|
| I gang igen. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 14:10 | |
| Theodor tænkte lidt og trak lidt på den ene skulder og smilte svagt imens han lagde hovedet lidt på skrå, "øhm.. jeg gør begge dele, nogen gange men for det meste spiller jeg bare på instrumenter" forklarede han og smilte svagt til hende igen. Han kunne sagtens give hende en forklaring på at han var gået med en, fordi han havde frusset lidt, og fordi han ikke havde haft andet at lave, og det var meget hyggeligt at lære nye mennesker at kende, selvom de var prostitueret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 14:16 | |
| Brielle så på ham og nikkede lidt "Jeg synger kun .. " sagde hun og så kort rundt i lokalet "hvad genre?" spurgte hun så og lod igen blikket hvile på ham, hun var kommet i lidt bedre humør nu da de snakkede om noget andet, det kunne også godt mærkes på hende, hun rejste sig og gik hen bag baren igen, hun havde taget sit glas med og skænkede lidt cola op i sit glas "Noget du vil have?, mere vodka eller?" spurgte hun så og tog en tår af sin cola. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 14:51 | |
| Theodore smilte svagt da hun sagde at hun sang og skulle lige til at kommentere det da hun spurgte hvad genre han sang og han tænkte sig lidt om, " jeg synger rock, hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt og smilte svagt. Han fulgte hende tænkende med blikket da hun rejste sig fra sengen og smilte rystende på hovedet da hun spurgte om han ville have mere, " nej tak, et glas vodka satte mig lidt igang, jeg kan godt mærke at jeg har drukket det" sagde han og smilte svagt, men han var skam ikke fuld endnu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 15:03 | |
| Brielle nikkede kort og satte sig hen ved siden af ham med sin cola, hun smilede "Lidt af hvert, men det mest hen af Moulin rouge stilen fordi jeg optræder på Clubber og til polterarmber(staves)" sagde hun og smilede skævt "Men har altid gernet ville være med í et bandt .. men d et er en gammel drøm" sagde hun og tog en tår af sin cola. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 15:10 | |
| Theodor nikkede svagt og smilte svagt og trak derefter lidt på den ene skulder, " du kan da sagtens gøre drømmen til virkelighed hvis du vil gøre noget ud af det selvf, så hvorfor opgiver du ikke det du laver og prøver at følge din drøm?" spurgte han nysgerrigt, selvf ikke for at blande sig i hendes liv, men i hans øjne kunne han sagtens se hendes som sange istedet for luder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 15:14 | |
| Brielle sukkede og så lidt ned "Det ikke sådan lige at komme ud af luder brancen" sagde hun og ville hellere end gerne følge sin drøm, men det var ikke noget man bare sådan liige gjore, hun så ned i sin cola og drejede lidt rundt med glasset så cola'en bevægede sig , hun tog så glasset op til munden og tog en tår " .. Det er også svært at tjene penge som sanger .. " sagde hun så en smule fraværende da hun sad lidt i sine egne tanker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 15:20 | |
| Theodor nikkede og tænkte lidt over hvor svært det mon endelig måtte være at komme ud af luder brancen, han så på hende med et tænkende blik og viste ikke rigtig hvad han skulle sige lige nu, hun var den første luder han sådan havde sat sig ned at snakke med, de andre ludere som han havde mødt havde altid prøvet at få et knald med ham. Han fik så lyst til at drille hende for at lette lidt på stemningen, han tog sin pung frem og tog en tusind kron seddel frem og viftede lidt med den i luften foran hende, " hvor langt ville du gå for mig for en tusse?" spurgte han med et drilsk smil og havde også et glimt af drilskhed i øjnene, han lagde sin pung væk men viftede stadig med tusind seddlen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 15:36 | |
| Brielle så lidt på tusinde krone sedlen og smilede stille "Hmm, Kommer an på hvad du mener?" sagde hun og så kort på hans ansigt, før hun igen så på sedlen, hun tænkte lidt over det og så igen på hans ansigt, hun gjore rimlig meget for penge, men der var dog en grænse for hvor meget hun gjore, hun bed sig svagt i inderlæben og så igen på tussen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 15:48 | |
| Theodor smilte skævt og tog seddlen helt ind i hånden og tænkte lidt, "hmm.. det ved man jo aldrig" drillede han men åbnede så hånden igen og smed tussen i hendes skød og rejste sig, " dit selvskab med at snakke, var rigeligt" sagde han og smilte svagt og lynede sin jakke helt op igen. Han så ned på hende, " nu vil jeg lade dig arbejde igen, jeg har vist holdt dig længe nok for mig selv" sagde han og smilte svagt og vendte sig så om og begyndte at gå roligt over mod døren igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 15:53 | |
| Brielle så overasket efter ham og ned på tusinde krone sedlen i sit skød, hun vidste ikke hvad hun skulle sige og tog tussen i hånden, Hun rejste sig så op og tog fat i hans ærme inden han nåede ud af døren "Vent .. " sagde hun så og så på ham "Tak, for både pengende og selskabet" sagde hun så taknemmeligt og smilede, hun slap hans ærme og håbede påa t møde ham igen en dag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 16:02 | |
| Theodor vendte sig imod hende og smilte svagt, han nikkede så og trak lidt på den ene skulder, " det var så lidt, det kan jo være at jeg smutter fordi igen en anden gang eller at vi mødes igen et andet sted, det håber jeg da" sagde han og kløede sig smilende i nakken, han tog så fat i håndtaget til døren og åbnede den, men inden han var helt ude, vendte han blikket på hende, " vi ses Digi Mus" drillede han hende, da han jo måtte kalde hende hvad han ville og blinkede kort til hende og forsvandt dernæst ud af døren.
//Out// Heh Digi Mus genialt xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: I gang igen. Ons 30 Dec 2009, 16:05 | |
| Brielle lo lidt af hans kælenavn og så efter ham, hun sukkede svagt og så på tusinde krone seddlen i sin hånd.
//Out// Digi mus xD !! .. Jamen det måtte han da ^^// //Logger også o.o// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I gang igen. | |
| |
| | | | I gang igen. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|