Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Mm natmad... Mums.. // Hazz //

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Mm natmad... Mums.. // Hazz // Empty
IndlægEmne: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 08:37

T: 00:30
Da: Lørdag
Dat: IRL
V: Meget mørkt og der er en ingen måne
S: Byen i Werclare
O: Folk der går rundt og er ved at vælte hele tide da de er stang stive
T: Hun har en stram læder kjole på som der fremhæver hendes former rart meget og nogle lidt høje sko som der er sorte med små røde blomster på. Hun har håret sat op i en høj hestehale.

Meriko havde endelig taget sig sammen til at tage i byen selvom det ikke var den største lyst hun havde til det da hun bare ikke var den person som der kunne lide feste og drikke sig mega stiv og bare falde ind i hinanden og havde sex med hvem som helst. Hun sukkede stille inden hun gik ind på en club og alle vendte bare deres blik mod hende og der var mange af fyrene der piftet efter hende og prøvede at tage fat i hende men de fik bare dræber blikket. Det kunne godt være at hun havde varme og venlige øjne men når hun var sur var de ikke så venlige mere måttet folk jo nok indrømme overfor hende.
Hun gik stille op mod baren og bestilte sig en rom og cola for hun havde ikke lyst til ren sprut for det var ikke meningen at hun skulle være stiv ligesom alle andre. Hun vendte sig stille om da hun havde fået sin drink og kiggede lidt rundt for at finde sig et nemt offer som der kunne være sjov at lege lidt med inden man tog sjælen fra personen. Hun stod der længe og kiggede rundt men syntes bare at alle var for fulde til hendes smag så hvis hun skulle finde en skulle hun havde været her noget tidligere kunne hun se på de folk som der væltet rundt og mange af dem faldt ind i hende for at få hendes opmærksomhed men hun slog dem bare og skubbet dem væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 08:57

Hazz stod for sig selv han havde en drink i sin hånd og alt sådan noget som mange andre her på klubben selvom han havde fået en god del ind bords var han ikke fuld endnu utrolige nok men, sådan var det jo for ham.
Han kiggede rundt og slappede bare af for sig selv han havde ikke nogen af snakke med eller noget som helst han holdt faktisk bare sig selv med selvskab men det syns han var begyndt og blive lidt kedeligt og sådan.
Han gik roligt op i baren og satte sig der for at se om der lige pludselig var en der vil snakke med ham eller noget i den still men, det var der sikkert ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeFre 07 Okt 2011, 16:34

Meriko stod bare og drak lidt af sin drink og tog en dyb indtrækning og kunne lugte alt spruten og alle de vænser der var her og der lugte også lidt af sved men ja sådn er det jo når man danse tæt og drikke lidt for meget men hun fik også en menneske duft ind og smilede med det lidt frækt men også lumsk. Hun kiggede meget stille rundt for ikke at virke alt for ivrig efter at få noget at spise efter hun havde leget lidt med personen.
Hun fik øje på en fyr som der gik op til baren og sæt sig ned ikke så langt fra hende. Hun smilede frækt og slikkede stille om munden og gik stille over mod og sat sin drink ved siden af ham og lænede sig lidt hen over den så hendes røv strittet lidt meget bagud og det lignede at hendes bryster snart ville falde ud da hun stod sådn.
Hun kiggede lidt op og ned ham og smilede lidt frækt igen og tog sig sammen til at sige noget "Hejsa fremmede" sagde hun stille og kiggede hen på med et lidt forførende blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 08:02

Han stod der helt rolig og alt det han havde ikke det vilde look eller hvad man kun kalde det hans look var afslappet hvor på andre var den der mode som kørte rundt men, den vil han ikke følge eller noget selvom man skulle tro at han var sådan en fyr. Han kiggede roligt rundt på folk der var i klubben *tænk der er nogen af dem der er meget fulde og lette ofre for tyve og alt det*tænkte han for sig selv og slappede roligt af der hvor han var til der kom en hen til ham og han kiggede på kvinden. Han stod lidt og kiggede "hej med dig"sagde han roligt og viste ikke hvad han sådan ellers skulle sige til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 08:38

