|
| Privat---Mødet med en sortelver :) | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 01:10 | |
| Dag:irl Omgivelser:Døde træer og stien. Dato:irl Vejr:ved at være aften og koldt. Årstid:sensommer Tid:19.01
Lisa gik i den triste skov, normalt var hun i den fredfyldte skov da hun skulle igemmen den for at komme hjem, men hun havde haft brug for at gå en tur og havde så endt i denne del af skoven. Hendes jakke var slidst mindst 3 år gammel og den var brugt godt kunne man tro! Dog gav SU ikke penge nok til både at have lejlighed og købe ordenligt tøj som foreksempel en winterjakke som hun skulle bruge her til vinter. Det ville blive hårdt til jul når sneen kom!! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 03:14 | |
| "skrig" Lecter vågnede op, han kiggede sig omkring, han sad under et gammelt træ, som spredte sine gamle visne grene, over de lidt mindre træer, han kiggede op på den mørke aften himmel, "endnu et mareridt" tænkte han, han rejste sig op, og støvede hans gammel jakkesæt af, han havde efter hånden lært, at mennesker ikke var så glade for beskidt tøj, han rullede bare med øjnene, og tænkte det sikkert var en del af deres kultur, i hans samfund, var de også glade for renlighed, men overhoved ikke på samme måde. han kiggede om han stadig havde hans lille bog, og hans kniv... bogen var der, men han kunne ikke finde hans søsters kniv, "Aaa" tænkte han, og kom i tanke om, at den havde han givet til hende der demon frøkenen, han smiler lidt til sig selv, og gik så op af den lille vej, som gik mod byen, klar på at skifte udseende, hvis han skulle se et menneske. han gik meget og overvejdet, om han skulle glemme hans gamle ven Andila, da han stadig ikke havde hørt noget om ham, selvom han havde været, i menneskes samfund, de sidste par dage, og hvis Andila, ikke ville findes, så kan jeg nok ikke finde ham, tænkte Lecter, men kunne han bare give op, han var ikke helt sikker. efter et par minutter besluttede han, at ophøre jagten, indtil videre, da han også gerne ville udforske menneskenes verden. normalt hørte han alt i skoven, men denne gang, havde han for travlt, med at tænke, at han ikke hørte, om der var andre i skoven. han kom til en vej som han vidste gik hen til byen, så han forsatte, takkede være hans gode syn, så han den pige, som kom gående på samme sti som ham selv, han overvejet at skifte, før hun også så ham, men han tænkte at det måske var tid, til at se hvordan mennesker reagere, når de ser en som ham. han gik lidt hen i kanten, for at blende ind, med aftens mørke, han ventede på at hun var gået forbi ham. da han har jaget mennesker før, var det ikke svært, at lade hende komme forbi, uden at blive set. han rejste sig op fra hans gemmested, næsten helt lydløst. han var lidt bange for hendes reaktion. hans lange hvide hår, begyndte at bevæge sig, med den kolde vind, og hans mørkerøde øjne, var næsten som et lillle lys, i den mørke skov, han støvede igen hans jakkesøt af, og åbnede så munden "undskyld, jeg forstyr dem frue, men må stille fruen, et spørgsmål?"
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 03:19 | |
| Lisa kiggede op da hun blev sprugt af en person foran hende og da hun kiggede op så hun et væsen, et menneske? klædt ud som et rolelspilsvæsen, hun stoppede lidt op og stod bare og kiggede ind i SAntuine's øjne, hun hviste ikke om skulle blive bange eller sprøger om det her område var blevet resaveret til rollespil, indtil videre stirrede hun bare ind i hans øjne, med lidt forbavsethed i øjnene. Efter nogen sekundter kom hun til sig selv, hun så nu mere forskræket ud, "Øhm....det....må du godt" sagde hun med en slags forvirret stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 03:40 | |
| Lecter smilte, han var positiv, ved hendes reaktion, han kiggede på hende, men prøvede at ungå, direkte øjnkontakt, da hun jo var en frue. hans blik, var en blanding mellem nysgerrighed, og hans normale kolde, øde blik. han overvejede at studere hende lidt mere, før han svarede , men han ønskede ikke at ødelægge hans manere. "Jeg ville spørge fruen, om hun ville fortælle mig vejen ud af skoven?" Han kiggede lidt ned, han ville ikke skræmme den unge frue, "beklare, hvis jeg skræmte dem" han smilte igen, denne gang med lidt mere følelse, end før. han kiggede nu igen på hende, afvendtene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 03:48 | |
| Hun kunne ikke lade være med at kigge på ham, "Jeg....kender ikke vejen, jeg leder selv efter den" svarede hun og så bare dybt fasineret på ham, Der gik lidt tid, "Jeg er frøken" sagde hun usikkert, og måtte sige det hun sagde nu, "er det maling?" sprugte hun angående farven på hans hud, hun var nu helt overtalt om at han bare var en rollespils-spiller og ikke en elver. Hun tog hånde op for at røre hans kind men stoppede sig selv da hun nåede hans hals og trak den tilbage, da hun ikke ville ødelægge malingen. HUn var nærmest forundret over ham, han så så folk og nærmest sej ud, hvis han selv havde klædt sig ud sådan så var han et geni til det. For det lignte at han var en ægte elver. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 04:04 | |
| Det gik op for Lecter, at han havde gjort en fejl, Lecter var bange for at skræmme den unge dame, men han kunne heller ikke lade vær med at efterkomme hendes ønske om svar, da han var lært, at man altid skal svare en frue, eller frøken, og man må ikke lyve for dem, han kiggede lidt ned i jorden, og overvejet, hans næste træk. han kiggede op igen, denne gang direkte i øjnene. "Beklare, hvis jeg har misforstået, deres title frøken, det var ikke min hensigt, at fornærme frøkenen." han holdt en lille pause og forsatte så "nej frøken, dette er ikke maling" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 04:19 | |
| Han var høflig anderledes høflig end dem i hans alder, hun slog så øjnene da han sagde at det ikke var maling. Hun kiggede ikke bange på ham, men undrende istedet. "Hvad er det så, hun havde en besynderlig lyst til at røre ved ham, hans hud. Hun havde stadig ikke forstået at dette faktisk var hans hudfarve, men det avr også mørkt så detaljer var der ikke for hende lige nu, dog ville Santuine se meget bedre i mørke end hende. HUn kunne ikke stoppe sig selv og hun rørte blidt ved hans arm, og kiggede så på sine finger, det gik nu op for hende at dette var sådan hans hud var, hun stivnede kort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 04:43 | |
| da hun spurgte hvad det så var, overvejet han sine muligheder, Hvis hun var en mand, ville han ikke tøve et øjeblik, med at brække hendes nakke, men han havde ikke nogen andre muligheder end at vente, og se hvad der skete. da hun berørte ham, begyndte han at smilte til hende, "Ja frøken, det er min hud, hvis jeg venligt kan bede frøken, om ikke at være bange" Han tog hans hænder om bag hans ryg, i et forsøg, på ikke at skræmme hende. Hun minde ham om hans søster, hans smil bliv lidt mere kærligt, "jeg har ikke tænkt, mig at gøre dem noget frøken" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 04:53 | |
| Hun stirrede bare, ikke bange heller ikke glad. "Jeg er ikke rigtig bange" sagde hun og smilte til ham, hun havde det underligt inden i sig selv, hun så på en måde dybt ind i hans øjne. Det næste øjeblik besvimede hun, som den pige hun endnu engang var. Hvis ikke Han greb hende eller i det mindste støttede hende så hun ikke faldt på jorden ville hun slå sig rigtig slemt især baghoved. Dette var 3 gang på 3 dage hun havde fået chok over andre omkring hende, var verden lige pluselig blevet en anden, Men isårfald besvimede hun. Hun havde mange blå mærker på kroppen men det ville han sikkert opdage hvis der kom mere lys på hende, eller kunne han se så godt i mærke at han kunne se dem? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 05:36 | |
| Det var til Lisa held, at Lecter havde brugt hans liv, på at jagt, så da Lisa, begyndte hendes fald, nåde Lecter at gibe hende, før hun ramte jorden. han lagde hende på noget græs, og overveje, hvad han skullle stille op, med den pige. han kunne ende hendes liv, og kalde hende en offer for natte livet. eller han kunne efterlade hende, og lade hende tror det hele var en drøm, han tænkte i noget tid, og beslutte sig til sidst at hjælpe hende, han kunne ikke få sig selv til at dræbe hende, selvom han ikke ville få et æres problem, da hun ikke var vågen. og han ville heller ikke efterlade hende, måske ville hun blive syg, og dø af kulde, før nogen fandt hende. så Lecter tog hende op på hans skulder, og gik gennem natte, med hende.
(hvis du ikke har noget mod det, så laver jeg et nyt emne, et andet sted i Werclare , da det ville give mere menig, at han tog hende indenfor et sted, er du okay med at forsætte emnet et andet sted i Werclare ? Jeg syntes bare det giver mere mening ;) men vi kan også godt forsætter herfra ) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) Tirs 13 Sep 2011, 05:38 | |
| //det bare i orden :D det er begyndt at blive spændene :3 // |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Privat---Mødet med en sortelver :) | |
| |
| | | | Privat---Mødet med en sortelver :) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|