Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Tager på cluben dans

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Tager på cluben dans - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:01

"men alligevel" sagde han
og havde ikke nået imod at blive tændt, han spredte stille hendes ben. han tøvede lidt, men førte sig til sidst op i hende. han gav et støn fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:05

"Det her er sidste gang vi gør det" sagde hun stillet og gav et svagt støn fra sig
da han kom op i hende, hun løftede blidt hovedet op til hans hals og kyssede ham blidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:12

Morgan stoppede hurtigt op og så ned på hende
"why ?" spurgte han
hurtigt om, man kunne se på ham at han ikke havde lyst til at det skulle være sidste gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:15

Elisa lagde hovedet ned gen og kiggede roligt men dog for første gang i hele sit liv
undskyldene på ham, "Fordi jeg er bange for jeg er foelsket i en anden" sagde hun roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:19

Morgan trak sig hurtigt ud
"forelsket" udbrød han
og rystede på hovedet, han hoppede ned fra sengen og fumlede lidt med at finde sit tøj frem. mens han tænkte over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:30

"Stop" sagde hun og tog fat i ham og hev ham ned til sig
"Men jeg vil gerne værer sammen med dig en sidste gang" sagde hun stillet og kyssede ham vildt og vådt op af halsen og til sidst på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:39

Morgan rystede på hovedet
"jeg troede du var den første i hele mit liv jeg har mødt, det var som mig" sagde han
og prøvede at komme op, men gav op til sidst og så hen på hende. han bed sig let i læben, men slap den hurtigt igen da han huskede hvad hun havde sagt til ham
"troede lige jeg havde fundet en som mig" hviskede han
og gav et lydløst suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:49

"Undskyld, jeg ved heller ikk om følesen er rigtig" sagde hun stillet
"Vil du ikke godt værer sød og værer sammen med mig en sidte gang" sagd ehun roligt
"Har ikke lyst til og bruge min evne på dig" sagd ehun en smule trudene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 10:59

Morgan rystede på hovedet
"jeg følte at jeg åbnede for dig, men så har jeg fundet ud at du er som andre. ikke som mig,, ikke kold" sagde han
og tænkte på det mens han sagde, han bed sig hårdt i læben. og prøvede at rejse sig op igen
"Elisa, jeg har ikke lyst til det" sagde han
og gav et suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 11:12

"Stop nu" sagde hun koldt og bed sig i læben
"Jeg er jo ikke sikker på om jeg er forelsket, jeg ved ikke engang hvad føleser er, " sagde hun stillet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 11:19

Morgan så hen på hende
"så fortæl mig at du ikke er forelsket" sagde han
han blev bare liggende og så hen mod hende, han havde aldrig troede at han ville miste hende på grund af en fyr
"ved ikke, om det er en god idé at vi er sammen, hvis du er fo.. i ham" sagde han
og havde mest ikke lyst til at snakke om det, han bed sig let i læben og så bare på hende
"syntes du måske det er en god idé ?" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 11:33

Hun gad ikke og svare på det til det sidste han sagde,
"Jeg er ikke forelsket" sagde hun med et frækt smil og kiggede på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 11:37

Morgan så på hende og rystede på hovedet
"hvis du siger du ikke er forelsket, så er dette ikke sidste gang" sagde han
og lag sine arme over kors, selv om lysten til sex havde forsvundet nu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 11:39

"Okay" sagde hun bare, og lagde sig oven på ham
og kyssed eham på halsen men satte så tænderne i ham og begyndte og suge
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 11:46

Morgan bed sine tænder hårdt sammen, da han fik et lille chok da hun bed ham. morgen lag sine hænder op på hendes ryg, og kunne mære at han begynde at blive liderlig igen. han lod sine hænder glide hen og åbne hendes bh,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:00

Elisa smilede og sugede vider, hun sugede måske lidt ivrigt,
hun lagde hænderne på hans mave og kørte dem op af hans mavemuskler og smilede imens hun suge
hun lukkede øjne og nød han røte hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:10

Morgan nød det og holde øje med hvor svag han blev, han tog hendes bh så godt af han kunne. han lag en hånd på hendes mave og løftede hende lidt op for at få den helt af, han nød at hun drak hans nød og at mærke hendes krop mod sin. han kørte hen hånd hen til hendes hår, og nussede hende blidt i hovedetbunden. han bed sine tænder lidt hårdere sammen, og førte sig stille op i hende. selv om han ikke viste hvis han rigtigt havde lyst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:22

Elisa stønnede svagt og nød alt det han gjorder hun lagde en hånd på hans hals og nussede hans hals
men trak så tænderne ud. hun slikkede ham blidt på halsen og rykkede sig stillet frem og tilbage
og stønnede lidt, hun nød og mærke ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:32

Morgan bed sig let i læben og nød det selv lidt efter lidt, han slap hurtigt sin læbe igen. da han ikke gad at høre at han skulle holde op med at bide sig i læben, han stønne lidt efter og lukkede sine øjne i. han blev bare ved med at nusse hende i håret, og lod sin anden hånd glide op og ned af hendes ryg. han prøvede at holde sine støn tilbage, da han stadig ikke var så vild med at der måske var en i hendes liv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:37

Elisa smiled eog rykkede sg ldt hurtiger frem tilbage,
hun rullede så rundt og så smilene på ham, hun havde rullet rundt
så han stadig var inde hende og så han lå oven på hende, "Jeg har virkelig lyst til dig, og vis du bider mig kan det værer din lyst vokser" sagde hun roligt og trak sin hals op til ham "Men kun bid der hvor du har bidt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:48

Morgan havde endelig ikke lyst til at bide hende, men da hun tog sin hals hen til ham påvirkede hendes duft ham alt for meget. han tog sine mund hen til hendes hals, han kyssede hende en enkel gang på halsen. han tog sine tænder hen til der hvor han havde bidt hende, han satte roligt sine tænder ind i hende. og begynde lidt efter at suge hendes blod, han begynde at bevæge sig roligt og var stadig ikke sikker på om han ville. det var første gang han var usikker på sex
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 12:57

Elisa kunne godt mærke at han var usikker, hun bed sig kort i læben men fik stønnet
hun lagde sine hænder på hans skulder, hun nød han sugede fra hende, "Jeg er ikke forelsket" sagde hun for at berolige ham
og for at glemme James, da hun ikke var sikker på om han var forelsket i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:08

Morgan lukkede sine øjne hårdt sammen da han ikke var vild med ordet forelsket, han blev bare ved med at suge hendes blod. mens han begynde at bevæge sig hurtigere og hurtigere, mens han prøvede alt for ikke at tænke over at hun måske var forelsket
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:19

Elisa stønnede lidt højer da han gjorder det hurtiger hun hørte sin hænder op i hans hår
og kørte dem rundt i hans hår, hun var heller ikke slev vild med det ord, men hun nød og mærke ham og håbe at denne hergang ville der gå langtid før han stoppede hun nussede ham blidt i håret, og smilede imens hun kom til og stønne igen af nydels
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 13:38

Morgan tog sine tænder ud af hende for ikke at suge for meget, han slikkede blidt blodet væk fra hendes hals. han begynde langsomt at stønne og gjorte det lidt hurtigere. og nød at hun rodet i hans hår, han bed sig let i læben og lukkede sine øjne i og gjorte det lidt hurtigere. han prøvede for en gang skyld ikke at holde sine støn tilbage, men denne gang var det svære at få dem ud. han tog hårdt fat i sengetøjet og begynde og nyde det lidt mere

//jeg logger//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Tager på cluben dans   Tager på cluben dans - Page 4 Icon_minitime

Tager på cluben dans
Tilbage til toppen 
Side 4 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» en tur på cluben //privat til dean//
» en tur på cluben //privat Angel//
» Dans.
» tager en slapper (Adam)
» Procella tager på Ferie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum