|
| Tager på cluben dans | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:03 | |
| Morgan gav et suk fra sig og vende sit blik om mod hende "nej det gør det måske ikke, men jeg vil ikke lade ham slippe godt fra det" hviskede han og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:09 | |
| "Men hvad er det der er så slemt ved at du ikke får sex med mig igen" hun sukkede og bed sig kort i læben men slap den da hun aldrig gjorder det, for hun ville ikke ødelagge sine læber, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:12 | |
| "det er at et lille menneske kan... og jeg ikke kan... jeg elskede jo at være sammen med dig... han kommer til at tage mere og mere af dig fra mig" sagde han og så bare koldt på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:17 | |
| Elisa var van til hans øjne og at han kiggede koldt på hende "Men jeg kan umuligt værer beder end alle dine ander tøsser" sagde hun roligt og kiggede ned da de kolde øjne ramte ret hårdt lige nu, så hun kiggede ned på hans skød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:37 | |
| "du er den bedste" hviskede han og fulgte hendes slik med sine øjne, og lag sin anden hånd på hendes kind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:41 | |
| Elisa nød at mærke hans hånd på sin kind, men hun vidste kke rigtig om det passede det han sagde "Hvordan skal jeg var sikker på at du snakker rigtig" spugerte hun stille og trist, hun lagde sin ene hånd på hans hånd som lå på hendes kind og nussede hans hånd |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:48 | |
| han tog stille sin hånd ned til hendes hage og løftede hendes hoved op så de så hinanden ind i øjnene "du har mine ord på det, er det ikke nok" hviskede han og kunne ikke lide at hun ikke troede på ham, mest når han havde det svært med at tale sandt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:54 | |
| Elisa kiggede ham roligt i øjne og sukkede svagt hun havde stadg sin hånd på hans "Jo det er nok" hun begyndte svagt og tro på ham
//Skal logge af xS // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 08:58 | |
| "godt" hviskede han og kyssede hende en enkel gang på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Tors 07 Jan 2010, 22:55 | |
| Hun nød hans kys, og blev ved med og nusse hans hånd hun sukkede svagt og lagde en arm rundt om hans nakke og nussede ham i nakken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Fre 08 Jan 2010, 03:30 | |
| han gav et suk fra sig og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 02:19 | |
| Hun kyssede ham blidt i mundvinden, og kiggede roligt på ham, "Kan vi ikke gå op på værleset igen" hviskede hun i hans ører, hun smilede svagt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 02:41 | |
| han havde virkelig lyst til at gå der op igen, men rystede på hovedet "du vil jo ikke gøre sådan nået mod Jam et eller andet" hviskede han og tog blidt fat i hendes hage og begynde at kysse hende ømt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 02:47 | |
| "Nej men jeg vil gerne putte med dig, kom nu" sagde hun med sine læber imod hans hun kyssede ham ømt tibage og nussede ham i nakken.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 02:59 | |
| Morgan rystede på hovedet "Elisa du ved godt det er bedst ikke at gøre nået" hviskede han og havde det svært med at modstå hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 03:42 | |
| "Morgan, du vil jo gerne" sagde hun roligt og bedene hun slikkede ham på ørert og hviskede så i hans ører "Dig mig under dynen, nusse og putte, du må rører på mig hvor du vil henne" hviskede hun med en meget fræk stemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 03:48 | |
| Morgan bed sig let i læben og rystede på hovedet "Elisa, det er faktisk dig der skal sige nej og ikke mig" hviskede han og så på hende så godt han kunne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 04:02 | |
| "Der sker jo ikke noget" hun nussede ham i nakken og kyssede ham ned af halsen, hun skær et lille snit i hans hals og slikkede ham op af halsen da blodet rendte ned af halsen, hun slikkede det op med tungespidsen og sætte så tænderne i ham, og sugede meget stille.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 04:04 | |
| Morgan lukkede sine øjne i og nød det "Elisa, jeg forstår dig ikke" hviskede han og løftede hende op i sine arme mens han gik ned fra stolen, han begynde elegant at gå hen mod trappen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 04:15 | |
| Hun trak på skulderne og sugeede svagt vider, hun ukkede øjnene i, og nussede ham svagt i nakken Elsa mærkede han rejste sig og begyndte og gå og smilede så svagt, hun hev nøglen op, som hun havde lagt imellem brysterne og holdte den i hånden og havde den anden arm rundt om hans hals... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 07:09 | |
| Morgan tog blidt nøglen fra hende og gik hen til døren og låste den op "tænk at du kan overtale mig på den måde" hviskede han og gik ind og lukkede døren efter sig, han gik elegant hen og satte sig i sengen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 07:29 | |
| Hun sugede vide, men lidt efter hun havde suggede blod som en lille baby med en sutteflakse, trakun hun tænderne ud af ham og slikkede blodet væk, hun kyssede ham på halsen, og tørede sig om munden, hun kiggede så på ham med et smil, "Det er da kun godt hun skubbede ham ned og ligge og lagde sig oven på ham, hun lukkede øjnene i og nussede ham på halsen og smilede svagt imens.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 07:42 | |
| Morgan fik et lille chok da han blev puffet ned i sengen, han lag sine arme tæt omkring hende og nyssede hende på ryggen. han bed sig let i læben og strakte sin hals |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 07:48 | |
| Hun kyssede ham blidt på halsen og nød hans nussen, hun lagde hovedet på hans skulder, og smilede svagt Elisa sukkede dybt men det var af ren nydelse, da hun elskede meget at blive nusset.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tager på cluben dans Lør 09 Jan 2010, 07:54 | |
| Morgan blev bare ved med at nusse hende på ryggen, og blev ellers liggende helt stille og bed sig let i læben |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tager på cluben dans | |
| |
| | | | Tager på cluben dans | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|