Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Antal roller / hvem er i?

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Antal roller / hvem er i? Empty
IndlægEmne: Antal roller / hvem er i?   Antal roller / hvem er i? Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 00:30

Hvor mange roller har i andre derude?

Vil i afsløre hvem i er?

Jeg spørger fordi jeg kan se, jeg faktisk har sendt utroligt mange pbs afsted i æteren, som aldrig er blevet læst. Jeg tænker så lidt at folk måske har mere end én rolle, men måske glemmer at kigge på de andre.

Jeg selv har kun en enkelt rolle so far. Men jeg leger lidt med nogle tanker om at lave endnu en. Jeg er bare lidt blank omkring hvad jeg skal lave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Antal roller / hvem er i?   Antal roller / hvem er i? Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 01:39

Jeg er bare Camille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Antal roller / hvem er i?   Antal roller / hvem er i? Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 21:26

Uha - en længere række, men de er slettet, så kun kære Samuel for tiden, meeen har en længere række på andre sider :)
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Antal roller / hvem er i?   Antal roller / hvem er i? Icon_minitimeMan 26 Dec 2011, 23:57

*hygge bump*
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Antal roller / hvem er i?   Antal roller / hvem er i? Icon_minitime

Antal roller / hvem er i?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Antal roller - Hvem I er
» Sherian Roller Coaster Ride (til Em-bu-ryyy!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: