|
| Tager på cluben dans | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 02:29 | |
| Elisa slap kysset, "Nej, det góndt imod ham" hun bed sig tænkene i læben men nød hans nussen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 02:39 | |
| Morgan gav et suk fra sig og satte sig op "jeg er ligeglad om det er ondt mod ham Jam et eller andet" snerrede han og rejste sig op og fumlede lidt med at finde alt sit tøj frem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 02:42 | |
| Elisa tog hurtigt sit tøj på og kiggede rolgt på ham, men bed sig i læben, noget hun aldrig gjorder, "vil du ikke godt lade værer med og lyde skuffet" hun sank en klumb, "Jeg er ked af det men det er bare svært, for jeg ved det vl såre ham" hun sukkede dybt, hun rejste sig og kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 02:47 | |
| Morgan rystede på hovedet og tog sit tøj på "du kender mig jo, jeg elsker at såre folk" sagde han og gik ud og begynde at tage sine sko på, han så ikke tilbage på hende da han ikke kunne få sig selv til det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 02:50 | |
| Elisa rystede svagt på hovedet hun løb ud og stillede sig foran døren, "Pleas, kan vi ikke bare, jeg ved ikke, bare værer venner og så stop med alt det sex" spugerte hun, hun kiggede på ham med bedene øjne, "Jeg vil ikke have du går" hun lagde armene over kors og kiggede på ham, "Jeg ved godt du godt kan lide og sårer folk, men det kan jeg ikke, og jeg har ikke tænkt mig og såre ham, men du gør det rigtig svært" sagde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 03:05 | |
| Morgan tog sine sko på og gik hen til hende og så ned på hende "sex er ikke nået jeg kan stoppe med, og sex med dig er fantastisk.. så kan ikke" sagde han og lag en hånd på hendes kind og kyssede hende ømt på munden, mens han flyttede hende væk fra døren. han slap hende lidt efter og gik hen til døren og åbnede den "jeg har ikke tænkt mig at ændre mig" sagde han og gik ud af døren, han lukkede den efter sig og lag sine hænder ned i sine lommer og begynde at gå ned af gangen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 03:10 | |
| Elisa så kort ned og overvejede at løbe efter ham, men det var jo ham der rent teoretiskset ikke ville mere, for hun ville jo stadig være sammen med ham, bare som venner, men hivs han ikke kunne klare ikke at lade være med at gå i seng med hende, måtte det jo være sådan "Jamen.. Farvel så?" sagde hun trist, men regnede ikke med at han hørte det, hun sukkede sorgmodigt og satte sig en på sengen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 03:25 | |
| Morgan forsatte bare med at gå, og bed sig i læben og gav et suk fra sig. han slap lidt efter læben da han huskede på hvad hun havde sagt til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 03:32 | |
| Elisa lagde sig ned i sengen og lukkede øjne, hun havde det ikke godt med det her, men hun troede at vis hun løb efter ham ville hun bare gører det meget værre. lige nu lå hun faktisk og håbede han ville komme op igen, hun fugtede sin underlæbe som smagte af ham, hun stoppede hurtigt med og fugte læben da hun smagte ham, hun kiggede lidt ned af sig selv, og mærkede at alle de steder han havde rørt hende med sine hænder blev varme, hun sank kort en klumb, hun savnede ham underligt nok meget lige nu, også selvom han kun lige var gåret, hun lagde hænderne op foran øjne, døren ind til værleset stod stadig åben, og der ville sikkert ikke gå længe før der kom nogle drenge der ville have sex, og så ville Elisa ikke værer stærk nok til og slippe fri.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 03:44 | |
| Morgan forsatte bare med at gå ned af trappen, duften af hende sad over hele hans krop. han gik elegant op i baren og bestilte sig en løb, han lag sine arme på disket og gav et suk fra sig. han forstod ikke hvordan det kunne være så svært, han holde jo virkelig meget af hende den første der forstod ham. han lag nogle penge på disken da han havde fået sin øl, han vende sig om og så sig omkring. de fleste var ret fulde og det var Morgan ikke så vild med at så smagte de ikke lige så godt, han begynde at drikke sin øl uden at stoppe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 03:50 | |
| Elisa hørte nogle drenge på trappen, hun skyndte sig i vampyr fart og få rart sengen og stod nu tøj sko og det hele hun rettede lidt på sin kjole og lukkede hurtigt døren hun hev nøglen frem og gik ud af døren som om hun bare havde sovet der inde og var nu het frisk og så ´herre godt ud, hun låste døren da hun havde gåret ud drengen gik hen i mod hende, hun vendte sig omog rystede svagt på hovedet, de smilede "Hejsa" sagde de glad, Elsa stivnede et kort øje blik men rystede hurtigt på hovedet, hun kom forbi drengene og løb ned i baren hun så Morgan og stivnede kort, men gik så ind i bag lokalet og kiggede rundt hun trak vejert tungt men gik så ud og gik hen til Morgan og stillede sig foran ham og bed sig kort i læben, hun satte sig på hans skød "Undskyld" hviskede hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 03:58 | |
| Morgan satte først sin øl fra sig da den var helt tomt, han så på hende med sine kolde øjne "ikke nået at undskylde, når man har gjort nået, så er det gjort og man kan ikke lave om på det.. når jeg var menneske så betød undskyld nået, men ikke mere" sagde han og vende sig om for at købe sig en ny øl, han lag en arm om hende så hun ikke ville falde ned. han rystede let på hovedet og så på hende "du har jo valgt ham,, så gør jeg det jo bare letter for dig... men jeg håber at han er en god vampyr" sagde han og tog sin nye øl og begynde at drikke den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 04:04 | |
| Elisa sukkede, "Vil du ikke godt være sød og kigge roligt på mig," hun sukkede dybt, "Nej du gør det ikke meget nemmer for mig" hun fugtede sin underlæbe, "Jeg kan ikke lide og sårer nogle men de virker som om jeg har såret dig" hun sukkede "Han," hun tænkte lidt på om det var en god ide og sige det, "Han.. øhm..han er menneske" hun sank kort en klumb og kiggede på ham, "Som ved om vampyrer" hun kiggede lidt på hans øl og bestillte selv en hun tog en stor tår af den og satte den så på bordert, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 04:21 | |
| Morgan lukkede sine øjne i "det kan jeg ikke, mine øjne ser ud på samme måde lige meget hvad jeg gør" sagde han og gav et suk fra sig, han tog sin arm væk fra hende og åbnede sine øjne igen og så på hende "det er jo heller ikke meningen at det skulle være nemt.. jeg er ikke såret,, jeg er skuffet" sagde han og satte sine hænder hårdt ind i sine lår, og så bare på hende mens han ikke kunne røre sig. han lukkede sine øjne i "et lille svagt menneske,, som ved om os.. ligeglad om han kender til os.. men et menneske, et menneske" sagde han
//jeg skal lige spise// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 04:25 | |
| Elisa tog hans arm og lagde den om hende, og kyssede ham på panden da han lukkede øjne "Det er også lge meget" sagde hun roligt, hun lagde sin pande mod hans "Ja et menneske" sagde hun roligt
//Passer fint for mig og min veninde skal lige ned og købe cola xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 05:19 | |
| "hvordan kan du gøre det mod mig ?" hviskede han og blev bare siddende og kunne mærke at han næsten ingen kræfter havde i sig efter han fik det at vide, han åbnede sine øjne lidt og gav et suk fra sig. men nu viste han at han let kunne dræbe ham
//okay// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 08:22 | |
| "Undskyld" hun rystede på hovedet, "Iiiii" hun hvidste han ikke tog imod hendes undskyldning, hun kyssede hans pande igen og lukkede øjne og lagde sin pande imod hans, hun kunne ikke lide det hun havde gjordert imod ham, men såden var det vist bare, hun lukkede øjne hårdt i og nussede ham roligt i nakken da hun havde lagdt armene om ham, hun tryggede sig blidt in til ham, men nok til hun virkelig kunne mærke ham, hun sukkede dubt og lagde nu sit pande imod hans hals og havde stadig lukket øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 09:32 | |
| Morgan fulgte hende med øjnene "du må finde du af hvad du har tænkt dig med ham" hviskede han og hentydet til at gøre ham om til en af dem, ellers viste Morgan at han nok ville slå ham ihjel. han tog stille sin øl og begynde at drikke den, han lukkede sine øjne i og lag sin arm tætter om hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Ons 06 Jan 2010, 20:10 | |
| Elisa smilede svagt da hun mærked hans arm tætter om hende, men hendes smil var hurtigt væk igen "Jeg tror jeg har tænkt mig og lagde ham værer menneske" sagde hun roligt og sukkede dybt, Elisa's kind lå på hans skulder og hendes pande var på hans hals |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 03:57 | |
| Morgan så, så godt ned på hende som han kunne "så skal jeg ikke møde ham" hviskede han og mente at han helt sikker ville slå ham ihjel så, han satte sin øl på bordet og gav et suk fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 06:18 | |
| Hun sukkede "Jeg havde heller ikke tænkt mig at du skulle møde ham " hun sukkede igen, "Du havde jo planer om at finde ham og slå ham ihjel" hun bed sig i læben og lå bare putted ind til ham, hun havde stadig lukket øjne.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 06:50 | |
| "begge dele vil nok ske" hviskede han og så væk fra hende og følte en stor skuffelse af hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 07:49 | |
| "Nej det vil ikke" sagde hun roligt hun lagde en hånd på hans hånd som var på hende da hans arm var rundt om hende Elisa nussede hans hånd, hun åbnede øjne, og fjernede sin pande fra hans hals og hendes kind væk fra hans skulder og kiggede roligt på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 07:55 | |
| Morgan så over på hende og gav et suk fra sig "jeg har ikke tænkt mig at lade ham slippe væk for to ting.. være et menneske og tage dig fra mig" hviskede han og vende sit ansigt væk fra hende igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 07:59 | |
| "Morgan vold løser ingen ting" sagde hun roligt, hun sukkede svagt og var træt af hun kke kunne kigge ham i øjne, "Vil du ikke værer sød og kigge på mig" sagde hun roligt |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tager på cluben dans | |
| |
| | | | Tager på cluben dans | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|