Meriko smilede stille og kiggede stadig lidt op og ned ham og drik lidt mere af sin drinks. Hun kiggede lidt frækt/forførene på ham *Mmm han virker til at havde en god sjæl at lege med* tænkte hun stille mens hun slikkede sig stille om munden. Hun tog en pakke smøger frem og tændte stille den ene mens hun hele tiden kiggede på ham "Hvad laver en fyr som der helt alene?" spurgte hun stille om og tog et dybt sug og lagde smøgerne mellem dem og pustede stille røgen ud igen.
Hun fandt en stol ved siden af hende og hev den hurtigt hen bag sig og sat sig stille ned på den og kiggede lidt på sin drink og tog en tår til og suger igen på sin smøg mens hun kiggede lidt på folkene bag sig. Hun hørte dem snakke om hende og ham fyrene hun sad med men hun var endelig rart ligeglad med dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 08:42

Han kiggede på hende da hun snakkede til ham og sådan noget hun var nu ret pæn det var ikke det men var hun noget for ham det var han ikke så sikker på lige nu og alt det måske skulle han bare lære hende og kende noget bedre. Han kiggede på hende "hvad jeg laver her jeg laver ikke det vilde andet end at slappe af og sådan noget."sagde han roligt viste ikke hvad hun vil sige til det.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare stille og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 09:05

Meriko smilede lidt lumsk da hun havde ret i at han var alene og det gjorde at det hele ville blive meget nemmere for hende at tage hans sjæl men hun skulle lige 'lege' lidt med ham først for at se hvor længe de begge kunne holde det ud. Hun kiggede stille på sin drink og tømte den stille og kiggede over på ham igen mens hun tog et sug af sin smøg "Nårh okay du som de andre her" sagde hun stille og pustede røgen ud inden hun forsætte "Jeg mener bare de andre drikker sig mega stive men det gør du ikke". Hun lagde sin ene hånd på hans skulder og begyndte stille at nusse ham med sine negle mens hun prøvede at forføre ham så godt som hun nu kunne men hun var ikke sikker på at han hoppede på den for han virkede ikke som alle andre mennesker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 09:11

Han kiggede på hende "nej gør jeg ikke for jeg vil ikke være en der bare gør sådan noget også vågne op med en jeg ikke engang kende hvis du forstår hvad jeg mener med det"sagde han stille og roligt og mærkede hendes hånd på sin skulder men, sagde ikke noget til det hun kunne gøre hvad hun vil lige nu.
Han kiggede på hende "er der noget du sådan vil opnå her i aften/nat"spurgte han stille og roligt og slappede bare af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 09:18

Meriko blev stille ved med at nusse ham og trak lidt på skulderne mens hun kiggede ham i øjne med nogle meget rolige øjne for han ikke skulle tro at hun ville alt muligt mærkelig selv om hendes plan var at tage hans sjæl. Hun grinede stille "Tja det er jo ikke godt vide hvad jeg vil" sagde hun stille og slikkede sig hurtigt om munden og flyttede stille sin hånd igen og bestillede en til rom og cola men havde stadig sine øjne på ham for at finde hans svaghed for det hjælp altid når man skulle 'lege' lidt med sit ofre.
Hun kiggede stille rundt og tog sin drink og drik lidt mere og tog et sidste sug af sin smøg da hun helt havde glemt den fordi hun blev ved at kiggede på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeLør 08 Okt 2011, 17:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han kiggede på hende "Okay så det er det ikke"sagde han roligt og kiggede på hende og ventede bare på at se hvad hun lavede og sådan noget for han vil ikke bare sådan udnyttes eller noget som helst.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og mærkede bare at hun nussede ham på skulderen og alt det.
Han tog en drink og drak noget af den og viste godt han havde fået meget men han var ikke fuld på nogen måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 00:48

Meriko pressede resten af sin smøg ned i et askebære som der var lige ved siden af hende og skubbede det stille væk og pakkede sine smøger væk igen da hun ikke havde lyst til at ryge mere lige nu.
Hun kiggede lidt lumsk på ham da han tog en til drink og håbede faktisk lidt at han snart ville blive fuld så hun kunne lokke ham med sig hjem så hun kunne lære ham lidt bedre at kende og ja lige tage hans sjæl selvom der var et eller andet som der sagde at hun skulle lade hver men hvorfor dog det? Det var jo altid sjovt at lege lidt med sin mad og så tage sjælen lige når de tror at de kan gå. Hun kiggede stille ned i sin drink og smilede lidt lumsk for sig selv og drak lidt mere af den og kiggede stille op på ham igen og rykkede sig lidt tættere på ham "Du har vel ikke lyst til at gå en lile tur med mig?" spurgte hun stille om og klemte sine bryster lidt sammen for at lokke ham lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 01:08

Han kiggede på hende stille og roligt "hvorfor skulle jeg det"spurgte han stille og roligt "jeg kender dig jo knap nok"sagde han og viste jo ikke hvad hun ville men han vil ikke gå med nogen som han ikke kendte eller noget.
Han kiggede på hende "og det ikke fordi du ikke her tiltrækkende eller noget"sagde han med et stille smil på sine læber og han sagde jo det han mente og alt det men han viste jo ikke hvordan hun vil tage det når han sagde som han gjorde der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 01:25

Meriko trak stille på skulderne og rykkede sig stille væk igen "Tja tænkte bare at vi kunne gå en tur og så lære hinanden at kende for jeg syns det er svært her på en club" sagde hun stille og tømte sin drink og kiggede stille over på ham "men fint nok hvis du ikke vil med går jeg bare selv" sagde hun stille og skulle til at rejse sig op men stoppede stille op og lænede sig stille tilbage "Nårh jo jeg hedder Meriko så du lige ved det" sagde hun med et lidt frækt smil.
Hun rettet lidt på sin kjole og sit hår og betalte hurtigt for sine drink mens hun holdte øje med ham og vendte sig stille mod ham "Men ja vil du med eller ej?" spurgte hun hurtigt om og tog sin taske hurtigt og tog en smøg op og tændte den stille og roligt mens hun kiggede meget roligt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 01:31

Han kiggede på hende "hyggeligt at møde dig meriko"sagde han og stod lidt "så okay da"sagde han og gik med hende selvom han ikke havde den vilde lyst til det men hvad kunne der ske forhåbenlig ikke noget der var slemt eller noget håbede han på.
Han kiggede på hende og gik med hende "hvor skal vi gå hen"spurgte han stille og roligt og viste ikke hvad han skulle sige til hende lige nu da han var tom for ord.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 01:43

Meriko smilede stort da han sagde at han ville gå med hende og gik stille hen mod døren og holdte døren for ham så han kunne komme og lukket den igen da de begge var gået ud. Hun kiggede stille rundt for at se om der var andre her ude på gaden og der var særlig mange lige nu for de fleste var inde og feste mens alle andre lå og sov der hjemme i deres varme seng.
Hun trak stille på skulder og begyndte at gå ned i gennem byen "Tja det ved jeg ikke helt bare gå lidt rundt tror jeg" sagde hun stille og kiggede venligt på ham med et lidt frækt smil på sine læben og tog et dybt sug af sin smøg og pustede stille ud og smed resten af hendes smøg væk for hun gad ikke rigtig ryge den lige nu måtte hun nok indrømme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 01:50

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "ja okay så gør vi da det"sagde han og gav sig stille og roligt til at gå sammen med hende gennem de forskellige gader der var der i byen og sådan noget.
Da de havde gået noget tid sammen gad han næsten snart ikke at gå mere "hvor er vi endeligt på vej hen lige nu syns ikke jeg har været her før"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 02:23

Meriko smilede stille og gik stille videre og blev bare ved med at gå uden at sige noget for hun nemlig lokke ham med hjem for der var det nemmere for hende at 'lege' med sin mad inde hun spiste sjælen.
Hun kiggede stille på ham da de var tæt på hendes lejelighed som der lå i den stille og rolig del af Werclare's by og her var ikke vildt mange huse eller lejeligheder som hendes og det var nemlig derfor hun havde valgt at flytte her til for så kunne hun gøre hvad hun ville uden nogle ville finde ud af det. Hun smilede venligt til ham "Ja okay må nok heller være ærlig for vi er ved min lejelighed" sagde hun stille og stoppede stille op og stillede sig tæt på ham og rørte stille ved hans bryskasse med sine negle som hun kiggede lige så uskyldigt på ham "Jeg ville nemlig gerne havde dig med hjem" sagde hun efter lidt mens hun kiggede meget roligt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 02:30

Han kiggede på hende "Hvorfor vil du har mig med hjem der er jo ikke noget over mig som der er over andre fyre"sagde han og kiggede på hende han var ikke helt med på hvorfor han skulle med men han gik da med hende han håbede bare på at der ikke skete noget som helst med ham nu her.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han ikke havde fået noget at vide over hvorfor hun vil ha ham med sig hjem til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 02:35

Meriko kiggede charmende på ham og nussede stille hans brystkasse og smilede lidt forførende "Jo du virker ikke som alle andre drenge som der ville hoppe på miq og det kan jeg godt lide" sagde hun stille og lå bare helt uskyldigt mens hun blev ved at kigge ham i øjne med et meget kært blik.
Hun gik lidt væk fra ham og fandt sine nøgler frem og bed sig stille i underlæben "Vil du ikke med op og få noget at drikke? og nej jeg mener ikke sprut" sagde hun venligt og gik stille hen mod sin lejelighed mens hun vrikkede lidt mere med sin røv for at lokke ham med op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 02:42

Han kiggede på hende "Jo det kan jeg vel godt og tak for du ikke samlinger med andre fyre"sagde han stille og roligt og gik hen til hende mens hun stod og låste op. Han så på hende og lagde en hånd på hendes røv "tro mig der skal mere til hvis du vil lokke mig til noget"sagde han og kiggede på hende og håbede på hun viste hvad han mente med det.
Han fjernede hånden igen og ventede bare på at hun fik låst op og sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 02:48

Meriko smilede frækt da han gik med hende hen til sin lejelighed men fik et chok da han lagde sin hånd på hendes røv og havde alle mest lyst til at flytte den men det ville jo ødelægge det hele "Man har vel lov til at prøve" sagde hun lidt charmende mens hun kiggede stille om på ham og begyndte stille at låse op så de kunne komme der ind.
Det første som der mødte var en lille gang med 2 dører på højre side og en på venster. Den mod venster stod der Wc på med en lyserød farve og den første dør mod højre var ind til køkkenet som der endelig var rart stor. Den sidste dør var ind til stuen hvor der så også var en dør som der var ind til hendes soveværelse. Hele lejeligheden var meget pæn og ren og meget lys i det men der var da nogle farver lidt over det hele mest lyserød og pink men der var da også lidt lilla og blåt men ikke så meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 04:58

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af "ja det har man da"sagde han og kiggede på hende og var bare sådan stille og rolig overfor hende hun var vist en der godt kunne lide fyre som ham syns han at kunne forstå på hende og sådan noget.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede rundt i hendes lejlighed og alt sådan noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 08:09

Meriko gik stille ind og lukkede stille døren af ham og tog sine sko af og sat ind i et skab der var ude i gaden og man kunne bare se alle hendes sko som hun havde og der var nu rart mange hvis hun selv skulle sige det. Hun gik stille ud i køkkenet og kiggede hen på ham "Hvad vil du havde at drikke?" spurgte hun stille om og tog to glas ned fra et af skabene som der hæng på væggen.
Hun smilede lidt lumsk for sig selv over at hun havde fået ham lokket ham helt vejen hjem til sig og det var jo også meningen men stadig han var ikke helt nem at lokke måttet hun indrømme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 08:18

Han kiggede på hende med et smil "hvad har du"spurgte han og viste jo ikke helt hvad hun havde hjemme og alt sådan noget det var jo kun hende selv der viste det. Han slappede endeligt bare af der var ikke nogen der stressede ham sådan lige nu som der var på den klub de næsten var gået fra og sådan og det var godt at han var kommet væk der fra.
Han kiggede på hende og ventede bare på svar fra hende af og alt det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitimeSøn 09 Okt 2011, 08:25

Meriko stod lidt og kiggede stille på ham "Tja jeg kan sige det sådn her jeg har alt i huset" sagde hun stille og grinede stille for hun hadet sådn sit grin for det lød så sødt og det irriterende rigtig meget for hun ville havde at det skulle være sødt men mere ondt i det for hun var jo en dæmon men ja det lokkede jo drenge til når hun nu lød så sødt.
Hun kiggede stille på ham og smilede stille "du kan bare sige hvad du vil havde og du får det" sagde hun stille og kiggede ind i et skab og ventede lidt på hvad han ville svare hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Mm natmad... Mums.. // Hazz //   Mm natmad... Mums.. // Hazz // Icon_minitime

Mm natmad... Mums.. // Hazz //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Natmad //Cecilie// -privat
» New in town ((Hazz))
» En legedag? ~ Hazz.
» Ser ud til at jeg opdaget ((Hazz))
» Endnu en dag <> Hazz

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum