Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Hvad kan forage dig? Ons 23 Nov 2011, 03:46
at me, or to me?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvad kan forage dig? Ons 23 Nov 2011, 03:49
?? sendte bare en random pop sang..
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Hvad kan forage dig? Ons 23 Nov 2011, 03:50
Lucky me XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvad kan forage dig? Ons 23 Nov 2011, 22:25
Jeg elsker at give den gas med høj musik.... :)
Procella, jeg er vist ved at udvikle mig til et stykke bitter chokolade du slet ikke synes om, og jeg er ellers så vild med dig , du MÅ tilgive mig at jeg endnu engang anfægter dét du skriver. Tilgengæld sender jeg dig med posten, et sæt trådløsehøre bøffer til dit tv, så kan du hygge dig med glamour :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvad kan forage dig? Ons 23 Nov 2011, 22:55
I har da noget til fælles Camille.. I kan begge lide mig :D .. og i spiser begge kokuskugler :D ..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvad kan forage dig? Ons 23 Nov 2011, 23:01
.* LOL* Den er god med dig basse.
Procella splitter mig i to, halvdelen af hendes holdninger I just love men de øvrige 50% udfordrer mit blodtryk. * at drille på meget sød vis *
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvad kan forage dig? Ons 23 Nov 2011, 23:20
Som jeres fælles bekendte, må jeg sige at i er meget forskellige, men smilet i medføre på min læber, er det samme.. so.. https://www.youtube.com/watch?v=EEB_eKpCNUs reamber that my girls
Procella Admin
Emne: Sv: Hvad kan forage dig? Tirs 29 Nov 2011, 07:35
Bliver lige vildt forarget over at transportpriserne stiger igen igen igen igen
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …