilte til hende "lyder rigtig godt søde vi bliver en rigtig lille familie nu hvor vi to er sammen igen"sagde han og kyssede hende igen da hun kyssede ham.
"tænk vi har da kendt hinanden længe nu og nu ja er vi sammen"sagde han med et smil og holdte om hende "når skal vi komme til lægen"spurgte han, stille og roligt og var klar på at gå vider.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 19:54

Tazz var virkelig glad lige nu så hun krammede ham lige hurtigt igen og gav lige så stille slip og nikkede til ham "Jaa lad os kommer videre skath" sagde hun lige så stille og blev lidt rød i hovedet da hun sagde skath for det var næsten mærkelig at kalde ham det nu hvor han havde været hendes herre i så lang tid men nu var de kæreste og blev snart en helt familie når den lille kom ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeFre 09 Dec 2011, 08:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg elsker dig så meget min skat du har altid været der for mig"sagde han og smilte sødt til hende og kyssede hende på munden. Han smilte til hende og gav sig til at gå stille og roligt vider mod hvor lægen ville være og sådan noget da hun jo skulle der hen på grund af barnet i hendes mave. Nu havde de begge jo kendt hinanden meget længe så nu var de en lille familie og sådan noget og det var jo godt at de var det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 07:48

Tazz kyssede ham hurtigt igen og blev mere rød i kinderne da han sagde 'miin skath' og det var lidt mærkeligt at blive kaldt det af ham men nåårh jaa nu var de joo blevet kærester så hun skulle joo nok vende sig til det på et tidspunkt. Hun kiggede stille rundt og så det hus hvor lægen var henne og gik lidt hurtigere over mod det for så havde hun måske en chance for at komme lidt før ind.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Dreng eller pige? // privat-Ray //   Dreng eller pige? // privat-Ray // - Page 2 Icon_minitime

Dreng eller pige? // privat-Ray //
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lille pige - Privat april.
» en ny skjorte eller?::privat neo
» Gravid eller ej?//tazz=privat//
» Er du her eller er du her ikke? - Privat Zolg
» shopping eller?: Megan privat

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum