Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tager på cluben dans

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tager på cluben dans - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:03

Morgan gav et suk fra sig og vende sit blik om mod hende
"nej det gør det måske ikke, men jeg vil ikke lade ham slippe godt fra det" hviskede han
og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:09

"Men hvad er det der er så slemt ved at du ikke får sex med mig igen" hun sukkede og bed sig kort i læben
men slap den da hun aldrig gjorder det, for hun ville ikke ødelagge sine læber,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:12

"det er at et lille menneske kan... og jeg ikke kan... jeg elskede jo at være sammen med dig... han kommer til at tage mere og mere af dig fra mig" sagde han
og så bare koldt på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:17

Elisa var van til hans øjne og at han kiggede koldt på hende
"Men jeg kan umuligt værer beder end alle dine ander tøsser" sagde hun roligt
og kiggede ned da de kolde øjne ramte ret hårdt lige nu, så hun kiggede ned på hans skød
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:37

"du er den bedste" hviskede han
og fulgte hendes slik med sine øjne, og lag sin anden hånd på hendes kind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:41

Elisa nød at mærke hans hånd på sin kind, men hun vidste kke rigtig om det passede det han sagde
"Hvordan skal jeg var sikker på at du snakker rigtig" spugerte hun stille og trist, hun lagde sin ene hånd på hans hånd som lå på hendes kind og nussede hans hånd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:48

han tog stille sin hånd ned til hendes hage og løftede hendes hoved op så de så hinanden ind i øjnene
"du har mine ord på det, er det ikke nok" hviskede han
og kunne ikke lide at hun ikke troede på ham, mest når han havde det svært med at tale sandt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:54

Elisa kiggede ham roligt i øjne og sukkede svagt hun havde stadg sin hånd på hans
"Jo det er nok" hun begyndte svagt og tro på ham

//Skal logge af xS //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:58

"godt" hviskede han
og kyssede hende en enkel gang på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 22:55

Hun nød hans kys, og blev ved med og nusse hans hånd
hun sukkede svagt og lagde en arm rundt om hans nakke og nussede ham i nakken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:30

han gav et suk fra sig og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:19

Hun kyssede ham blidt i mundvinden, og kiggede roligt på ham, "Kan vi ikke gå op på værleset igen" hviskede hun i hans ører, hun smilede svagt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:41

han havde virkelig lyst til at gå der op igen, men rystede på hovedet
"du vil jo ikke gøre sådan nået mod Jam et eller andet" hviskede han
og tog blidt fat i hendes hage og begynde at kysse hende ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:47

"Nej men jeg vil gerne putte med dig, kom nu" sagde hun med sine læber imod hans
hun kyssede ham ømt tibage og nussede ham i nakken..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:59

Morgan rystede på hovedet
"Elisa du ved godt det er bedst ikke at gøre nået" hviskede han
og havde det svært med at modstå hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 03:42

"Morgan, du vil jo gerne" sagde hun roligt og bedene
hun slikkede ham på ørert og hviskede så i hans ører "Dig mig under dynen, nusse og putte, du må rører på mig hvor du vil henne" hviskede hun med en meget fræk stemme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 03:48

Morgan bed sig let i læben og rystede på hovedet
"Elisa, det er faktisk dig der skal sige nej og ikke mig" hviskede han
og så på hende så godt han kunne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 04:02

"Der sker jo ikke noget" hun nussede ham i nakken og kyssede ham ned af halsen, hun skær et lille snit
i hans hals og slikkede ham op af halsen da blodet rendte ned af halsen, hun slikkede det op med tungespidsen
og sætte så tænderne i ham, og sugede meget stille..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 04:04

Morgan lukkede sine øjne i og nød det
"Elisa, jeg forstår dig ikke" hviskede han
og løftede hende op i sine arme mens han gik ned fra stolen, han begynde elegant at gå hen mod trappen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 04:15

Hun trak på skulderne og sugeede svagt vider, hun ukkede øjnene i, og nussede ham svagt i nakken
Elsa mærkede han rejste sig og begyndte og gå og smilede så svagt, hun hev nøglen op, som hun havde lagt imellem
brysterne og holdte den i hånden og havde den anden arm rundt om hans hals...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 07:09

Morgan tog blidt nøglen fra hende og gik hen til døren og låste den op
"tænk at du kan overtale mig på den måde" hviskede han
og gik ind og lukkede døren efter sig, han gik elegant hen og satte sig i sengen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 07:29

Hun sugede vide, men lidt efter hun havde suggede blod som en lille baby med en sutteflakse, trakun hun tænderne ud af ham og slikkede blodet væk, hun kyssede ham på halsen, og tørede sig om munden, hun kiggede så på ham med et smil, "Det er da kun godt hun skubbede ham ned og ligge og lagde sig oven på ham, hun lukkede øjnene i og nussede ham på halsen og smilede svagt imens..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 07:42

Morgan fik et lille chok da han blev puffet ned i sengen, han lag sine arme tæt omkring hende og nyssede hende på ryggen. han bed sig let i læben og strakte sin hals
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 07:48

Hun kyssede ham blidt på halsen og nød hans nussen, hun lagde hovedet på hans skulder, og smilede svagt
Elisa sukkede dybt men det var af ren nydelse, da hun elskede meget at blive nusset..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 07:54

Morgan blev bare ved med at nusse hende på ryggen, og blev ellers liggende helt stille og bed sig let i læben
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 9 Icon_minitime

Tager på cluben dans
Tilbage til toppen 
Side 9 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på cluben //privat til dean//
» en tur på cluben //privat Angel//
» Dans.
» tager en slapper (Adam)
» Procella tager på Ferie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum