|
| indkøbsdag | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 06:16 | |
| Dato: 26 december. Dag: lørdag Tid: 17:12 Sted: Benjamin centre Vejr: Koldt, ingen sne. Omgivelser: En masse mennesker.
Eolith gik stille rundt, mens han kiggede efter en butik, hvor der blev solgt tøj til mænd. Altså tøj til flotte, unge mænd. Det var hans mening at købe noget til Armand, som en slags forsinket julegave, nu da de på en måde var sammen igen. Han kiggede ned i sin pung, hvor der kun var sølle trehundrede kroner til at købe ind for. Han havde jo også lovet, at købe mælk til derhjemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 06:20 | |
| Pandora traskede rundt inde i centeret og kiggede på de forskellige butikker. ''Hmm..'' Sukkede hun og kiggede så igen rundt da hun havde fået færten af et andet væsen. Først kunne hun ikke få øje på nogen, men så så Eolith længere henne ved en anden butik. Hende's hoved lå på skrå og hende's flammende røde hår lå ned over hende's skuldre men's hun betragtede englen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 06:25 | |
| Eolith stod ved noget tøj udenfor en butik, og bladrede igennem de forskellige trøjer. De var næsten alle noget Armand kunne finde på at gå i, men det var alt for dyrt. *Måske skulle jeg finde på en ting.. et eller andet..* Tænkte han efterfulgt af et håbløst suk. Han så hen på ejeren bag disken, der havde travlt med alle sine kunder, og derefter rundt omkring sig. Han fik ikke øje på Pandora, selvom hun stod og kiggede tilbage på ham, men troede at ingen så ham. Han pakkede i smug trøjen sammen, og kom den i sin taske. Forsigtigt og anspændt, forlod han butikken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 06:30 | |
| Pandora gav et lille grin fra sig da hun så hvad han gjorde. Hun gik hurtigt efter ham og var ved at indhente ham da en mand stødte ind i hende. ''Se dig for dit store skrummel'' Hvæste hun efter ham. Det var uheldigvis en betjent så han begyndte at løbe fter hende, da hun havde set skiltet. Da hun var løbet nok uden at blive forpustet var betjenten heldigvis væk igen. Hun så sig igen rundt uden at få øje på englen. *Satanst* Tænkte hun vredt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 06:33 | |
| Eolith hørte nogle skridt bag sig, turde ikke engang se sig om, før han troede, at der var nogen der løb efter ham. Han stormede afsted med hurtige skridt og løb hurtigt udenom folk. Han løb ind i en havebutik, og gemte sig bag nogle store indpakkede tøjstativsvarer, hvor han let blev skjult. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 06:40 | |
| Pandora så sig igen igen om efter englen og fik et hurtigt glimt af ham inde han forsvandt ind i havebutikken. HUn skyndte sig derind og så rundt efter englen igen. Hun valgte at følge efter lugten. Folk kiggede efter hende men når hun kiggede på dem med sine lysende grønne øjne, tog de hurtigt blikket til sig igen. Hun gik rundt og fik så øje på englen igen. Hun skyndte sig om bag ham og smilte tilfreds ''Har du aldrig hørt om man ikke må stjæle ?'' Spurgte hun smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 06:47 | |
| Han fik et chok, da han hørte noget, og så op på hende. Han blev dog lettet, da de viste sig bare at være en kvinde uden uniform. Han sukkede stille, men lagde så mærke til hendes essens af vampyr. "Har du hørt om pengeproblemer?" Spurgte han lettet, mens hans hjerte stadig bankede hårdt inde i sit bryst "For det har jeg nemlig...". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 07:47 | |
| Pandora smilte venligt til englen "Jo det har jeg og det har du tydeligvis os kan jeg se ?" Spurgte hun med et grin. Hun kiggede rundt i butikken der i smug holdt øje med dem. "Kom nu op derfra. Folk kigger på os som var vi sindsyge ?" Hun blev træt af at vente så hun hev ham op uden problemer pågrund af de meget lette knogler hos en engel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 08:07 | |
| Han så undrende på hende, og var ikke overrasket over hendes styrke, da hun jo var en vampyr. "Men.. Er jeg opdaget?" Spurgte han og så rundt. Folk så kun den anden vej og skyndte at trille videre med deres indkøbsvogne. Han rettede lidt på sit tøj og tænkte lidt. "Har jeg egentlig.. ikke set dig et eller andet sted før?" Spurgte han tænksomt og så på hende. Der var et eller andet bekendt ved hende, men han kunne ikke huske hvor, han skulle have mødt hende. han omgik jo ikke så meget med kvindfolket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 08:28 | |
| Pandora smilte svagt og kiggede på ham. "Nej, selvfølgelig har de ikke det. Selvom det nok ser lidt underligt ud at en pige er stærkere end dig" svarede hun med et grin. Hun så sig tænksomt omkring men kiggede tilbage på englen igen. "Aner det ikke. Selvom din lugt virker ret velkendt" svarede hun venligt. *Han lugter ret meget af Yo?* tænkte hun undrende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 08:33 | |
| "Jeg tænkte det samme. jeg plejer at kunne huske hvor jeg har mødt personerne.." Smilte han stille og rettede på sin skuldertaske, hvor han også havde den stjålne trøje gemt. Han fortrød allerede at han havde gjort det, og havde ikke engang lyst til at give den til Armand. Hvad skulle han også med en trøje Eolith ikke selv havde købt? "Hvad er dit navn?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 08:49 | |
| "Pandora. Hvad med dig ?" spurgte hun med et smil på læben. Det var vi dog utroligt på venlig hun var idag ?. Hun tog en dyb indåndning, englen's blod duftede indbydende men hun ville ikke angribe. Ikke her. Hun ville alligevel os fortryde det . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 09:35 | |
| "Eolith" Svarede han og smilte "Pandora er et smukt navn, men jeg har altså ikke hørt det før, så jeg tror heller ikke var har mødtes". Det var godt nok pudsigt at de begge følte at de havde mødt hinanden før ellers, men lige nu var det lige meget. "Det er egentlig utroligt. Endten er vampyre onde som bare fanden, eller også er de harmløse, og skåner ens liv.." Sagde han lavt og så undrende på hende "Du har vel ikke tændt dig at bide mig.. vel?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 09:45 | |
| ''Mange tak'' Svarede hun med et smil. ''Det er Eolith os. Meget sjældent - er det ikke ?- for jeg har aldrig i mit liv hørt det'' Hun kiggede sig rundt i butikken, men der var heldigvis ikke nogen lige for tiden. ''Onde som bare fanden, kunne godt passe til nogen jeg har mødt.. Men nej det kunne jeg ikke selvom det er utroligt indbydende lige nu'' Svarede hun venligt. Hende's øjne lyste godt nok op men så meget tørstig var hun heller ikke. På trods af at det var ved at være en måned siden sidst hun havde fået noget blod. *Wow min selvbeherskelse er godt nok god !?* Tænkte hun forundret men kom til at skære en grimasse der egentlig så ret så sjov ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 09:49 | |
| "Jeg er skam allerede blevet bidt, og skal helst ikke blive det igen" Sagde han stille og så på hende "jeg var heldig at vampyren lod mig gå overhoved". Han tog sig lidt til halsen og tænkte over det hun lige havde sagt "Er jeg virkelig så indbydende?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 09:53 | |
| Pandora tyggede lidt på han's spørgsmål og hvad han havde sagt i det hele. ''Af hvem dog ?'' Spurgte hun en anelse forundret men også nysgerrigt. ''Det er en måned siden jeg sidst fik noget at drikke, så alle er ret indbydende for mig lige nu...'' Hun sukkede og betragtede Eolith med et roligt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 09:59 | |
| "Han ville ikke sige mig sit navn. Han var en høj, langhåret mand med en abe.." Svarede han og tænkte selv lidt over det. Det var efterhånden længe siden, men han havde et ar, der for evigt ville minde ham om den dag "Men okay.. Det forstår jeg godt, men tag et menneske i stedet, hvis du får for megen lyst.. Mit liv er langt længere end et menneskes, men jeg har levet det så kort". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 10:05 | |
| Pandora svarede ikke på hvad han sagde, men tænkte på hvad han havde sagt med den der vampyr der havde bidt ham. Nej, ham kendte hun ikke og hun var 100 procent sikker på hun ikke ville møde ham. ''Hvor gammel er du egentlig ?'' Spurgte hun så og kiggede på ham. Han så ud til at være en anelse højere end hende, men hun var ikke sikker på hvor høj han egentlig var ? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 10:15 | |
| //Han er 1,75, for at give dig det fulde indtryk x3//
"17.. også i engleår. Min krop forandres ikke mere, så jeg vil for evigt være 17 i et menneskes øjne" Svarede han og så på hende. Han lod blikket glide lidt rundt omkring sig, og tænkte på at komme ud derfra "Jeg ved ikke om du skal have noget i denne havdebutik, eller om vi skal til at smutte? Jeg tror det er bedst.. nu hvor jeg har været sådan et fjols at stæje en dum trøje...". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 10:22 | |
| //Arg piz så'dhu højere end miiq. Men det kommer an på hvad en gennemsnit's højde er for en 14'årig ? Hvis dhu ved hvad det er ?//
Pandora smilte og sukkede så kort. ''Typisk alle er ældre end miiq! Nå, men jeg er 14...'' Svarede hun med et irreteret suk. ''Nej, jeg skulle faktisk ikke noget. Jeg trængte bare til at komme væk'' sagde hun med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 10:28 | |
| //Vel deromkring 160?? Altså.. jeg er 17, men er kun 165 cm høj (irl) og der er ikke SÅ mange der er højere end mig, men der er tilgængæld flere der er lavere end mig//
Eolith nikkede, tog en am om hendes og gik på vej ud, mens han så sig omkring. Der var fri bane, så han kunne frit reagere som normalt og være sig selv. "Du lignede ellers en, der var på min alder" Smilte han roligt idet de kom ud af butikken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 10:32 | |
| //Jaé okay. Takker ^^//
Pandora smilte og gik roligt med uden så meget at blive fristet af ham. ''Mange tak. Yo er meget meget højere end mig... Jeg ved ikke om du kender ham ? Men han er vildt høj'' Sagde hun med et grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 10:36 | |
| Han slap hendes arm og vendte sig forfærdet om og så på hende, som om at det var lord voldemort, der netop var blevet nævnt til en troldmand. Yo!? hvorfor ialverden nævnte hun ham!? Nu havde han jo lige fået det ud af hovedet! "Nej" Svarede han tørt "ham kender jeg ikke". *Men jo... Han er lige så høj som hans løgn og bedrageri fylder mig med had...* Tænkte han, og tog sig til hovedet. "Eller... jeg har kendt ham.. Men ikke mere". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 10:41 | |
| Pandora's arm gled hurtigt ned på siden af hende og hun kiggede forfærdet op på Eolith. Hun havde lagt sit hovede uforstående på skrå, og hende's øjenbryn var hævet og hun tog en dy indåndning. ''Du kender ham tydeligvis kan jeg se?. Du skal ikke lyve overfor mig det gør kun det hele meget værre'' Hvæsede hun. Det var utrolig nemt at få hende til at blive sur pågrund af hende's temperament. ''Undskyld...'' Svarede hun så trist og kiggede ned i gulvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: indkøbsdag Søn 27 Dec 2009, 10:53 | |
| Han så undrende på hende på grund af hendes meget tydelige humørskifte. "Jamen jeg lyver ikke" Svarede han "Jeg kendes ikke ved ham længere, og jeg har heller ikke lyst.. Det er helst noget jeg bare vil glemme...". Han så mod udgangen og tænkte på at tage afsked med hende. Af en eller anden grund havde det gjort ham i dårligt humør. *Han vil heller ikke kendes ved mig længere..*. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: indkøbsdag | |
| |
| | | | indkøbsdag | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|