Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hvad kan forage dig?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hvad kan forage dig? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 02:12

Suspekt havde en fed start, en episk stemme og et solidt flow. Han døde bare til resten af karrieren.

Suspekt er ikke en del af dansk rap, suspekt er en del af fundamentet. Og det gør det lækkert! Også selvom jeg mest er til deres gamle numre som "Du ikk' sej, din pik er ikk' lang, vi skyder dig" og noget i den dur. Stanley er bob bob.
Generelt er det mere noget som M-Cnatet & Tudsegammelt jeg leder efter. :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 02:36

Læg dig ned , og hvem er en kælling ....total favorit.

Få din flask på remix med Suspekt, genial.

Rolig rolig, men dét vist bare troo.l.s og orgie.e. mega cool vibes og dope flow.
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 03:20

Camille: Jeg tror vi er meget uenige, og uenigheden præcis ligger i ordet "Misbrug". Hvis man misbruger et tema - jo så får det mig op af stolen. Og vold er i min verden aldrig et argument. Ungdomshuset havde massere af tilhængere og støtter - selv på nørrebro. Støtten forsvandt langsomt desto mere kontakt de havde til agressive grupper i udlandet og jo mere lokalområdet blev smadret - af dem. Man hæfter for sine gæster.

Ab: Hvis du siger som argument at woodstock ikke var en lukket klub, så har du totalt fejllæst og misforstået alt hvad jeg har skrevet omkring hippiebevægelsen. Jeg skrev netop at det at være hippie IKKE handlede om sjovt tøj eller om woodstock?

Zak: Jeg har endnu ikke hørt dansk rap jeg orkede at høre mere end 2 minutter af. Andet end MC Clemens da jeg gik i folkeskole, og østkyst hustlers. men damn jeg var en meget lille pige dengang, og synes det var mega sjovt at kaste omkring mig med håndtegn og hviske "Det min hustleeeeeer stiiiiil" for så var man jo det mest bad ass der kunne gå på to ben XD kæft hvor ømt!

åh ja - hvis vi bliver ved beklædning - kan i huske føtex-skandalen nogle år tilbage? g-strenge til 7 årige piger? Kæft der fik jeg cornflakes galt i halsen, og mine pædagog-vibes sad og rastlede et eller andet sted udenfor vinduet, imens samtlige klokker og lamper dyttede og blinkede om kap med sirenerne første onsdag i maj *Gg*
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 03:21

og ab - der skal mere til at pisse mig af - hvis vi begynder at have en snak om dyresex og folk kommer ind på at de synes det er hel okay det er legalt i danmark, så kan det godt være at jeg vil have svært ved nogensinde at tale/skrive med den person igen. Det er en af de få ting der kan sende mig helt op i de røde felt ;)

indtil da er du sikret *Gg*

så er jeg bare en hed diskution :p
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 03:30

Procella...vold er aldrig et argument, men for de autonome var dét noget der sikrede opmærksomhed og tv tid.
Ikke at dét dermed var Okay, jeg ville da ønske at jounalister og dk's befolkning var ligeså intetesseret i at lytte til dem, havde de formuleret deres krav på normal accaptabel vis, men jeg tvivler.....de bille være blevet overtrumblet, begravet og glemt på éen dag. :P
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Nov 2011, 03:33

Faktisk Camille, så havde deres støtteorganisation bestående af private borgere fra lokalområdet samlet over 50.000 sammen, og det fik kun pressedækning 1 gang.

jeg har de folk ret tæt inde på livet, så nej du får mig altså ikke til at købe den der meget plagede sang "jamen de voksne lytter aldrig" for der var mere end nok der lyttede. Men folk holder op med at lytte når man opføre sig som en idiot, og det fik de at mærke til sidst.

nu må vi se om de får lov til at blive i deres nye ungdomshus eller om de også får fucket det op for sig selv.
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeSøn 13 Nov 2011, 05:14

Erhm....

Sådan en her kommentar kan få mig til at skamme mig over at være dansker

"Somaliere er blandt de tilvandrede, som ikke er kulturegnede og derfor uden for enhver pædagogisk rækkevidde!Alt skal bare hærværkes og destrueres!Ganske som græshoppesværmene, som kan hjemsøge de afrikanske stepper!"

nej nej nej...det her er pinligt...den kan ikke undskyldes...den kan ikke bortforklares...den er godt gammeldags pinlig...hold nu op altså...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 09:18

teenagere kan virkelig få mig til at se rødt. Og ja, jeg ved godt at jeg er på et forum hvor 90 % er teenagere^^ men jeg er bare blevet for gammel til at synes det er sjovt længere.
Noget helt andet, og alligevel lidt det samme, er den der selvdyrkelse og navlebeskuende mentalitet der er blevet opfostret, hvor fællesskabet og medansvar er blevet forkastet frem for individets egen nydelse. Noget som jeg til påstå især finder sted i teenårene, hvor man skal finde sig selv og gerne ved at være helt speciel.
Da der blev malet graffiti på jellingstenen (grafitti kan også tænde mig helt af. Hvorfor fanden kan idioterne ikke nøjes med at overmale deres egen hoveddør!)... Tilbage til jellingstenen... Der blev jeg virkelig forarget da jeg kunne høre og læse folk mene at det sku da var ligemeget at jellingstenen var blevet udsat fra hærværk og at det var dumt af samfundet at bruge så mange penge på at rense den. Og NEJ. Det dumme er at nogen i første omgang har malet på en sten som har en historisk betydning. Og det var igen de yngre der havde den holdning at man da skulle have lov til at male på historiske sten og at folk der mente andet var dumme.
Og så bliver jeg forarget over al den sex i medierne (jeg sagde jo at jeg ikke var ung længere) men jeg er dødtræt af at stønnende nøgne kvinder og mænd skal sælge shampoo, mandetøj, stegepander osv. Hvad har det med produktet at gøre? Jeg gider virkelig ikke reklamer der reklamerer for alt andet end det produkt de sælger og tyr til laveste fællesnævner. Bliver de ikke betalt for at være kreative og bare en anelse nytænkende?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 09:24

undskyld.. men læste ikke det hele.. men skal lige have noget på plads.. er du et bedre menneske fordi du er ældre?, er dine holdninger mere værd?, skal bare lige vide om jeg skal læse videre eller om jeg bare skal lade dig rage på dine medmennesker..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 09:31

Jeg gad ikke lige til at læse alle indlæggende, men ville lige tilføje hvad jeg synes er noget af det værste i verden!

Det der når man for fri på et underligt tidspunkt fra gym og bliver nød til at tage en folkeskolebus hjem (Hvor jeg kommer fra er der bus-hiraki. Folkeskoleelverne har noget med at de ældste - niende klasserne - for bagsædet) Og hvis man så sidder på det fucking bagsæde en flok fucking gym elever også kommer de dumme uvidende trælse 9 klasser med deres 'det er vores plads' vrøvl... Waow... At de har 'the guts' til det er mig en gåde...

Også det der med at folk starter med at spille guitar og begynder på en western.. eller det er ikke så meget det, men mere at når man så påpeger at de burde være startet på en spansk guitar så giver de ikke en ret, selvom de intet forstand har på det ... ARG!

... Ja, jeg ved godt at jer andres nok var mere relevant, men synes lige jeg ville dele det xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 09:32

JA!!!!!! Men det er ikke fordi jeg er ældre. Det er fordi jeg er mig... Men nej. Jeg siger ikke jeg er bedre eller ved bedre. Hvor henne ser du det ord i mit indlæg?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 09:44

det var bare din generalisering, som ikke havde nogen forudsætninger andet end at man skulle være ung..
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 23:54

Jeg vil give Frost ret langt hen af vejen.

Der er jo en grund til at man bruger udtrykket "Ung og dum". visdom og klogskab kommer med læring og livserfaring, og uanset hvordan vi vender og drejer den, så kan du ikke have samme intelligens som 13 årig som du har som 30 årig. Så det er egentlig ret validt at sige "unge mennesker er dumme". Det er en generalisering ja - men det er alt jo når man taler statistikker ;)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeTors 17 Nov 2011, 23:58

okay.. det er noget af det væreste "Jeg er bedre end mine medmennesker, uden de som individer kan gøre noget" jeg har hørt længe... men det er fair nok det er jeres holdning... ville bare ikke selv kunne se mig selv i spejet ver morgen, hvis jeg skulle se mig selv over andre mennesker.
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 00:04

Tak for det?

Hvor er det lige jeg skriver jeg er bedre end andre? Det eneste jeg siger er at Frost har en valid pointe i det med at unge mennesker er dumme...til en vis grænse...fordi der er tale om statistikker. Der er altid nogen der falder udenfor. Der findes da også folk på 30 som jeg krummer tæer over og hvor jeg virkelig ville ønske de bare ville lukke munden igen fordi de er for pinlige at høre på.

Men vi spoler lige tilbage og fjerner det der gudestempel du prøver at sætte i panden på mig, for det er ikke noget jeg har bedt om. Det kan du række videre til Frost :P
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 00:08

Jge vil gerne se de statistikker.. Jeg har en forhåbning om at i har en landsdækkende en af slagsen,siden i kan formå at bruge ordet statistik, til at kalde en stor del af danmrk for dummere end jer.. også vil jeg gerne vide hvordan man måler kloghed forresten.. og hvorfor at deres livs syn er dårligere end jeres...
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 00:12

Erhm...

Læser du overhoved hvad jeg skriver? Prøv lige at læs det igen. Jeg kommer faktisk med forklaringen dér. Hvor jeg *også* skriver at der er en grund til at man kalder det "ung og dum". Et mere passende term vil være uvidende og uerfaren - men det er altså nu engang udtrykket man bruger.

Jeg tvivler på at nogen ønsker at spilde skattepenge på at pensle ud at livserfaringen, viden og indlæringsbanken er større hos en på 30 end hos en på 13...det ligger lidt lige for synes du ikke?

og jeg ved ikke om du har en dårlig dag igen idag, men jeg gider ikke du kører det af på mig. Så må du sidde og være pissed for dig selv og skyde mig i skoende at jeg har kaldt dig dum. Så læser du ikke hvad jeg skriver. Eller nægter at forstå det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 00:14

Unge mennesker er da ikke dumme, dét er også bevist at jo yngre man er jo nemmere har man ved indlæring ;)

Er dét ikke en lidt gammel forstokket holdning i to lægger for døren ?
( sagt på sødeste drilleagtige vis )

Måske er dét tid til en morfar , et lavment eller en proteserensning ?
* at drille *
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 00:16

"suk"
sorry guys an´ girls..Jeg har bare nogen problemer i denne måned, som desværre gik udover jer.. I am so sorry.. "at skamme sig"
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 00:18

at man har lettere ved at lære betyder ikke at man *har* lært det ;)

jeg kan tage et glimrende eksempel fra en bruger herinde der troede livstid var på 6 år ;)

Et lavement har du sikkert lige så meget brug for som jeg har :p En morfar...kunne være rart *Gg* For meget drama. Unge mennesker og deres fjollerier. Banditter alle til hobe.

*vifter lidt med stokken*

og ab - det er okay...jeg gider bare ikke ædes for noget jeg ikke mener ;) Det ved du jo. Men jeg ryster den bare af mig. Jeg er ikke død endnu - heldigvis skal der lidt mere til

*hugs*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 00:38

og igen spørg jeg; hvor har jeg har kaldt hele teenagegenerationen dum? Vil folk ikke lade var med at lave en eller anden fri fortolkning af hvad det er jeg skriver. Det er faktisk noget der forarger mig, for at vende tilbage til emnet. Måske ikke forarger, men jeg finder det skide irriterende når jeg føler jeg skal forsvare noget jeg faktisk ikke har sagt og som udelukkende ligger til den anden part.

Men ja. Der er en aldersperiode hvor min tålmodighed bliver testet big time. Og hvad så? Vi har alle vores ting.

*rækker hånden ud* gudestempel? Give me. Sådan et kan pynte på hylden sammen med de andre.
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 01:49

Allow me to find another religion then XD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 10:06

der tabte du mig
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeFre 18 Nov 2011, 21:38

If you are the new god...then ill convert :P
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitimeOns 23 Nov 2011, 03:42

AARG!!!!!

Jeg vil godt have lov til at blive forarget over mine overboer og deres forbandede popmusik! Det er ikke okay at jeg ikke kan høre mit tv fordi de har en sub!

SKRU NED!!!!

*bliver skide hidsig*
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hvad kan forage dig?   Hvad kan forage dig? - Page 2 Icon_minitime

Hvad kan forage dig?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: