|
| Alene Hjemme.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene Hjemme.. Fre 29 Jan 2010, 09:58 | |
| Aubrey tog sig ikke af blodet der blev kastet op ud over ham, han stønnede og gjore det en anelse hurtigere da han var ved at komme, hans hoved flyttede sig kun én centimeter da hun gav ham en lussing, han tog sin knyttede næve og gav hende en knytnæve lige i ansigtet som straf, han hev sin hånd ud af hendes greb og stak hånden i ansigtet på hende så hans blod blev tværet ud i ansigtet på hende, han stønnede lavt og tungt i tak med at han trak sig ind og ud af hende, dog holdte han en kort pause i stønnen da han Kom, han var oppe i hende da han sprøjtede og trak sig et par gange ud af hende, før han helt trak sig ud af hende og slap hende, han rejste sig op og trak bare sine bukser på, han spyttede ned på hende og tørte en smule blod væk fra sin mund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene Hjemme.. Fre 29 Jan 2010, 10:05 | |
| Hayley gibsede af smerte da han ramte hende med en knytnave, hun tog sig hurtigt til hovedet da han havde smurt blod i hovedet på hende, inde under hendes hænder som dakkede hendes øjne græd hun, "Hvorfor gør du sådan noget imod mig, hvad har jeg gjort dig" hun hærte han spyttede og ryggede sig lidt så spyttede røg ved siden af hende, hun satte sig op og fjrende hænderne fra sit ansigt, hun lagde en hånd på sin ryg og hev 20 glasskår ud af ryggen, hun rejste sig op og stønnede af smerte da hun stod op, hendes underliv var smurt ind i blod men alligevel fandt hun sine trusser og tog dem på, hendes trøje var i tu så den tog hun ikke på, hun stod og kiggede grædene på ham .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene Hjemme.. Fre 29 Jan 2010, 10:17 | |
| Aubrey klappede hende kort på hovedet og valgte ikke at svare på hendes spørgsmål, han smilede bare skævt til hende og så på hende med tomme, ligeglade øjne og gik hen til hoveddøren, han åbnede døren og blev mødt af blæsten, han gik ud og lukkede døren bag sig, han løb og forsvandt fra grunden.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene Hjemme.. | |
| |
| | | | Alene Hjemme.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|