Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

gyser?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 03:24

Det er min mening. Resten var for forudsigeligt.

the hills have eyes 1 og 2 var til gengæld sjove. men det er nok igen fordi jeg elsker hvis det er noget der kunne ske i virkeligheden. then im on it.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 03:41

ja...tror bare vi vil være forskellige på det punkt.
Har ikke set filmene....
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 04:13

kort ridset op handler filmene om de forladte minebyer der findes i de ørkener der er i usa, hvor der i tidernes morgen blev lavet atomprøvesprængninger.

nogle folk nægtede at forlade deres hjem og gemte sig i minerne under byerne - Det er grundplottet.

horror-plottet går så ud på at de muterede efterkommere af de illusive minere lever der, og ja...æder hvad der kommer forbi cross-country for at se det skønne usa.

meget splat, meget løben og skrigen - det er billig underholdning *gg* men det virker.
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 04:43

okay :)
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeMan 07 Nov 2011, 22:31

mange gysere er faktisk virkelig teenageramte når det kommer til stykket. Eller også giver de ingen mening. Så den mest tåbelige gyser engang om en pige og hendes kæreste der kørte ind på en øde tankstation i nowhere usa. Kæresten og bilen forsvinder så og pigen vil hellere hænge ud på det gudsforladte sted med mordere, genfærd og indavlede freaks end at gå 100 km til den næste by. Nej da, der er jo langt dertil. Så hellere gemme sig ude på tankens toilet (hvor den forrige pige blev myrdet), mens morderen tuller rundt derude og klipper telefonledninger (det må ha været før mobilen) og slår redningsfolkene ihjel.
Altså... Hvor lang tid tager det at gå 100 km til civilisationen? For hun var da ved at blive myrdet i 2-3 dage inden filmen sluttede.
Procella
Admin
Admin
Procella

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 00:25

Erhm....

de der folk i gyserfilm mangler seriøst overlevelsesinstinkt!

Det er det jeg godt kan lide ved den danske version af nattevagten. Den er super skræmmende fordi det 'kunne' ske - og en voksen mand tuder øjnene ud af hovedet og klipper sin tommelfinge af med en grensaks for at komme ud af et sæt håndjern. Se det er realisme.

Jeg lover dig for at jeg ville gå commando hele vejen til nærmeste by i forsøg på at komme til en telefonboks. mine chancer i morderens baghave er sguda lig nul. Stupid people!
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:02

SÅ se noget Saw, det er realisme !
Procella
Admin
Admin
Procella

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 01:05

Saw er plat...hvis du er en morder der prøver at lære folk noget så lad være med at putte nøgler ind i deres kranier. Folk plejer at være ret umedgørlige når man putter ting ind i dem XD

men kudos for blod og splat...og dårlig amerikansk morale *Gg*
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 02:39

Saw er genialt.
Procella
Admin
Admin
Procella

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 03:47

det synes jeg ikke - jeg synes de er mega kedelige faktisk. 1eren var god fordi den var banebrydende og psykologisk. resten var rip off. og da den gamle gut døde burde de have stoppet. Det var synd og skam de blev ved
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 04:36

Hmm hver sin smag, jeg syntes stadig de er giniale og jeg har aldrig set 1'eren ^^
Men nu det jo heller ikke lige min type film alligvel, er ikke så meget til splattere x3
Procella
Admin
Admin
Procella

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 05:03

Det var netop derfor 1eren var god.

jo der var vold og blod med, men det var ikke det der platte splat som resten mere eller mindre køre på. 1eren kører på menneskets psyke og hele gåden i hvad fanden der egentlig sker.

med resten ved man det jo på forhånd. så er det jo ikke sjovt
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 07:03

nu har jeg kun set den første, for syntes resten virkede ret teenageramte. Men nu overvejer jeg at se dem alle, for jeg har hørt at de faktisk har en rød tråd igennem alle filmene og lader karakterer fra tidligere film komme igen. Ham fra den første kom jo igen i den nyeste eller nærtnyeste. Se det kan andre gysere lære noget af.

Men jeg har altid undret mig over hvordan den gamle gut har råd til at få bygget alle de himstergimser og dingenoter. Jeg sidder altid og tænker "det må da løbe op i en del."
Procella
Admin
Admin
Procella

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeTirs 08 Nov 2011, 07:08

Der er en rød tråd...

men den bliver tyndere...og tyndere...og...til sidt....så ligger den lidt og laver nogle krampetrækninger ovre i hjørnet *Gg*
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeLør 12 Nov 2011, 03:23

Tjoov.. ved ikke altså jeg syntes de andre er gode.
Kan godt lide tankerne bag filmen, men det stadig en splatter og det kan jeg stadig ikke lide ^^ Er nok mere til rigtige gysere x3 Du ved.. dem man får gåsehud og chok over.. ikke sådan nogen nederen nogen.. hvor men bare venter på pointen.

Hvis man godt kan lide en film (gyser) hvor der er lidt mere.. hjerne bag.. så skulle du måske prøve at se The last horre movie. Den er ret sjov, sad i hvert fald og grinte i det meste af den, da man.. hvis man er som mig en lille smule små sindsyg i forvejen.. godt kan se pointen i det, og syntes hovedepersonen er ret.. sej, selv om han er psykopat. ^^
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeLør 12 Nov 2011, 05:35

Saw er svanset, men utrolig sjov.
Den er derimod ikke en gyser men en splatter imo.

Der er mange gode gyser film derude. Men et hint ville være at tage en som du ikke ved noget om i forvejen.

En gyser/splatterfilm jeg kan anbefale er mirrors. :)
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeLør 12 Nov 2011, 05:50

Gud hvor længe kan i snakke om gysere o.e
Gæst
Gæst

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeLør 12 Nov 2011, 06:18

Indtil folk stopper med at bruge stereotyper til deres karakters udseende på rpg's.
Procella
Admin
Admin
Procella

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitimeLør 12 Nov 2011, 06:34

*hikker af grin*

Ja det er fandme en gyser! :p
Sponsoreret inhold

gyser? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: gyser?   gyser? - Page 4 Icon_minitime

gyser?
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4