|
| Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 05:41 | |
| "hvor er det unfair Sasuke, men okay, men hvor er hjem, er det hjem til mig eller hjem til dig?"sagde hun og kiggede på ham, hun ville endelig gerne vide det, for hvis de skulle hjem til hende, skulle hun nok sove i stuen, det var den også pæn stor nok til, hun viste jo ikke rigtigt om han ville kunne finde rundt i det store palæ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 05:57 | |
| Sasuke kiggede lidt tænkende rundt i lokalet og vendte så blikket mod hende igen. " Hvad du nu har lyst til. Jeg bor ikke så langt herfra. Jeg bor nær havnen. I en lejlighed" Tilføj han lidt tøvende da han kom i tanke om hvor roddet der var i hans lejlighed. Ikke rigtigt egnet til kvinde besøg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 06:07 | |
| "det er fint nok, jeg er sart"sagde hun og smilede lidt ham"jeg vil bare gerne hvile mig lidt"sagde hun, hun tog fat i hans hånd igen, hun kiggede på ham"vil du ikke nok passe på mig i den uge?"spurgte hun og ventede på han ville svare hende på det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 06:12 | |
| Sasuke så ned på hende og smilede svagt. Han ville jo ikke bare forlade hende. Da havde han ikke i tankerne. I ikke den tilstand. "Jeg skal nok passe på dig Zophie" Sagde han med en blid stemme og hjalp hende op at sidde. Han var lidt forvirret. Tog de hjem til ham, eller hjem til hende? Men det var nu heller ikke så svært at forvirre ham. Han blev meget hurtigt forvirret, han kunne endda forvirre sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 06:21 | |
| "tak Sasuke, kan vi ikke tage hjem til dig, min fars palæ er meget stort, jeg er ikke sikkert på du vil kunne finde rundt der"sagde hun, hun tog fat i ham så hun ikke skulle falde, hun var en lille smule svimmel"Sasuke jeg er svimmel"sagde hun og havde det meget dårligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 06:28 | |
| Sasuke nikkede mens han spekulerede over hvordan hun ville reagere ved at se tøj, og cigeret skodder ligge over det hele i lejligheden efter en fest som Sasuke holdte for et par dage siden. Han lagde hendes arm om ham og støttede hende men det var et mislykket forsøg da han var meget højere end hende. Han endte med at løfte hende op igen i brudestilling, og vandrede ud af hospitalet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 09:24 | |
| hun lagede hovedet indtil ham"jeg skal nok lade være med at sove nu"sagde hun, hun var bare lidt svimmel i det, men det var ikke noget alvorligt sådan var det altid med hjernerystelse, hun havde stadigvæk åbne øjne, men hun kiggede ind i hans trøje |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 09:30 | |
| Sasuke kiggede ned på hende et par gange for at se om hun skulle være faldet i søvn på turen hjem til ham. De ankom til Deepshell. Ved gågaden hvor Sasuke boede. Der var stadig proppet med mennesker. * lukker byen da aldrig? * tænkte han småirriteret af den massen, og skubben der var. Han var lidt bekymret for om Zophie skulle komme noget til. Men han nåede snart lejlighedskomplekset. "Kan du fiske mine husnøgler op? De ligger i venstre bukselomme" Spurgte sasuke og så ned på Zophie. Grunden til nøglerne lå i venstre var at Sasuke var venstrehåndet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 09:35 | |
| hun så lidt op på"jeg kan da prøve"sagde hun, hun gjorde dog som han fortalte hende, hun havde nu hans husnøgler i den ene hånd, hun kiggede lidt op på ham"hvad så nu Sasuke?"spurgte hun, hun viste ikke hvad hun nu skulle, hvorfor satte han hende ikke bare ned på jorden, så han selv kunne finde nøglerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 09:39 | |
| Sasuke så lidt mere opmærksomt på hende. "Jeg sætter dig ned , medmindre du stadig er meget svimmel" Sagde han og satte hende langsomt så hendes fødder kunne nå jorden. Han støttede hende stadig, hun skulle jo nødig vælte og slå sig igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 09:45 | |
| "en lille smule men det går nok"sagde hun, hun holde fat i ham for ikke at falde"jeg skal nok klare mig lidt endnu"sagde hun, der var en som kom til at støde ind i hende, hun var lige ved at falde, men hun havde hurtigt bedre fat i ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 09:51 | |
| sasuke hvæste af den fremmede som respektløs gik ind i Zophie, han var en meget beskyttende person. "Respektløse kryb!" Råbte han efter den fremmed og rystede irriteret på hovedet. Han låste døren op og gik ind i opgangen . Hans lejlighed lå på 3 etage så der var de der 25 trapper man skulle op af først. Men det var han snart vant til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 10:00 | |
| hun så på de mange trapper"det kan du ikke mene"sagde hun og sukkede, hun orkede ikke rigtigt at gå op af alle de trapper, hun havde stadigvæk fat i ham, hun var jo lidt svimmel endnu, men hun orkede bare ikke så mange trapper |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 10:04 | |
| "skal jeg bære dig?" spurgte sasuke bekymret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 10:08 | |
| "ja tak, jeg kommer aldrig op af de trapper og jeg er jo stadigvæk lidt svimmel"sagde hun, hun havde jo fat i ham, ellers ville hun nok falde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Tors 03 Nov 2011, 10:11 | |
| Han nikkede forstående og tog fat rundt om hende og løftede hende op igen. Utroligt hun var så let, hun vejde jo ingenting? Men nu var han også ret stærk. Han bar hende op af trapperne og hen til døren og satte hende så ned igen mens han fumlede med nøglerne og låste døren op. "Velkommen" sagde han høfligt og viste hende indenfor. "undskyld, her er meget roddet" Advarede han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Fre 04 Nov 2011, 00:17 | |
| "det går nok, jeg skal bare sove lidt"sagde hun, hun gik hen til hans sofa, hun flyttede lidt de ting der var og lagde sig ned, hun sov med det samme, hun lå endelig godt, hun havde ikke noget over sig så som tæppe eller noget, hun lå bare og sov, hun krammede lidt den pude der var som hu havde lagt hovedet på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Fre 04 Nov 2011, 00:37 | |
| Sasuke tog sine sko af og satte dem på dørmåtten og lukkede døren. Han trådte ind i stuen og så rundt * Roddet* Tænkte han og sukkede opgivende. Han så over på Zophie som lå og sov fint på sofaen som en lille pige. Han smilede, det var nu ret kært. Han gik ind i soveværelset og tog sin dyne frem. En dejlig tyk dyne med gråt dynebetræk på, og gik ind til hende igen og lagde forsigtigt dynen over hende. Han ville jo helst ikke vække hende nu da hun endelig kunne slappe af i sit hoved. Han fjernede dynen fra hendes fødder og fumlede lidt for at få hendes sko af lydløst og forsigtigt. Han tog en sko i hver hånd og satte dem ud på måtten sammen med hans egne. Han gik ind igen og puttede hende ordenligt og satte sig over i den grålige stof lænestof som var på den anden side af sofaen. Sofabordet var af glas, og bordbenene var sort metal. Et godt, dyrt bord men den matchede også perfekt til indretningen af hans hus. Der var en teresse dør i stuen, som førte ud til en lille altan, hvor der stod et lidt mindre og højere glasbord, der var bordbenene af træ, og små træstrole til. De havde nu også været dyre, da det var god kvalitet. Sasuke gik meget op i indretningen. Det måtte jo gerne se pænt ud. Nu skulle han bare have styr på sit rodderi. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Ons 09 Nov 2011, 21:47 | |
| hun tog fat i dynen i søvne og trak den godt om sig, hun sov så bare stille videre, hun var glad for hun kunne få lov til at sove og hun sov også tungt, selvom hun sov kunne hun godt mærke han var i nærheden og det fik hende til at slappe af imens hun sov, hun havde ikke rigtigt set sig om inden hun lagde sig på sofaen og falde i søvn, hvorfor skulle hun også det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Ons 09 Nov 2011, 21:50 | |
| Sasuke begyndte så småt at rydde op i lejligheden. Men nu var det jo heller ikke kun ham som havde roddet. Han boede nemlig sammen med sin ven Jace. Et menneske, som han havde hjulpet væk fra sit helved til en adoptiv familie. Han tog tøjet op og smed det i vasketøjskurven, og samlede de små cigeret skodder op som var blevet tabt på gulvtæppet under den fest de holdte for ikke så længe siden. Nu var der lidt mere opryddet, dejlig frisk at se på istedet for det rodderi. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Ons 09 Nov 2011, 21:54 | |
| hun lå bare og sov og vågnede ikke ved han var ved at rydde op, hun puttede sig bare bedre på sofaen for den var dejlig blød at ligge på og ikke lige som den eller dem som hun havde der hjemme, de var alle sammen hårde som sten, men den her var dejlig at ligge på, hun sov bare tungt videre, hun vende sig et par gange imens hun sov |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Ons 09 Nov 2011, 22:00 | |
| Sasuke åbnede et vindue, ikke fordi det var varmt. men fordi han ville ryge en smøg. Han satte sig tilbage i stolen og åbnede sin pakke og fiskede en cigeret op. Han satte den mellem de to blege, og kolde læber og tændte gløden med sin engangs lighter. Han tog et hvæs og pustede røgen ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Ons 09 Nov 2011, 22:02 | |
| hun lå bare og sov, hun vågnede selv efter nogle timer"huh?"hun havde det lidt som om hun ikke rigtigt kunne huske hvad der var sket, men så mærkede hun smerten i hovedet, så hun lå bare stille igen, det gjorde alt for ondt til at sætte sig op, hun var tæt ved at falde i søvn igen, men det var da mest underlig at hun kunne med den smerte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Ons 09 Nov 2011, 22:04 | |
| Sasuke så over på hende. Han sad med sin guitar på skødet og et gråt plektar i højre hånd. han havde siddet og spillet guitar lidt. Og sunget, men stoppede da hun vågnede " hey, du burde nok bare blive liggende" Sagde han med en rolig tone. Han smilede behageligt og hjertevarmende og så hende i øjnene med sine gullige øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) Ons 09 Nov 2011, 22:07 | |
| "okay"sagde hun inden hun falde i søvn igen, hun sov så meget tungt igen, men hun havde jo også brug for det, men der ville heller ikke gå mange timer før hendes mave begynde at knurre lidt, men hun vågnede ikke af det, hun sov bare videre selvom hun sov syntes hun det var hyggeligt hos Sasuke |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) | |
| |
| | | | Mødet - privat- (Daisuke og Zophie) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|