Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tager på cluben dans

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tager på cluben dans - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:58

Elsa rejste sig og fik st tøj på i hurtigt vampyr begvæleser, hun løb hen til ham og lagde armene om ham og fik ham lagdt ned i sengen, "Vil du ikke godt stoppe, jeg er lidt ligeglad med ham lige nu, " hun sukkede dybt, hun sad på ham med et ben på hver af hans side, hun bøjede sig frem imod ham og kyssede ham hurtigt men ømt på munden, hun havde stadig sine læber imod hans, da hun sagde "Vis du vil have det er en sidste gang sex, et sidste kys, en sidste berøring, sidste øjekast et sidste farvel, så er det op til dig, for jeg har ikke tnkt mig og forlade dig, jeg er en idiot på det punkt, jeg ved ikke hvor knappen til kærlighedden er," hun kyssede ham på munden i et ømt kys, men slap det så, og kgged epå ham det hele havde hun sagdt med en trist tone, "Men i min verden er det ikke over på nogle måde, men det er op til dig" hun trak hovedet væk fra hans og sad nu bare på ham og kiggede ned på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:42

Morgan fik et lille chok da han røg ned i sengen igen, han lag stille en hånd på hendes kind
"men du er ikke ligeglad med ham når du er sammen med ham.. det er bare lige nu" sagde han
han kyssede hende ømt tilbage og elskede at mærke hendes læber mod sine, han tog fat i hendes ene arm med den anden hånd. han blev bare ved med at kysse hende, men slap det lidt efter og så op på hende
"men jeg er sikker på at han kommer til at få dig at forlade mig,, ellers vil du gøre det selv. da når du er forelsket og blablabla så vil jeg ikke være god nok til at være sammen med mere" sagde han
han så op på ham og gav et lille suk fra sig, han lukkede for et kort øjeblik sine øjne
"du er ikke en idiot, og hvis du syntes det er kærlighed.. så skal jeg ikke stå i vejen" sagde han
hans læber søgte efter hendes, men kunne ikke få sig selv til at finde dem
"det er ikke nået jeg beslutter det er nået du og dit kærlighed halløj der gør" sagde han
og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 06:51

"Jeg kan ikke finde ud af noget oppe i mit hovede, det hele drejer rundt" hun lagde sin pande mod hans, "Men ja det er kun lige nu jeg føler som jeg gør, men Jeg kan ikke gøre for det, jeg kan ikke lide og sårer nogle Morgen" sagde hun trist, hun hoppede ned fra ham og satte sig ved siden af ham, "Men hvorfor skal det vare sidste gang, hvorfor kan vi ikke bare værer venner" spugerte hun og kigged epå ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:13

Morgan satte sig op og så på hende og rystede på hovedet
"vi er venner, men de fleste kan ikke lide mig.. så han skal nok få dig til at droppe mig på et tidspunkt" sagde han
og tog sin hånd ned på gulvet for at finde resten af sit tøj, han gav nogle få suk fra sig. han var ikke glad for at vide at der er en fyr der gjorte hende blød, hende som han havde det svært ved at holde sine fingere fra
"tror du overhovedet at det er en god idé" spurgte han om
og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:19

"Vis han vil bestemme hvem jeg skal værer venner med tager han fejl for så er det mig der skrider fra det forhold, men jeg ved bare ikke om jeg kan holde fingerne for dig" sagde hun og var 100% ærlig, hun kiggede på ham og lagde ham ned igen, "Du skal ikke have tøj på nu, for jeg vil ikke havde du går" hun satte sig oven på ham igen, og smilede det frække smil som gjorde rham helt vild sidste gang, imens sagde hun "Hvorfor skulle det ikke værer en god ide og vrer venner med dig" hun smilede stadg sit smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:34

Morgan rystede langsomt på hovedet
"det ved du ikke hvis du er i drømmeland" sagde han
og hentydet til at kærlighed kan gøre en blid, han fik et lille chok da han blev puffet ned i sengen
"men du må godt havde tøj på" sagde han
og følte sig nøgen forhold til hende, han lag en hånd på hendes ene lår og gav et lille suk fra sig
"fordi jeg ved at jeg ikke kan holde mine fingere fra dig, det ved du jo godt... det kan jeg jo knap nok når du siger at jeg skal holde dem væk" sagde han
og så hende ind i øjnene, men lod sit blik glide ned på hendes læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:41

Elisa tog fat i sin kjole og hev den af, "Sådan" sade hun roligt og kiggede ned på ham, hun kastede kjolen væk, "Morgan jeg er stadig kold på nogle måder og der ingen der skal bestemme så meget over mig" sagde hun og trak på skulderne hun så kort på hans hænder men smilede så, og kiggede så på hans øjne, og smilede, hun bøjede sig frem og kyssede ham hurtigt på panden men rettede sig op og kiggede på ham,, "Kærlighed gør mig ikke blid, der er stadig en Elisa inde i mig som var lge som den gamle" hun sukkede " Jeg er ligeglad med du ikke kan holde dine finger for dig selv, du gør vel heller ikke kun det her med mig" sagde hun roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:47

Morgan så op på ham og gav et lille suk fra sig
"ja men det gamle bliver mindre og mindre, og til sidst vil den bløde overtage dig.. jeg kan ikke lide den tanke" hviskede han
og rystede på hovedet, han satte sig så meget op han kunne og kyssede hende ømt på munden
"men det tror jeg ikke han vil syntes om, og hvis han røre mig så kan jeg ikke love nået for min vrede.." sagde han
han rystede langsomt på hovedet og kyssede hende ømt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 07:53

Elisa rystede på hovedet og kyssed eham ømt igen men slap så kysset, "en gamle Elisa bliver aldrig væk" hvidskede hun
imod hans læber, "Så glem tænken" hun kyssede ham ømt tilbage, "Men det vil hans måske ikke synes om, men vi bare øve os i og holde fingern efor os selv, " hun kyssede ham, og hviskede så med
læberne imod hans, "Ikke noget med og slå nogle ihjel her" sagde hun roligt, og kyssede ham ømt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:02

"nej.. jeg har ikke tænkt mig at lære og holde mine fingere for mig selv" hviskede han
og lag en hånd i hendes nakke og gjorte kyssede lidt vildere, og havde ikke lyst til at svare på det sidste da han med glæde gerne ville slå ham ihjel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:05

"Men det er bedst" hvisked ehun, og lagde hænderne på hans kinder, og kyssede
vildt med, hun lagde sig ned og lukked eøjne, hun hev ham med, så han lå oven på hende
hun nussede hans kinder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:11

"ikke for mig" hviskede han
og kyssede hende bare tilbage, han nussede hende på det ene lår og nød at være tæt på hende og havde ikke tænkt sig at lade en dreng ødelægge det. han gjorte kysset lidt vildere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:15

Elisa kyssede ham vildt vide rog hjælp ham med og gører det mere vildt
hun nød meget han nussede hendes lår, og blev faktisk tændt af det
Elisa smiled eog hviskede "Jo" og kyssede så vildt med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:24

"nej, min lyst til dig, kan ikke beskrives" hviskede han
og blev bare ved med at kysse hende og nusse hendes lår, han havde ikke tænkt sig at prøve at lade hende være.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:28

"Hvad med bare og prøve" hun kyssede ham vider, og hev lidt ned i hans bukser men stoppede sig selv
hun lagde hænderne på hans ryg og nussede ham op og ned langs ryggen, hun nød meget hans nussen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:33

Morgan tog fat i hendes hænder og lag den på sine buksekant
"du ved jo godt at du godt må" hviskede han
og slap kysset og rystede på hovedet, da han slet ikke havde tænkt sig at droppe det. han begynde langsomt at kysse hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 08:39

Elisa lød ham tag sne hænder ned til hans bukser hun tog blidt fat i dem,
"Du gør det ikke nemmer for mig" hviskede hun med læberne imod hans, "Men hvad med dine ander piger" hun kyssede ham vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 09:00

"har ikke tænkt mig at gøre det let for dig" sagde han
og kyssede hende lidt mere, men slap kysset lidt efter
"hvad er der med dem ?" spurgte han om
og forstod ikke hvor hun ville hen med det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 09:06

"Det ved jeg" sade hun roligt
hun kyssede vide rog stoppede sig selv igen med og hive hans bukser ned
"Er der ikke en af dem, måske to af dem du har underlige føleser for" spugerte hun om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 09:20

Morgan tænkte lidt over det
"ved ikke helt, har ikke tænkt mig at få nogen tøs.." sagde han
og åbnede sine bukser for hende, han kyssede hende bare videre og nød det
"kom nu" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 19:03

Elisa hev lidt ned i hans bukser men stoppede så
hun slap kysset og kiggede på hende "Er det over hovedet en god ide" spugerte hun
"Er det ikke ondt imod ham" sagde hun stillet og kyssede ham hurtigt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 01:00

"ondt mod hvem" spurgte han om
og så ned på sine bukser, han gav et lille lydløst suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 02:43

"Mod ham" sagde hun og snakkede om James, hun fulgte hans blik ned mod hans bukser og hev så ned i dem
så de røg ned, hun hørte godt hans suk, og løftede derfor hånden op under hans hage og løftede hans ansigt op så han kunne se på hende, "Jeg er bare ikke sikker på om det er en god ide" hun nussede blidt hans hage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 02:48

"hvem ham" hviskede han
og håbede på at få hans navn at vide, han så på hende og smilte og kyssede efter hende
"jeg syntes det altid er en god idé" sagde han
og lag sine hænder på hendes lår, og smilte
"ellers bruger jeg din evne på dig" sagde han drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 02:51

"Lad værer du ved det jo godt..Jam..." hun stoppede hurtigt da hun var ved og sige hans navn
Elisa kyssede ham tilbage, og nussede ham fra hagen op på kinden,
hun kunne godt lide og mærke hans hænder på hendes lår, Elisa lo elegangt kort,
"Hvordan vl du gører det" sagde hun med et smil og kyssede ham hurtigt på munden
men lagde sig så ned igen, da hun kun skulle løfte sig lidt for at kysse ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 6 Icon_minitime

Tager på cluben dans
Tilbage til toppen 
Side 6 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på cluben //privat til dean//
» en tur på cluben //privat Angel//
» Dans.
» tager en slapper (Adam)
» Procella tager på Ferie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum