Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 09:04

Kl: 23:43
Dato: 23. september 2011
Omgivelser: Aften, solen er gået ned og stjerne står klart på himmelen.
Humør: Forvirret.

Devin åbnede øjnene med et set! Han så sig forvirret om i den lille stue. Han havde ikke sovet, så meget vidste han. Den del af livet var ikke længere en mulighed. Han satte sig op, hurtigere end han havde ventet. Han krop var stadig ikke van til den overmenneskelige fart og de overraskende gode reflekser. Han havde ikke sovet.. men hvad så? Han lagde blidt fingrene imod sine tindinger og tænkte. Det er faktisk meget enkelt Devin, du lå og dagdrømte tænkte han, og kom til at smile svagt. En dagdrømmende vampyr, han ville blive kendt for nogle mærkelige ting..
Han rejste sig og gik hen imod døren. Det var ikke mindre end en uge siden forvandlingen havde fundet sted. I den tid havde han grædt, eller i hvert fald forsøgt, råbt, skabt sig, overvejet at begå selvmord.. og var nu kommet frem til konklusionen at han måtte få det bedste ud af det. Ingen skulle forhindre ham i at passe sit job. Han havde allerede eksperimenteret med dyreblod (en sindssyg tanke han havde fået fra Twilight bøgerne) og skønt smagen var ækel kunne han leve sådan. Han sammenlignede sig et øjeblik med Edward og sukkede dybt. Den værste parodi på en vampyr jæger.. det er min fremtid.
Han gik ud af døren, og hen af fortovet. Han havde hele ugen vidst at dette her ville blive en nødvendighed. Han vidste endnu ikke hvordan hans ’varulve-alliance’ havde det med vampyrer, og han frygtede faktisk det værste. Da han nærmede sig deres territorium blev han meget ilde til mode. Han overvejede flere gange at stikke af, men hans ben nægtede at bevæge sig den anden retning. Tag dig så sammen Devin.. dette her har du jo besluttet dig for!



//Beklager Markus xD jeg håber du overlever at jeg starter langt ud.. skal nok falde tilbage i vores normale skriverytme så snart vi er i gang ;) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 18:59

//selvfølgelig xD bare du ikke forventer det store af mit svar xD//
markus havde afen vagt, og stod afslappede i udkanten af deres territorium, med en smøg i munden, og Rolf, den store ulvehund, siddende ved siden af ham.
han fik øje på devin, løftede han afslappet hånden til hilsen. der var godt nok noget lidt underligt over ham, var han bange?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 21:28

Devin fik øje på Markus, og mærkede panikken sprede sig indeni. Han så overrasket til da Markus vinkede til ham. Han var ikke klar over hvor tydeligt varulve kunne fornemme vampyrer men.. han havde da lugtet sig frem til dæmonen? Han tøvede, og forsøgte så at vinke afslappet tilbage. Han kom helt hen til ham, sendte ham et usikkert smil. ”Hey Markus.. på vagt som altid?” spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 21:46

markus skodde cigaretten og viftede røgen væk, nu da han var tæt på, kunne han tydeligt lygte frygt; men der var også en anden lugt ... "hey! ... ja" sagde han med et dybt suk, "hvad med dig?" spurgte han derefter nysgerrigt, mens han fortsat forsøgte at få røgen væk, den slørede den ubestemmelige lugt. han sukkede endnu engang og smed den kun halv færdige cigaret på jorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 21:50

”Æhm….” Devin så lidt op og ned af Markus. Han vidste ikke helt hvordan han skulle fortælle det. ”Tror du på.. uhm.. livets ironi? At fx en far der hader homoseksuelle for en søn der er bøsse? Når du foragter noget og det så sker for dig?” han sendte ham et lidt undskyldende smil.. han synes faktisk det var lidt pinligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 22:22

han så undrende på ham "tja, det sker ihvertfald en gang imellem" sagde han med et skævt smil, efter at have tænkt lidt over spørgsmålet.
Rolf gik over og snuste til Devin mens han knurrede svagt. et signal han havde lært, det betød ikke-menneske, ikke-flok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 22:24

Devin så tøvende på ulvehunden, og så forsigtigt op på Markus ”Well…..” han prøvede at smile til ham, men han regnede ikke med det så helt ægte ud. ”Hvordan fungere jeres lugtesans..”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 23:41

markus så også overraskede på hunden "hvad er det rolf?" spurgte han skarpt, så så han undrende op på Devin, "som jeres vel, han plejer altså ikke ..." så stoppede han, nu kunne han også lugt, hvad rolf havde lugtet. lugten af vampyr. "livets ironi?" spurgte han og sendte ham et undersøgende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeFre 23 Sep 2011, 23:42

Devin smilede uskyldigt, og kiggede lidt væk. Han havde slet, slet ikke lyst til at snakke om det her.. "sig mig, varulve og vampyrer.. er det ligesom i bøgerne, naturlige fjender?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:01

han forsøgte at virke alvorlig; men kunne næsten ikke lade vær med at grine. da han havde fået kontrol over sig selv igen smilede han så man kunne se hans tænder og sagde, "vi kommer ikke altid så godt ud af det med hinanden ... faktisk var jeg næsten ved at dræbe den sidste af dem jeg mødte ... hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:10

Devin så alvorlig på ham "tja.. kig på mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:16

han så lidt på ham, "tja det har ihvertfald ikke gjort dig kønnere" sagde han ikke helt sandt, der var desværre noget yndefuldt, nærmest smukt over vampyrer, "selvom det er stanken, som er det værste ..." han lugtede lidt til luften, "men den er godt nok ikke så slem endnu ..." sagde han eftertænksomt, "det må være fordi du er så ung" han sendte ham et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:18

"Hm.." Devin følte sig en smule fornærmet "javel ja.." han så lidt væk, irriteret "men er vi så naturlige fjender nu eller hvad?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:21

"det er sådan set op til dig ... jeg har arbejdet med vampyrer før" sagde han og smilede skævt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:22

"Virkelig?" Devin så alvorligt på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:30

"ja da, jeg har enda haft næsten venlige samtaler med et par stykker, normalt undgår min flok at skabe sig unødvendige fjender"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:31

"Så.. vores aftale fungere som altid?" Devin så ikke ud til helt at tro på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:35

"selvfølgelig, med mindre du ikke ønsker det? for i det tilfælde er jeg da klar på en rask lille kamp" han blottede tænderne i et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:37

Devin så usikkert på Markus "jeg tror ikke jeg ville have det godt med det.. du er en af de eneste personer jeg kender"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:45

"godt så, skal vi så ikkefortsætte med at være ... venner? flokken er nok også bedre tilfreds med det ...". han smilede venskabeligt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 03:49

Devin sendte ham et stort smil "aftale"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 05:39

"godt" han rakte hånden frem for at besejle aftalen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 06:50

Devin smilede og trykkede hans hånd. Så slap han den, og gik et skridt bagud.. "det gør vel din klan usikker at jeg er her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 07:32

"hm ... ikke så længe du ikke er en fjende og jeg kan sige god for dig" sagde han og smilede "men, hvis det skrammer dig at være så tæt på varulve er det forståeligt ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitimeLør 24 Sep 2011, 07:50

"Bare rolig, tro det eller lad være men.. siden forvandlingen har jeg ikke rigtigt kunne føle.. frygt?" Devin smilede svagt "det eneste tidspunkt jeg har været bange var ved tanken om du ikke ville kunne lide mig mere.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Empty
IndlægEmne: Sv: Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?   Vi er vel stadig venner.. ikke Markus? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En dag i parken // Markus//
» Natten er stadig vild - Zoran
» stadig en smule påvirket - Blake
» nogle nye venner.
» Venner? - Lenore

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: