Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Empty
IndlægEmne: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 03:21

S: en café i sheria by
T: 14:00
V: solrigt.
O: en masse mennesker her og der...

Rockey var nu kommet til en anden by hun var rigtig god til det der med at fare vild.... hun var så denne gang endt på en café i en by der hed sheria hun sad for sig selv og tænkte på hvordan hun havde forvillet sig der hen hun var en sød lille engel som aldrig brød reglerne hun satte sig stille ned og bestilte en kop kaffe og en kage.
hun sad og tænkte på hvorfor hun altif farede vild det var altid hende det gik ud over men spdan bar det jo en gang i mellem... *hvorfor er jeg endelig her jeg mener jeg ved jo ikke hvor jeg skal bo endnu* tænkte hun for sig selv imens hun sad for sig selv og legede med sig hår af en eller anden grundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 04:36

En høj ung man med dyriske dog varme hasselbrune øjne sad for sig selv ved vinduet i caféen, man kunne se lige ud til forbipasserende mennesker, han havde en kop varm kakao på bordet hvor den varme damp stivede lige så langsomt op af.
Altair hed han og var iført i nogle mørkegrønne bukser, nittebælte til at holde dem på plads, en sort shirt på uden ærmer, et mørkebrunt læderarmbånd om håndledet og nogle sorte converse sko.
Han nippede lidt til sin varme kakao og stenede derefter bare ud mod alle de mange folk som gik fordi caféen her, det var morsomt at se hvordan nogle væsner virkelig var nemme at gennemskue mellem mængden mens andre var bedre til at gemme at de var et væsen. En ny duft ankom da en sorthåret pige kom ind i cafén, hendes duft afslørede hende med det samme at hun var en engel.
Ikke på udseende, men duft, Altair havde en helt ubeskrivelig god lugtesans da han nu er varulv.

//Bukserne han har på http://www.foderxpressen.dk/images/9281-gr%C3%B6n-t.jpg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 05:24

hun så over på en fyr der kiggede på ham og rødmede så og så væk. ''hvorfor kigger han på mig'' hvsikede hun, hun satte sig hen til fyren der var ikke sig andre steder end der hvor hun kunne sidde.. hun satte sig ned og så på ham og smielde..
hun så på ham og vidste ikke hvad hun skulle gøre hun var lidt nervøs for hun kunne jo bare springe ind med et eller andet spørgsmål... hun sad bare og legede med sit hår det var altid et tegn på hun var nervøs hun nervøs eller sådan noget...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 06:50

//Ey : )
ka' du ikke skrive lidt mer'?? Så bli'r det mere spænde for mig at emne med dig : )
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 06:55

//jeg skal lige ordenlig igang det er min første rolle spils hjemme side :( //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 06:59

//ahh oki : ) Roolig søde<3, no harm done : )
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeLør 29 Okt 2011, 22:22

Altair så overrasket på hende da hun satte sig ned på stolen overfor ham, "halløjsa" sagde han og smilte varmt til hende, dog havde hans øjne et dyrisk blik som et vildt dyr som var fangede inden i ham som prøvede at komme ud, men så igen, så var de rolige og undersøgene da hun nu havde sat sig ned foran ham, "hva' hedder man så engel?" Spurgte han hende uden at fjerne sit blik fra hende.
Altair tog et slurk af hans kakao og kiggede så ud af vinduet og pludselig kunne man høre en skrigen af hjul som bremser hård og et brag af et sammenstød, meget hurtigt efter sammenstødet begyndte folk at storme derhen, nogle var fuldt igang med at ringe til alarmcentralen.
Altair kiggede hen mod ulykken og så så hen på engle-pigen igen og tog et tår af den og satte den ned igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeSøn 30 Okt 2011, 01:24

Rockey så overraskede på denne unge herre som sad foran hende... at han vidste hvad hun var... hun kendte ikke alle de væsner så hun vidste ikke hvad han var om han overhovede var et væsen men det måtte han jo være efter som han kunne sige hun var en engel.. ''rockey. Rockey blue'' sagde hun med et smil på sine læber og så på ham. hun hørte også sammen stedet og så der ud og blev helt overraskede og holdte på sin halskæde... og bad en hurtigt bød for de mennesker der var med i sammen stødet... hun så på den unge fyr der sad foran ham, han havde nogle dyriske smukke hasselbrune øjne. det brune hår så også godt ud til ham.. hans tøjstil var også okay, hun smilede stille og så på ham. ''og hvad hedde du så unge mand'' sage hun med et smil selv om han sikkert var ældre end hende men hun smilede stille mod ham med hendes smukke brune øjne og smilede sødt til ham og så rundt i lokalet hurtigt for at se om der skete noget spænede... det gjorder der bare ikke ud over det med sammen støede hun sukkede... hun tog en lille tår af sin kaffe selv om den smagte dårligt. hun så på ham og ventede på hans svar. hun kunne ikke tage øjnene fra ham nu da hun havde fangede hans blik, hun ville ikke slippe det overhovede ikke hun var glad for at være der... især når der var en som ham... hun ville normalt ikke ha der var særlig mange der vidste hvad hun var hun var jo en sød lille engel og det var der ingen der skulle lave om på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeSøn 30 Okt 2011, 03:24

Et lille smil formede sig i hans ene smilehul, "unge mand?? Den var ny" sagde han og drak sin kakao færdig og satte den så ned igen, tørte kakaoen af sin mund med håndfladen og lændte sig ind over bordet så deres blikke var tættere på hinanden, han så dybt ind i hendes øjne og førte en lille hårtot om bag hendes øre som var faldt ned foran hendes ene øje. Da hans hånd rørte Rockeys hud, blev Altairs dejlige og varme kropsvarme overført til hende, han tog sin hånd til sig igen og førte sin arm ind under sin krop så han halv lå på dem da han nu lændte sig ind over bordet.
"Mit navn er Altair, Altair Wolf Ryan" Præsenterede han sig stadig med et varmt lille smil og uden at fjerne sine rolig men dyriske øjne fra hendes, han holdte øjnkontakten som om han var fuldstændig væk i hendes skønhed, "er du ny her?" Spurgte han så pludselig og lændte sig tilbage i stolen med den ene hånd på bordet og den anden over ryglændet så den hang ned bag stolens ryglænd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeSøn 30 Okt 2011, 09:39

Rockey så på den unge mand dre sad foran hende. ''hmm....'' kom det fra hende. ''ja jeg er ny her omkring'' sagde hun med et lille sødt smil som overkrom hendes læber... hun så på ham og overvejede at spørger om nu hvor han vidste hvad hun var om han så ville fortælle hende hvad han var men det var nok ikke lige det bedste at spørger om... hun så på ham og mærkede hans krop's varme... ''hmm varulv måske?'' spurte hun lidt nervøst. hun elskede det hun havde fået lavede med sit hår. at det var blået i enden hun smilede bare over det hun havde sagt. ''undskyld jeg er ikke sikker på hvilket væsen du er'' hviskede hun stille og så ned i bordet.. hun så op på ham og smilede for sig selv. hun savnede godt nok at gå til den kampsport hun gjorder som lille men kunne ikke rigtig gå til den mere hun havde ikke tid og var alt for optaget af det. hun lod sin hånd lade noget af sit andet hår komme om bag hendes øre hun smilede hun havde et kønt ansigtig men det var ikke altid det var så kønt, men hun gjorder det altid kønt efter en morgen var hun smuk igen... hun så ham i øjnene igen og rødmede en smule. ''du er virker anderledes end andre drenge jeg har mødt du virker søder ikke pervers'' sagde hun og så ned og rørte rundt i sin kaffe... hun så på ham og rørte blidt hans hånd uden det var med vilje og trak den til sig og rødmede. ''undskyld'' sagde hun hurtigt og så ned på sine hænder der var så nervøse over et eller andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeSøn 30 Okt 2011, 12:15

Altair kunne ikke lade vær med at smile til det hun mumler og hviskede til sig selv om hva' han var for en race, hvilket fik ham få en sjov idé, se om hvordan hun reagerede på det, han lændte sig helt frem så deres hoved var tættere på hinanden og placerede to fingre på hendes hage og førte hendes hoved meget tættere på hans så hans mund var ved hende øre.
"Hva' hvis jeg er en??" Spurgte han og aeede hendes kind blidt med tommelfingren så hans varme blev ført videre over i hende, han lændte sig tilbage og blinkede kort til hende inden han rettede blikket ud mod ulykken, ambulancer og politet var nu tilstede og scene begyndte at blive mere rolig da politet havde sikret området.
Pludselig rejste han sig op og stod nu ved siden af hende med fronten til hende og med en hånd ned til at hjælpe hende op, smilte han varmt til engle-pigen, "kom, du vil finde ud af der meget ved mig som er anerledes" fortalte han hende og kiggede med sit dyriske dog rolig blik ned til hende, så hvis hun så op på ham, vil hun møde hans blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeSøn 30 Okt 2011, 22:16

Rockey så med store øjne på ham, da han hviskede i hendes øre... hun var lidt nervøs over hvad det var han ville sige... hun rødmede da han aede hendes kind og da han satte sig tilbage... hun smilede lidt. ''jeg er ikke bange altiar'' sagde hun med et lille smil på læben... hun så han rejste sig og tænkte det nok var fordi hun ikke var spændene nok. men da han rakte en hånd ned til hende, hun smilede sødt til ham og tog imod hans hånd og rejste sig op og så ham dybt i øjnene og smilede sødt hun fik røde kinder de brandt lidt fordi de blev så røde hun kunne stadig mærke hans varm og det var en dejlig følse, det var som om hun havde følsen af det var dejlig at han var så tæt på hende.... hans øjne havde fangede hende, hun kunne ikke kigge væk hun var fangede af han dyriske blik. det havde bare en efekt på hende som gjorder hun ikke kunne se væk... *hvorfor gør han det her mod mig det en så underlig følse at have jeg ved ikke hvad jeg skal gøre* tænkte hun med et smil på sine læber... og røde kinder samtidig, hun ville bare ikke indrømme det, hun holdte ham stadig i hånden hun så ned da hun opdagede det og tog sin hånd til sig og vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige lige nu...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 04:42

Altair gik op og betalte for sin kakao og engle-pigens kaffe, kunne han vel lige så godt, for han havde på fornemmelsen at de kom til at lave noget heledagen sammen, så kunne han vel lige så godt være venlig og betale for den, "kom" sagde han til hende og smilte venligt med armene ned langs siden af kroppen.
Altair forsatte videre ud af døren og ud til de andre mennesker som stod og kiggede på, ikke fordi det var så meget spænde mere, men tror bare folk blev til sidste, desuden så var området spændet af på vejen, så biler kunne heller ikke kommer forbi begge retningen, hvilket stoppet trafikken.
Begge biler var totalt skadet og brændvæsnet var blevet tilkaldt da de blev nød til at klippe metalet op, så de kunne komme ind til den anden personen bag rettet, den først havde de fået i en ambulance og var på vej til hospitalet nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 06:27

rockey holdte om sin halskæde og blev ved med at be, da de kom ud der café, de lige havde været på. Hun ønskede ikke at nogle kom til skade overhovede, hun var nok den der ønskede fred mellem alle væsner, ligemeget hvor onde eller gode de var, om de ville dræbe de andre, hun ville gøre alt for fred, hun sukkede det kom jo nok aldrig til at ske, hun så på ham med et lille smil. hun stod ved siden af ham, han var vel omkring et hovede højer end hende... hun syns det klædte ham med den højte hun smilede for sig selv over at han var så høj. Hun ville gerne hjælpe med at få den sidste ud af bilen men ingen skulle opdage hendes rigtig skikkelse ikke engang altiar måtte se den.... ikke før hun stolede mere på ham og lærte ham beder at kende, hun ville nemmelig gerne lære ham at kende, han virkede som en sød fyr selv om han var varulv. men det at han betalte for hende var hun ikke glad for da hun selv ville betale... ''tak fordi du betalte'' sagde hun stille og så på ham, hun var lidt nervøs over hvor de skulle hen. ''du må ikke gå fra mig jeg kan ikke finde rundt'' sagde hun og tog fat i hans arm stille og rolig uden det gjorder ondt. hun smilede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeMan 31 Okt 2011, 11:24

Han så ned på hende og smilte bare, da hun så tog fat i hans arm og sagde orderne, kiggede han ned på hende med et hævet øjnbryn, "hvorfor skulle jeg gøre så'en noget så tåbeligt?" Spurgte han og lagde en arm om hende og knugede hende kort ind til sig så hun rigtig kunne mærke hans varme.
Krammet, var for at vise hende han ikke ville gå fra hende, "nåh.. hva' har du lyst til at lave?" Spurgte han pludselig og vendte sig med et mod hende så hende i øjne, den sidste ambulance var kørt, brændvæsnet var kørt og politet havde fjernede spæringen så trafikken kunne forsætter med det de nu skulle.

//Sry.. low on krea : S
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 06:39

Rockey smilede for sig selv. ''det ved jeg ikke, men jeg ved ikke hvad vej jeg skal gå, hvis du ikke er hos mig'' hviskede hun og tog sig tæt på ham og rødmede virkelig og vidste bare ikke hvad jeg skal gøre... hun stod og tænkte over hvad hun skulle lave... det undrede hende faktisk over at han ville gøre det.... hun troede han havde nogle idéer til hvad de skulle lave så hun ventede på hvad hun skulle komme på de kunne gå en tur i biografen eller en tur i parken... hun var helt tom for idéer... hun stod bare og brød sit lille hovde om hvad de kunne lave... hun så op på ham... ''hvad med at vi enten går i bio eller går en tur ned i parken'' sagde hun og så op i de dejlige fangende dyriske øjne som han havde hun var glad for at være sammen med ham lige der... det var som om hun faktisk følte sig glad for at være der, hun havde altid være trist og ked da hun var mindre men efter hun var flyttet væk hjemme fra havde hun fået det endnu beder... hun smielde glad og så på dam og rødmede lidt og vidste ikke hvorfor hun gjorder det, men det gjorder hun bare... *han er så dejlig varm, jeg kunne blive her hele dag, men det tror jeg sku ikke han vil have jeg gør, jeg tror gerne han vil ha jeg flytter mig* tænkte hun og flyttede sig lidt væk fra sig for ikke at virke klæberig.

//det okay det kan jo ske for alle :3 //
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar   en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar Icon_minitime

en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et hurtigt kig
» bare hurtigt hjem igen - Samilla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: