Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Min særlighed ((Gaby))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Min særlighed ((Gaby)) Empty
IndlægEmne: Min særlighed ((Gaby))   Min særlighed ((Gaby)) Icon_minitimeOns 12 Okt 2011, 08:12

T:22.30
S: Zeeman
O: de få mennesker og væsner som der nu altid er der men eller sker der ikke det store
P: Rød kjole og sort kappe og små røde sko
V: Månen er frem og der lidt koldt men eller meget stille og roligt

Der sket ikke det store på Zeeman men det var vel normalt på en hverdag for det var ikke der hvor folk var ude for at feste eller drik sig under bordet og derfor gjord det os alt meget roligt i forhold til normalt, en lille pige kom ind på Zeeman og hun passede nu ikke ind i billede men det betød hende ikke det store da hun gik hvor hun nu ville og der hvor de passede hende.
Hun havde en sort kappe på så man ikke ville kun se hendes krop og inden under den var der en fin rød kjole mens hendes sko havde den samme farve og det fik folk til og kig på hende da hun kom ind af døren, *hvor jeg nu endt op* tænkte hun mens hun gik op i baren for hun havde lyst til et eller anden af drikke ”kan jeg få en cola” sagde hun roligt mens hun kiggede på bar tanden som ikke var van til og se en på hendes alder han sagde ikke nået mens han gik hen efter hendes cola.
Hun fandt lidt penge frem og gav ham den før hun hoppede ned af stolen der var i baren og der efter gik hun hen til et bord for hende selv da hun ikke havde lyst til og snakke med de typer der var der, hun drak lidt af hende cola mens hun kiggede sig om med et kort blik og hun ventede stille et eller anden..
Tilbage til toppen Go down

Min særlighed ((Gaby))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Du får aldrig fat i mig - Gaby
» hva vil du ha ( Gaby-privat )
» Pardon, come again? - Gaby
» En koppe kaffe~ Gaby

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Zeeman-