Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tænke tanke.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeFre 25 Sep 2009, 23:58

Tid: 22.16
Dato: irl
Dag:fredag
Omgivelser: mennesker og andre væsner
Vejr; mørkt og lunt men det er udenfor


Ribanalon sad og i baren med kiggede lige ind i sprutet der stod på hylderne hun sad og drak en filur som faktisk var okay.
Hun kiggede sig nogen enkelte gange over sin skulder men hun havde ikke i sinde at gå ud at danse lige nu, hun tænkte lidt for meget lige nu til at danse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 22:43

Hayley kom ind hun var ny og ville lige se hvad det var hun gik ind og gik op til baren og sætte sig hun kiggede ned i bordert og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 01:36

Shita kom ind af døren, hun havde sat sit lange lyseblå hår op i to hestehaler og havde en lille sød blå kjole på. Hun kiggede rundt og satte sig så sukkende i baren. "du er da vist ikke gammel nok til at være her hva?" sagde manden i baren og kiggede op og ned af hende. "øhh det ved jeg ikke, jeg er lige kommet her til fra Sheria, det er første gang at jeg er på en club" svarede hun bare, og manden fik andet at se til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:01

Hayley snussede ind og holdte sig for munden hun kiggede hen på den anden hun vampyr og så hen på bar manden "To øl tak" sagde hun og gav den ene øl til Shita "Her" hayley tog en tår af ølen og smilede så til Shita
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:09

Shita kiggede lidt på ølen *lad værer at drikke den, hun pønser på noget! du ved ikke engang hvad hun er!* "øhm...øh jeg kan ikke tåle alkohold," løj hun og h´kiggede på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:22

Hayley rystede let på hovedet "Sur røv var" hayley to ølen og sætte den ved siden af sin egen "Hov" hayley rakte hånden til hende "Hayley williams" hun smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:27

"øhh Shita Yosei Otosu," sagde hun og tog hendes hånd *der er nået ved hende som ikke stemmer,* tænkte Shita imens *jeg ved ikke hvad, måske hendes sko?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:33

Hayley nikkede og kiggede lidt på hende "Hvor gammel er du" sagde hayley og tog en stor tår af sin øl
Og kiggede ned på hendes sko og smilede og så så op på Shita og stoppede med og smile hun duftede mega godt men hayley havde ellers lige spist og hun kunne heller ikke spise mere


Tøj : http://www.viunge.dk/~/media/7D8061E50360496AB469FA616BCD06D4.ashx?w=362
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:36

"jeg er faktis 18," løj hun *hvad er der med hende! hvorfor føler jeg mig så utryg?* Shita hjerne var virkelig ved at eksplodere snart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:40

Hayley grinte svagt og så væk fra hende og op på mænden i baren og tilbage på Shita
"Hvad laver du her så" hun smilede og så på sin øl og tog en til tår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:44

"jeg er ny i byen, så ser mig bare lidt omkring..." sagde hun og følte sig endnu mere utryg "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 05:48

"Cool men velkommen så...Jeg ville bare møde noge nye mennesker" hun kiggede på den anden øl der ikke var drukket af og tog den og sætte den foran shita "Er du sikker" hayley løftede det ene øjenbryn og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 06:00

"ja," sagde hun og tvang sig selv til at smile "jeg har ikke godt af det, men måske en sød fyr vil hjælpe dig med at drikke den." Wink hun prøvede at ignorer uroen i maven, men det var umuligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 06:06

Hayley smilede svagt og tog ølen og sætte den ned igen "Ja" mumlede hun og så ud på danse gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 06:10

Shita fuglte hendes plik. *jo før hun er væk, jo før er jeg i sikkerhed, men hun må ikke vide nået...* tænkte hun glad for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 06:15

Hayley sukkede og vendte sig om mød baren og smilede svagt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 06:16

*for himlen! kunne hun ikke bare være gået!* råbte Shita inde i sig selv, *jeg holder det ikke ud!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 06:17

//må lige smutte et øjeblik...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeTirs 29 Sep 2009, 06:22

Hayley nikkede lidt med til musiken og kiggede over hovedet ikke på Shita

//Okai//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:38

Shita skubbede sig vær fra baren, "jeg skal lige øhhh på toilettet," sagde hun men gik over mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 03:41

ayley grinede lidt "Farvel" hun vinkede kort til hende* Hun lyver sikkert* tænkte hayley med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:28

Shita løb næsten de diste meter ud, og stod og ånede letettet op ad muren. *det var tæt på' tænkte hun *tæt på hvad?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:30

Hayley kiggede efter hende *Hun var ikke nomal* tænkte hun men stadig med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:31

*måske skulle jeg se at komme hjem,* tænkte Shita *hvad end hun var, tror jeg ikke det var et menneske...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitimeOns 30 Sep 2009, 06:34

Hayley smilte svag og på 0,5 stod hun ved siden af Shita "Hej igen" sagde hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænke tanke. Empty
IndlægEmne: Sv: Tænke tanke.   Tænke tanke. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænke tanke.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: