Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Et hurtigt kig

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeSøn 25 Okt 2009, 00:30

Dato : 13/11
Årstid : Efterår
Dag : Fredag
Vejr : Truende grå himmel, men endnu ingen regn
Sted : Markedspladsen
Tid : 20.14
Omgivelser : En masse myldrende mennesker der, på trods af vejret, lige skal havde ordnet diverse ting.

V gik rundt mellem menneskerne, og boderne. Hun stoppede ved næsten alle boder, og så på hvad de solgte. Kun nogle få boder, der blandt andet solgte amulette til fordrivelse af vampyrere, stoppede hun ikke ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 00:12

Hun gik forbi en bod der solgte smykker, og hun tjekkede hurtigt at hendes halskæde(som på ava) hang inden under skjorten. Det eneste der bevidste at hun engang havde haft et liv som rigmands datter på et stort gods. Hun rystede på hovedet for at få tankerne om fortiden ud af hovedet.

//Peeps?...//
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 04:05

Evelyn elskede at gå på markedspladsen, og kiggede ved en masse smykke-boder, for dem der ejede boderne, lavede de smukkeste smykker, hun nogensinde havde set.
Hun havde lige været inde i centeret og købt en ipod. Det var en Ipod Nano i hvid. Hun havde fået sat en masse musik over, og hørte et nyt mand hun havde fundet, Flyleaf.
Hun kunne godt lugte at der var andre væsener, men ikke om de var gode eller onde.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 04:21

V lugtede Evelyn og smilede. Hun vendte sig om og så sig søegende om efter hende.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 04:25

Evelyn var fulgt optaget af smykkerne og musikken, at hun ikke rigtig lagde mærke til noget.
Hun tog en af halskæderne på, og kiggede i spejlet, der stod ved boden.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 04:35

V opdagede hende og et øjeblik efter stod hun bag hende. "Hej Evelyn..." sagde hun og smilede svagt
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 04:39

Evelyn vendte sig om, og tog høretelefonerne ud, "Hej", sagde hun glad og overrasket.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 05:07

"Hva' så?"
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 05:08

"Det går fint", sagde hun smilende, "Hvad synes du?", hun hentydede til hendes hals med halskæden på.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 05:15

"Fint.. Du ser godt ud med den på." svarede hun ærligt. Hun var noget ala en ekspert når det angik at rådgive om smykker og tøj. Det var noget der hørte til tilværelsen som rigmandsdatter
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:22

"Great, jeg tror jeg køber den", sagde hun glad, "Hvordan går det med dig?", spurgte hun, da hun var igang med at finde penge frem.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:26

Hun trak på skuldrene "Fint tror jeg... Jeg synes det er svært at vænne sig til... Mit nye jeg..."
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:34

Evelyn skulle lige tygge lidt på den, "Nårh.. Er du.. ny?", spurgte hun overrasket og gav pengene til damen i boden.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:46

Hun nikkede "Meget..." svarede hun og smilede svagt
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:48

"Hvornår blev du.. eh.. forvandlet?", hun begyndte at gå væk fra boden, men kiggede stadig på V..
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:55

V gik med hende og så ud som om de var to ganske nomale veninder der gik tur sammen. "For nogle uger siden..." svarede hun og så på Evelyn
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:57

Evelyn tænkte sig om, "Virkelig?.. Du er helt vildt god til at styre dig?", sagde hun overrasket, men mente det også lidt som en kompliment.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 06:58

Hun trak på skuldrene. "Jeg er ikke sulten..." svarede hun bare
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:00

*Nårh ja, selvfølgelig..*, "Nårh.. Ved du hvem.. der bed dig?", hun kiggede nysgerrigt på V.
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:07

Hun rystede på hovedet "Nej det ved jeg ikke... Kun at han kendte mit navn uden at jeg havde sagt det til ham..." svarede hun og så på en bod de gik forbi
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:11

"Hvordan det?", Evelyn var forvirret. Hvordan kunne den anden vampyr vide det?
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:13

"Noget om min tip tip tip oldemor, og en eller anden pagt... Jeg forstod ikke ret meget af det selv." svarede hun og så på Evelyn
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:16

Evelyn tænkte sig om, "Mærkeligt..", hun rømmede sig lidt, "Ehmm.. Gør det.. Ondt?"
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:18

"At blive bidt? Ja det gør ondt... Men selve forvanlingen gør ikke ondt..." svarede hun med et skuldertræk
Gæst
Gæst

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitimeMan 26 Okt 2009, 07:21

Evelyn vidste godt hvor smertefuldt det var at blive bidt, men sagde ikke noget.
"Virkelig? Hvordan kan det så være at det er så smertefuldt at blive bidt?", spurgte hun stille, og tog sig til halsen, men kom i tanke om at hun havde sin nye halskæde på, og holdte om vedhænget.
Sponsoreret inhold

Et hurtigt kig Empty
IndlægEmne: Sv: Et hurtigt kig   Et hurtigt kig Icon_minitime

Et hurtigt kig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» en kederlig dag kan hurtigt skifte - Altiar
» bare hurtigt hjem igen - Samilla