Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 08:40
aj det var bare skidt...
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 18:39
Elsker zombier!! Elsker en rigtig god zombiefilm, lige uden at nævne nogen, hvor man bare kan sidde og se dem jagte de resterne der stadig er normale...
Kender i the happening? det er godt nok ikke helt zombier, men jeg synes den er god alligevel :)
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 18:40
Beware...of the very very scary...zombie...grass? oO
wtf mate? :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 18:44
Det jo ikke bare græsset^^
Det er hele...naturen? nej, planterne? der gør...oprør? Og sender en virus som får folk til at begå selvmord...elsker især den scene hvor de køre ind i en by og der hænger hængte mennesker ned fra træerne :D
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 18:48
i knoooows!
Men det er næsten lige så komisk som "The return of the killer tomatoes" - synes jeg. Græs? Aaaah....den er...LIDT søgt.
hvad med en effektiv muteret fugleinzluenza rettet mod mennesker? Eller svinepest? Det ville jeg have lidt lettere ved at forholde mig til.
En rosenbusk på killingspree er lidt for...langt ude...i min bog :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 18:51
Se, det ville have været kedeligt...en muteret fugleinfluenza? kom igen. det er da bedre med en selvmorderisk virus.
Har ikke set de tomater, men har hørt om den...?
tvivler dog på den kan være lige så "God" eller "kedelig" som the happening. Alt efter hvordan man ser på det.
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 18:55
Det er ment som en gyserkomedie - levende tomater der æder folk *Gg*
Det er konge hvis man er til plat humor. Men jeg synes the happening var en flopper. Et forsøg på at lave en "alvorlig" killer tomatoes. Det funker ikke for mig.
altså det var lidt som den der "Knowing"
youtube.com/watch?v=uxPQhm_Aq-E
Super potentiale...mega floppende plot i enden. Det faldt heeeeeelt fra hinanden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 19:13
the happening er så fed! Selv om den flopper lidt i slutningen. Jeg syntes at de accepterer dræberplanter og teorien omkring lidt for nemt og hurtigt. Men stadigvæk syntes jeg det er en af de mest skræmmende der er. Puha den er nervepirrende.
Sidst rettet af Frost Tirs 01 Nov 2011, 19:24, rettet 1 gang
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 19:21
aj det er slet ikke mig :P
men okay jeg synes også blair witch p. og paranormal a. er nogle af de kedeligste film jeg har set. sammen med cloverfield.
der skal altså ske noget mere. enten skal jeg blive skræmt over menneskedyrets afstumpethed, eller også skal der blod på banen.
jeg er lidt en drengerøv på det punkt. Independence day - Silence of the lamb. There is nothing in between :P
aj det er overdrevet :P men jeg håber man forstår billedet *Gg*
Det mest skræmmende jeg har set længe var et dokumentarprogram på Nat Geo. Skrappe fængsler i rusland. Hvor de havde Krelske Bjørnehunde opdrættet til at være på størrelse med bjørne, hvor de havde virkelighedens Hannibal Lector spæret inde, og man fik historien om hvordan han havde skudt nogle folk - og så skulle man jo skaffe sig af med beviset, de kunne jo ikke bare ligge dér vel? Så han havde da lige lavet gryderet af dem og serveret dem for sine venner og vennernes børn....
now if that aint creepy, i dont know what is!!!
åh ja...og førstegangsforbryderen
"Min mor ville ikke give mig penge til vodka...så jeg bankede hende ihjel med en stol"
Ufh - se DET er noget der kan holde mig vågen om natten ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 19:34
meh... Underholdningsværdien forsvinder når det er virkelighed. Så sidder man ikke på samme måde og skriger "du er den næste der dør!"
The happening... Bort set fra at de alt for nemt accepterede ham den tossede mands teori og tog den for gode vare og at filmen brugte for lidt tid på at forklare jordens kforsøg på at genoprette balance-plottet, det virker lidt søgt fordi de ikke bruger mere tid på det, er den god. Får stadig nervepirren når jeg tænker på den by hvor de alle havde hængt sig i lygtepælene eller dyrepasseren der fremprovokerer et tigerangreb
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 19:37
jeg tror måske det er fordi den jabber igennem det at jeg står af.
Tricket ved "silence of the lamb" er at hele filmen bygger op til klimaks og uhygge. Med happening er det lidt mere a la jurrasic park. genialt citat by the way
"It starts with the uuuh, and aaah, and then there is the running and screaming"
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 21:34
tilslutter mig Frost...Noget af det sjove forsvinder bare når det er virkelighed eller noget alt for tæt ved.
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 21:36
Der er jeg så, så forskruet at jeg ikke ser gysere fordi de skal være sjove. Jeg skal blive skræmt. Nok derfor jeg bliver så skuffet altid.
jeg har ikke set en gyser der har skræmt mig i MANGE år. Jeg synes de er forudsigelige og kedelige
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 21:41
Jeg foretrækker en der...kan give lidt underholdning. Ikke nødvendigvis en man skal grine af, men gerne blive lidt skræmt af. Og det har, visse, film med virkelige hændelser bare ikke...Der er nemt at gætte sig til hvad der kunne ske i virkeligheden, samt der er begrænsninger...men hvis det er en film fuld af underlige fantasier og ideer, er man aldrig helt sikker...
Ser lige for tiden en serie, a haunting, om "virkelige" hændelser med spøgelser, dæmoner m.m. hvor øjenvidner fortæller deres historie. Så har dem der laver serien, gengivet historien med film, lyde osv. nogle gange kan man godt blive lidt skræmt der...
Men ellers synes jeg det er svært at få virkeligheden til at virke rigtig skræmmende?
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 21:43
Det er rigtigt. Det er ikke sådan nogle "UH!" gys man får. Mere end
"Geeeh...gotta lock the door tonight" :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 21:45
jah
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 22:37
jeg underholder mig ved at blive skræmt. jeg æælsker det der med at sidde og gemme sig bag en pude mens jeg skriger "er det ovre nu?!" eller slukker for lyden, eller spoler frem for at vide hvad der sker, inden jeg ser det i normal tempo.
faktisk, ved jeg ikke hvorfor jeg ser det XD for jeg er ret god til at se dem på den halve tid...
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Tirs 01 Nov 2011, 23:40
Jeg elsker at sidde og mærke spændingen og tænke *nu kommer det nu kommer det!* og hvis det virkelig ER skræmmende, så i sidste øjeblik kigge væk...men kun et øjeblik,vil jo helst ikke gå glip af noget^^
Er faktisk bedre til at se gyser end min kæreste...det er lidt sjovt :)
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Ons 02 Nov 2011, 00:43
ih den slags kan jeg faktisk slet ikke have *GGG*
det e derfor jeg hader den der "Alien" film hvor hun er på den der fangeplanet/fangeskib. De der nederen gange hvor man bare VED der kommer en stor grum ting og æder dem, og man nærmest kan tælle sekunder. IH!
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Ons 02 Nov 2011, 02:19
åh ja....
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Søn 06 Nov 2011, 04:39
har i set house of wax?
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Søn 06 Nov 2011, 06:13
BEST MOVIE EVER!
i hvert fald den del hvor Paris får en jernstang gennem hovedet. Now THATS epic XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: gyser? Man 07 Nov 2011, 00:43
synes den er klam. kort sagt. Ideen er vel...god nok, hvis man kan sige det sådan...men ellers er den bare klam. Ikke vildt skræmmende, bare klam... Kan ikke helt finde ud af om jeg kan lide den eller ej...
Procella Admin
Emne: Sv: gyser? Man 07 Nov 2011, 03:17
Den er mega teenageplat *Gg*
vildt forudsigelig. Det eneste der sælger er at paris dør :p
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …