Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
3 deltagere
Forfatter
Besked
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Tirs 04 Feb 2014, 07:17
Ello guys! Again.
Så min fraværsstatus har været alt for høj igen. Hvis det ikke havde været for Pro's advarsel var jeg blevet slettet i morgen! *Panic* Men det var en heads-up jeg nok havde brug for, så jeg skal nok være rigtigt tilbage denne gang! Jeg får Cora op at køre, og denne gang vil der snart komme emnesøgning for mig. Når selvfølgelig jeg er blevet godkendt, hvilket altid er en ret lang proces for mig!;)
Anyway, pointen var bare at jeg har været væk, og at jeg undskylder på mine grædende knæ - bare for en sikkerhedsskyld. Og hvis nogle var i tvivl, så græder mine knæ, ja. Men nu er jeg tilbage, og jeg lover at blive her! Stay for real!
//Cora
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Tirs 04 Feb 2014, 07:41
Good....
Now SIT! and write! We need more FINISHED hunters for all of these goddamn freaks in here. KILL STUFF! NAU!
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Ons 05 Feb 2014, 07:52
Aye aye sir!
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Ons 05 Feb 2014, 07:58
*Danser rundt*
Yooooou can't kill me! Nanana! :P
Cora A-rang
Emne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora} Fre 07 Feb 2014, 08:18
Is that a challenge? I so can! Meen du skal lige give mig lov først, jo *host*. Stupid rules.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …