Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeTors 10 Nov 2011, 09:12

D: Onsdag
T: kl.12 en sommerdag
S: Midt i byen i la Sunisha
V: eftermiddagsol
O: en masse folk.

Påklædnin: bar overkrop og joggingbukser

Akuma fløj over la Sunisha byen med en sæk i hånden for nu skulle han have mad!
Han var over skyerne så ingen kunne se ham.
Efter han havde valgt stedet hvor der var flest mennesker så landte han der med stor fart og tog et sværd frem.
Da alle menneskerne ikke havde opfattet ham endnu så svingede han sværdet (så skarpt som diamand) i luften og derved halshukkede en masse mennesker.
Da hovederne ramte jorden tog Akuma dem op i hans sæk så han kunne høste flere hoveder fra de stakkels uskyldige.
Da der nu var skabt panik så fløj han rundt til de næste mennesker og tog deres hoveder.
Han var nu nået op på 99 hoveder i sin sæk.
Alle de afdøde kroppe lå nu rundt på hele pladsen uden deres hoveder...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 10:33

//ingen seriøst?//

Akuma havde smidt sværdet fra sig og sad nu skjult oppe i et træ hvor han slikkede hovederne rene for blod så der kun var kranier tilbage.
Det var nemlig kun kranierne han skulle bruge.
*Utroligt at ingen har prøvet at gøre modstand? Sikke en kujon by..* tænkte han mens han fortsatte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 17:42

// Jeg melder mig på banen men har desværre ikke lige nu tid til at skrive :-D så senere idag kommer den helt sikkert:-D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 19:05

Men i det sammen han tænkte det, så han en sort kvindelig skikkelse længere nede af gaden. Hun var lige ankommet, da hun blev ringet op af hendes hovedkontor, fordi de havde fået et tip fra en person på gaden. Flere almindelige personer var ansat af dusørjægerne til at melde, hvis der skete noget. Gaden var helt ødet for mennesker undtagen hende og en stor hvid irsk ulvehund, der sad ved siden af hende. Det var næsten, som at tage et billede ud fra en western film. Hun stod der alene klar til at udfordre ham. Ikke ret længe ville hovedkontoret komme med forklædte politibetjente, som ville lukke gaderne af. Så nye mennesker ikke kom ned af gaderne, og så det kunne blive skjult fra offentligheden. For ingen ville tro på de mennesker, som er nået at flygte. At når de fortalte der var sket den massakre, og så der var blevet ryddet op og ingen spor er af finde. Akuma kunne lugte lugten af varulv, men den var yderst svag. Næsten som om Kvinden, der aldrig havde forvandlet sig om, eller i hvert fald var det lang tids siden sidst hun havde gjort det. Men selvom kvinden var varulv, så var det ret usædvanligt, at hun lignede en dusørjæger.

Ancilla var klædt fra top til tå af sort praktisk militærtøj på. Og i stoffet var der syet det man kalder for drageskin. Det er en speciel tynd sikkerheds vest, som kan tåle de normale skud af normal kaliber. Den var også ekstra stærkt imod kløer, fordi inden under var der et tyndt gitter af sølv. Så hvis en varulv eller vampyr ramte hende, ville de få brændte finger af at rive igennem stoffet. Hun havde desuden en sort gasmaske på og hendes lange lyse hår lå langt ned af ryggen på hende. Inden under gasmasken havde hun en fløjte i munden klar til at give hendes hund ordre. I hver hånd havde hun en desert eagle, der var lavet af ren sølv med kors og pentagrammer på. Så hvis et væsen rørte dem, så ville de hurtigt slippe dem igen. Derfor havde hun også selv handsker på, for ellers ville hun selv blive ramt. På ryggen havde hun en lang sort katana. Den var lavet af ren sølv og indviet i vievand, og der var kors, pentagrammer og specielle runer imod dæmoner. Men den grund til at hun havde gasmasken på var, at hun havde forskellige håndgranater med. Hun havde nemlig ikke fået af vide, hvilket væsen det var. Så hun havde taget lidt af hvert med, og der havde hun blandt andet sølvgranater, som lavet en røgsky af sølvpartikler. Men den kan hun jo ikke selv tåle, hun havde også håndgranater af vie vand.

Hendes hund var heller ikke en normal hund, for det første han var en af race, som er blandt verdens højeste hunderacer. Så var han en toptrænet hund, som selv havde dræbt mange væsner før. Dens negle var lakeret med speciel sølv, den havde et gebis af sølv med hellige symboler på, imod dæmoner. så havde den en lille pille på dens pote, som var lavet af vievands koncentrat. Så hvis Krølle tyggede den, så ville dens salv blive af ren vievand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 19:35

//det var da utroligt du er sku da forberedt på hvad som helst! Det skal bare siges at ifølge reglerne så kan kors ikke skade varmpyre (men er sku stadig imponeret)//

Da Akuma havde set kvinden så ville han nok blive bange. Men nej det var jo bare en lille dusørjæger der troede at hun kunne klare sig imod skæbnen med en masse udstyr!
Nu landte han foran han et par meter foran hende (så det nu lignede en duel i westernfilm). Han smed sækken med de 99 kranier på jorden.
Han kikkede på den gasmaske hun havde og han begyndte at klappe lige så stille i hænderne.
"Det må jeg sige!..." kort pause "... Du er da den mest kujonaktie dusørjæger som jeg nogen sinde har set!" sagde han i et grin.
"Men hvis du virkelig er så sej! SÅ VIS MIG HVAD DU KAN!!" råbte han med en dæmonisk stemme mens han stillede sig i en angrebs position med klørede og tænderne blottet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 19:55

//ja men hun er også kristen, så hun har en tildens med at pynte tingene med kors :D:D Men hun er også første rangs dusørjæger, blandt en af de fineste. Derfor er hun alene minus hendes hund, for hun er ikke bare en almindelig dusørjæger//

Akuma kunne godt nok ikke se hendes smil, men hun havde et bredt stort smil. Så sagde hun på engelsk, stemmen blev lidt sløret af gasmasken, men ordene var stadigvæk tydelige.
"I am a mediator of God. I am the instrument that delivers the punishment of heaven"
Hun pustede i hundefløjten og straks tyggede Krølle pillen. Akuma kunne nok lugte lugten af vievand, som kunne give en særdeles slem allergi for dæmoner og vampyrer. Hans ord ramte hende slet ikke, fordi hun havde kontrollen helt over sig selv. At ha opvokset hos en dusørjæger siden man var 1 år og havde trænet hele livet gav altså virkelig pote. Hun så på hans kløer og tænder, men var klar til at rykke tilbage, hvis han sprang frem. Ancilla havde jo sin hurtigere reaktionsevne, fordi hun jo nemlig var varulv og ikke et normalt menneske som andre. Man kunne høre sirenerne i luften fra de falske politibetjente, som lukkede vejene af. Så ingen slap der ind, hvor de mange hovedløse kroppe lå. Ancilla trak dem hendes to desert eagles, som er jo blandt de kraftigste pistoler i verden. Kuglerne i har hun selv lavet med en træspids til vampyre, dækket af en tynd membran af sølv, med hellige symboler. og den var delt op i to kamre, så den ene var der krudtet i og den anden vievand. Så vievandet direkte vil gå ud i kroppen og gøre ondt. Men ingen hun trak dem helt op imod Akuma, så skød hun allerede. For hun brugte sin evne i den svingede bevægelse opad imod akuma, til at få kuglerne fra at gå ned i jorden til at lave en bue langs jorden og så gå op ad. Begge kuglerne fløj imod ham på hver sin side af ham, og hvis han ikke trak vingerne ind, så ville han få nogle fine huller i hans vinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeTirs 15 Nov 2011, 20:20

Akuma så hurtigt kuglerne og lavede et rullefald de små kugler ville ikke kunne skade ham.
Selvom jægeren havde en utrolig evne ville hun jo bare være en passiv person med nogle pistoler. Hun ville jo ikke kunne klare en nærkamp.
Den sølle dusørjæger ville ikke have en chance imod satans søn! Ingen ville kunne klare ham.
I rullefaldet hoppede han ned på alle fire og løb dyrisk imod den lille hund der stod og knurrede af ham.
Han hoppede med stor kraft ind i den, tog fat rundt i den, hævede den fra jorden og bed den i halsen.
Akuma smed dyret fra sig. Nu stod han kun to meter fra jægeren.
"Det lille dyr ville ikke kunne hjælpe dig" sagde han dæmonisk og skulle til at hoppe på hende.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:39

//Hov Hov, Massemord er måske lige overdrevet nok, Selvom Akuma er ondsindet, er det den vigtigste regel af alle regler for alle Væsner at de ikke skal vække opsigt og deres identitet skal forblive hemmelig! Så slap af med at overdrive :) Men ellers god skrivelyst//
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:27

//ØV! men det var nu for at klare en mission som Rafael (dæmon lederen) gav alle dæmoner... "Skaf så mange kranier som i kan og giv dem til mig". Men undskyld hvis det bringer min profil i fare :(//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 23:36

//det er nu ikke så meget at det bringer din profil i fare, men din karakter.
Men det er også det...overdrevene i det, 99 kranier?
Hvis du endelig ønsker at hjælpe til med det, så vil jeg foreslår 1-2 af gangen, i et emne af gangen, på knap så befolket eller vigtige steder//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 00:01

//Ja okay okay jeg kan se din point men jeg tænkte bare at denne mission fra Rafael ville gå hurtigere med et massemord ;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 00:04

\\Men jeg forventet aldrig at jeg ville få mine 500 kranier xD.. jeg skrev vist heller ikke Skal i mine fælles nyhed...beklare hvis min nyhed var lyd som et SKAL.. that was not my point\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 00:30

//Det skabte spil og jeg tror også det var meningen :D//
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 01:02

(( men bryder sidens regel nummer 1 - vær hemmelig! tænk lige over den. hvis dæmoner ikke var hemmelige var de blevet udryddet for længst. Der er en mening med det ))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 01:20

//Jaja! jeg har forstået det! Jeg skal vist lige læse de regler igen ;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 01:23

Akuma ...du kan altid slutte dig til mig, mine regler er lette og simple ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 03:26

//Øh ahvadfornoget?//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Empty
IndlægEmne: Sv: massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//   massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: