Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Empty
IndlægEmne: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}   Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Icon_minitimeTirs 04 Feb 2014, 07:17

Ello guys! Again.

Så min fraværsstatus har været alt for høj igen. Hvis det ikke havde været for Pro's advarsel var jeg blevet slettet i morgen! *Panic*
Men det var en heads-up jeg nok havde brug for, så jeg skal nok være rigtigt tilbage denne gang! Jeg får Cora op at køre, og denne gang vil der snart komme emnesøgning for mig. Når selvfølgelig jeg er blevet godkendt, hvilket altid er en ret lang proces for mig!;)

Anyway, pointen var bare at jeg har været væk, og at jeg undskylder på mine grædende knæ - bare for en sikkerhedsskyld. Og hvis nogle var i tvivl, så græder mine knæ, ja. Men nu er jeg tilbage, og jeg lover at blive her! Stay for real!

//Cora
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Empty
IndlægEmne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}   Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Icon_minitimeTirs 04 Feb 2014, 07:41

Good....

Now SIT! and write! We need more FINISHED hunters for all of these goddamn freaks in here. KILL STUFF! NAU!
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Empty
IndlægEmne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}   Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Icon_minitimeOns 05 Feb 2014, 07:52

Aye aye sir!
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Empty
IndlægEmne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}   Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Icon_minitimeOns 05 Feb 2014, 07:58

*Danser rundt*

Yooooou can't kill me! Nanana! :P
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Empty
IndlægEmne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}   Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Icon_minitimeFre 07 Feb 2014, 08:18

Is that a challenge? I so can! Meen du skal lige give mig lov først, jo *host*. Stupid rules.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Empty
IndlægEmne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}   Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: