Ih ved ikke hvorfor lige jeg skriver dette. vel fordi jeg vil se om der er andre kyllinger end mig på jorden? Nå men kender i et når en i kender ser en gyser personen ikke kan klare at se så skal personen lige mobbes lidt med det? Fx man spiller det msuik der bliver spillet i filmen. så hun eller han løber skrigende væk ? Og så en dag ser i en gyser hvor de gør det samme med jer. så i liger i sengen og tænker fuck. hvorfor så jeg den film? O.e Eller er jeg bare den eneste der er vågen hele natten pga en gyser? C:
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 09:53
hahaha søde, det ska' du ikke regne med C:
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 09:58
Tehe c: det forsi vi havde halloweeb weekend og så så vi to gyser og en af pigerne jeg bor sammen med plejer at skræmme os andre når vi har set gysere hun kan klare og vi ikke kan. men igår så hun en hun ikke kunne klare. så vi spillede sangen fra filmen for at gøre hende max bange... c:
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:01
Ahahaha pay back time xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:02
Meget!! Og nu lægger jeg og tænker hvorfor så vi den gyser o..e
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:03
Fordi du godt ka' lide at se gyser ; )
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:05
Om jeg kan!! Bliver bare bange af dem og skriger o.e
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:05
Haha, modsiger bare sig selv SÅ meget C:
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:07
Vær sød. jeg elsker gyser bliver bare bange af dem o.e
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:08
haha *ae ae* Cx Så ska' vi to da bestemt se gyser film sammen ; )
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:09
NEJ!!!! Jeg vil ikke kunne sove så o.e
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 10:10
Du ka' låne en pude hos mig ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 22:51
Fair... c: en pudde o.e
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:16
elsker gyserfilm :) Og har aldrig mareridt eller ligger vågen af dem eller noget...Elsker dem bare^^ :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:21
Heldige o.e jeg elsker dem også derfor ser jeg dem selvom jeg ikke vil få sovet den nat så xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:25
Spil "amnesia the dark descent" kl 02 om natten helt alene, så har du aldrig en problem med horror igen... I promise
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:28
jeg kan dog normalt tåle alle gyser :) både dead silence osv :) Men 28 dage senere, fuck den kan jeg bare ikke klare, jeg har prøvet at se den 2 gange, men er stoppet hver eneste gang :)
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:31
Uhm...
jeg er vidst lidt gyser/horror-junkie
jeg ser dem helst alene og midt om natten, og jeg plejer at blive frygteligt skuffet. Men jeg skal jo se dem alligevel. tænk hvis de overraskede med et twist.
jeg var ved at dø under paranormal activity. det er seriøst 2 timer af mit liv jeg aldrig får igen. hell no om jeg skal spille min tid på resten af den nederen serie.
de laver bare ikke gysere som i gamle dage. Der var der noget ved det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:37
hehe...ikke fordi de er skræmmende, men kan godt lide paranormal activity...synes de er hyggelige at sidde og se^^
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:40
aj de er da forfærdeligt kedelige!
"The omen" den gamle serie - se den var skræmmende! "The haunting of conetticut" "The entity" "The exorsicme of emily rose" "the rite" "Silence of the lamb"
se så er vi ved at være et sted hvor jeg ikke krøller mig sammen i et hjørne og dør af kedsomhed :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:48
hmm tror kun jeg kender den sidste^^
men pyt...jeg kan lide dem^^
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:49
så er du ikke helt fejlopdraget :P
Silence of the lamp er en af mine ynglinge ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 31 Okt 2011, 23:59
mine forældre er gamle...de er ligeglade om jeg ser det eller ej.
Så lige lidt på diverse trailers... Nogle af dem lyder faktisk gode :)
silence of the lambs...Elsker sådanne film.
Kender du Dark floors? Den er ikke skræmmende, på nogen måder, men selve historien, selve plottet...den måde filmen er laver på...det er genialt sammensat :)
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 00:05
Hm...dark floors. jeg må indrømme at jeg har så mange gysere under bæltestedet af navnene ikke siger mig så meget efterhånden :)
link en trailer så er du sød? :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 00:10
The exorcist med Linda Blair og Max Von Sydow er ( stadig) den utimative gyser for mig. Magen til skrækkeligt koncept om en lille yndige pige der besættes og så pokkers ulækker hun ser ud. Den er fra 72-73 men holder max stand, selv i forhold til Paranormal, som jeg oz elsker... Og ja...der er desværre dømt gruefuldt nightmare hver gang jeg ser ' lille Linda ' besat ;)
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …