Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tager på cluben dans

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tager på cluben dans - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:42

Elisa smilede og kunne godt lide han gjorder det hurtiger og at han havde kysset slikkede hende på halsen, hun nussede ham vder i håret og trak hans hovede ned til sit og kyssede ham vildt men do vådt på munden, hun stønnede svagt i kysset og havde ikke lagdt mærke til at han tog ft i senge tæppet, hun svingede benene om ham så han hvade mere plads

//Okai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 22:05

Morgan lukkede sine øjne hårdt i da han mærkede hendes læber mod sine, han kyssede hende vådt tilbage mens nogle af hans støn bare ville ud. han prøvede alt for ikke at tænke, på andet end dette øjeblik. han gav stille slip på senge tæppet, men tog hårdt fat i det igen. han bed hende blidt i læben, men slap den lidt efter da han ikke kunne holde sine støn tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 00:42

Elisa stønnede og så i kysset, og smilede da han bed hende i læben, hun havde lukket øjne, og stønnede af nydelse, hun lagde bennene om ham, og tænkte ikke på andet end lige nu, hun lød den ene hånd glide ned af hans ryg, og lød den anden værer i hans hår,, hun smilede svagt og var ligeglad med hvor meget hun stønnede..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 00:57

Morgan nød det meget mere når han hørte alle hendes støn, han bevægede sig lidt sidst så hurtigt han kunne. og stønnene fløj næsten ud af munden på ham, han blev bare ved med at kysse hende. Morgan kunne mærke at han snart ville komme, selv om han slet ikke havde lyst til det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeTors 31 Dec 2009, 01:16

Elisa nød hans støn, og hendes støn de fløj også ud af hendes mund, men det gjorder ikke så hun slap kysset, hun kyssedeham vådtog nussede ham op og ned af ryggen, men tog så blidt fat i hans hår, med den hånd der var i hans hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 02:06

Morgan gav nogle få støn fra sig, og kyssede hende bare vådt tilbage. han var begynd at slappe helt af selv om han stadig ikke var vild med idéen, men han havde ikke tænkt sig at stoppe det nu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 08:07

Elisa havde blidt fat i hans hår, hun hev kørt i det men slap det så, hun smilede svagt i kysset og stønnede nogle gange da det gik ret hurtigt, men hun nød det meget, og var ret vild, men hun var måske ikke så vild med tænken, men den var væk, det er kun når hun er færdg den vil værer der igen, hun løb bene glide ned fra ham, men nød det stadig hun fik stønnet ret højt og fik derfor slap kysset men ldt efter kyssede hun ham igen, for hun havde sine læber imod hans da hun stønnede højt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 23:23

Morgan gav et lidt halvt højt støn fra sig da hun hev i hans hår, han lag sin ene hånd på hendes kind og kyssede hende så godt han kunne tilbage
"Elisa" hviskede han med en blød stemme
han lukkede sine øjne så hårdt sammen han kunne, da han kunne mærke at han snart ville komme. han blev bare ved med at kysse hende og nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeSøn 03 Jan 2010, 23:40

Elisa stønnede også halv højt, hun kunne ikke kysse da stønnene fløj ud af hende,
"Hvad" hviskede hun silkkeblødt, hun stønnede halv højt igen, hun hev blidt i hans hår, men lod så hendes hånd glide ned til hans hals, hun kærtegnede hans hals, men slap det kys hun havde prøvet på og kysse med i , hun stønnede halv højt igen, og løftede så hovedet, og kyssede ham i små våde kys på halsen, men satte så tænderne i hans hals og sugede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:30

"du er skøn" hviskede han
han gav et støn fra sig da han mærkede hendes tænder i sig, han bed sig hårdt i læben og nød det. selv om lugten af blod fik ham til at hungre efter det
"du skal passe på så meget blod har jeg heller ikke i mig" hviskede han
med et par enkle støn, og kunne ikke holde sig tilbage til at komme. han gav et lille halv højt støn fra sig da han mærkede at han kom, han forsatte lidt med at trække sig ind og ud af hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:35

Elisa trak tænderne "undskyld", hun havde smilt over det han sagde, hun nød det meget
hun mærkede han kom og bed sig i lben, men stønnede så, hun nød det stadig, hun nussede ham
lidt, "Tak og det er du også, er det nu din tur til og bide" sagde hun stønnene, og lagde hovedet tilbage
så der var mere plads til og bide i..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 02:58

han rystede på hovedet
"har ikke lyst" sagde han
og så på hendes hals, selv om lysten blev større af at se på hendes hals. han træk sig ud af hende og lag sig ved siden af hende og bed sig i læben, for at holde lysten til hendes hals væk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:08

Elisa smilede svagt over at ikke havde lyst hun lå stille lidt da ahn lagde sig ved siden af hende
og tænkte lidt hun lagde sig så oven på ham og hev et tæppe over dem, "Er du sikker" spugerte hun ham
"For vis det er sidste gang du får lov" sagde hun stillet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:23

Morgan lag blidt sine hænder på hendes kinde
"det er ikke sidste gang til nået" hviskede han
og kyssede hende en enkel gang på munden, inden han så hen på hendes hals og lukkede hurtigt sine øjne i da han ikke ville bide hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:29

Hun kyssede ham blidt tilbage og lagde en hånd på hans kind og nussede den blidt
imens han lukkede øjne, hun belv liggene på ham, og så smilene på ham hun kyssede hurtigt hans pande
og nussede ham så op og nede af næsen med en pegefinger, og ma kunne svagt hører musikken nede under
og det var en dejlig stille sang

https://www.youtube.com/watch?v=NqjfvD-qbmw
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:29

Hun kyssede ham blidt tilbage og lagde en hånd på hans kind og nussede den blidt
imens han lukkede øjne, hun belv liggene på ham, og så smilene på ham hun kyssede hurtigt hans pande
og nussede ham så op og nede af næsen med en pegefinger, og ma kunne svagt hører musikken nede under
og det var en dejlig stille sang

https://www.youtube.com/watch?v=NqjfvD-qbmw
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 03:56

Morgan smilte svagt da han mærkede hendes læber mod sin pande
"jeg har ikke tænkt mig at lade en dreng tage dig fra mig" hviskede han
og lod sine hænder blive liggende på hendes kinde, han nød meget at mærke hende så tæt på sig. han åbnede langsomt øjnene og gav et lille suk fra sig, og åbnede munden for at sige nået men ombestemme sig og lukke den i igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:05

Elisa sukkede da han snakkede om en anden dreng hun nussede ham vilder op og ned langs næsen på en blid måde, hun smilede svagt til ham og kunne godt se han skulle til og sige noget men han valgt og lade værer, "Hvad ville du sige" spugerte hun ham om, og nussede ham nu op af næsen og op på panden og ned af næsen igen, hun kiggede på sin finger og lyttede lidt til musikken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:20

Morgan så på hende og gav et lille suk fra sig
"hvad hedder han ?" spurgte han blidt om
selv om han ikke mente det blidt og regnede heller ikke med hun ville sige det, da hvis man kende Morgan godt så viste man når han sagde at han ikke ville lade en anden drenge tage hende fra ham. så ville man vide at han havde tænkt sig at slå ham ihjel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:26

Elisa rystede på hovedet "Det er lige meget" sagde hun roligt og sukkede, hun havde regnet ud at det nok ikke var smart og sige hvad han hed, "Men hvor er det så vigtigt at du har mig" spugerte hun ham blidt om, og kyssede ham på panden, og nussede ham vder igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:37

"jeg vil gerne havde hans navn at vide" sagde han
og lag sit hoved på skrå, han kyssede hende en til gang på munden og så bare på hende med et suk
"det er altid godt at havde en tæt på sig, som man kan stole på og er som en selv" sagde han
og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 04:42

Elisa sukkede og kyssede ham igen da han kyssede hende,
"Men jeg ved du gør noget ved ham vis jeg siger hvem det er" sagde hun roligt
og nussede ham vider da han lukkede øjne, hun nø at de kun spillede stille musik idag fordi det var en kærligheds dag idag
hun nikkede til det han sagde "Okay" sagde hun roligt, "Men hvad mener du med han tager mig fra dig" sagde hun roligt med en sukkersød stemme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:12

"skal nok lade være med at mishandle ham alt for meget, vil jo bare snakke lidt med ham" sagde han
og åbnede sine øjne og så på hende
"rive hans hoved lidt af" hviskede han
og håbede på at han kun selv kunne høre det, han begynde stille at bevæge sin ene tommelfinger så den nussede hende på kinden
"først starter det med at du ikke vil havde sex med mig og der efter må jeg ikke kysse dig og efter kommer at jeg ikke må røre dig, så bliver du blød som smør og tænker ikke på andet end ham og alt deres kærlighed.. og hvis det går for langt ud så vil du ikke ses med mig for at jeg er for kold at være sammen med, så efterlader du mig.. også når du ikke har ham mere så kommer du først tilbage og siger at du aldrig vil havde en kæreste mere, men så ligger det bløde inde i dig" sagde han
og mente hendes hjerte, han rystede på hovedet af tanken
"også vil du alligevel finde en ny også sker det samme om igen" sagde han
og lukkede sine øjne i igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:20

Elsa sukkede og rystede svagt på hovedet, "Han skal have sit hovede" sagde hun stillet, hun nød hans nussen og bed sig i læebn da han sagde det han sagde, for meget af det var jo rigtig, "Men" hun rystede på hovedt og trak på skulderne, "Men problemet er at han ikke ved hvad for en idiot jeg er, Morgan" sagde hun stillet, "Men jeg kan godt se at det du siger er nogle lunde rigtigt, men jeg ved ikke helt om det altid er en god ide og værer kold, men jeg ved jo heller ikke om det kærste ting ting, lige er mig, før jeg har prøvet det" hun tog hans hånd og kyssede den, hun lahde sig så ned på ham, med hovedet på hans bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitimeMan 04 Jan 2010, 05:48

"river hans hoved af ligemeget om du vil havde det eller ej, han skal ikke slippe godt fra at stjæle dig fra mig" sagde han
og satte sig hurtigt op, og så på hende
"du er ikke en idiot" sagde han
og slap hendes kinde og rystede på hovedet med et suk
"det er ikke nogenlunde rigtigt, det er altså rigtigt.. de fleste der har prøvet det vil havde mere af det" sagde han
og rejste sig op og fumlede lidt med at finde sit tøj frem, han så ikke hen på hende da han ikke kunne klare det
"men du vælger jo ham, så vil du ikke se mig til sidst,, men jeg venter ikke på dig.. når du har valgt så har du valgt,, så kan du ikke komme tilbage til mig" sagde han
og tog sine boxer på og gav et suk fra sig, han vende sit blik mod hende
"sidste gang sex, sidst kys, sidst berøring, sidste øjekast, sidste farvel.. uden et sidste bid" sagde han
og begynde at tage sine bukser på
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 5 Icon_minitime

Tager på cluben dans
Tilbage til toppen 
Side 5 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på cluben //privat til dean//
» en tur på cluben //privat Angel//
» Dans.
» tager en slapper (Adam)
» Procella tager på Ferie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum