Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Antal roller - Hvem I er

Go down 

Vil du synes det er rart at vide hvem folk er?
Ja - Jeg vil gerne vide om den jeg emner med, er en jeg kender
Antal roller - Hvem I er Vote_lcap65%Antal roller - Hvem I er Vote_rcap
 65% [ 11 ]
Det ved jeg ikke
Antal roller - Hvem I er Vote_lcap12%Antal roller - Hvem I er Vote_rcap
 12% [ 2 ]
Nej - jeg vil ikke have lyst til at skrive jeg har flere brugere, med mindre det var en fast regel at man skulle
Antal roller - Hvem I er Vote_lcap23%Antal roller - Hvem I er Vote_rcap
 23% [ 4 ]
Totale stemmer : 17

Poll closed

ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Antal roller - Hvem I er Empty
IndlægEmne: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 22:39

Hej Folkens :)

Vi har over de seneste dage oplevet nogle problemer med folk der har haft langt flere brugere end det var tilladt her på siden. Det fik os til at sidde og snakke i chatten, om folk med flere brugere.

Det viser sig at en del gerne vil vide om det er en de har emnet med før, så ligges det op til afstemning, og er der mange der gerne vil have det, vil vi i Team-Admin, overveje om det skal blive en regel at man skriver som note i bunden af profilteksten hvilke andre roller man også har.

a la

*Hjernen bag Procella er også hjernen bag "The Shadow"

Eller

- Azuriel også kendt som Balthazar (indsæt eventuelt link til omtalte rolle)

Eller hvad man nu kan finde på!

OBS! DET NÆSTE ER IKKE SKREVET SOM ADMIN: På det helt personlige plan, så synes jeg det er enormt rart med folk der siger hvem de er som andre roller. Det er ikke fordi jeg føler folk direkte lyver for mig hvis de ikke siger med det samme at de har andre roller, men jeg synes alligevel er på en måde er...uærligt? Jeg ved ikke om folk forstår hvad jeg mener? Jeg føler folk næsten prøver at snyde mig, og så bliver jeg stødt. Det kan godt være det ikke er folks intention, men følelser er jo heller ikke noget man kan rationalisere på :) Så jeg synes det var et super fedt initiativ der blev fremsat i chatten, og som jeg nu tyvstjæler og smider op til overvejelse :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 00:02

Jeg vil gerne høre nogle argumenter fra dem der mener det er en dårlig ide?

Hvorfor vil I have et problem med at skrive i var flere?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 00:59

Ja...følelser er somme tider ikke rationelle.
Men her er jeg faktisk helt enig med Procella.
Selv har jeg bare Camille, men havde jeg flere ville jeg oplyse dét.
Følelsen af at blive ført bag lyset, er måske helt unødvendig da alt herinde er leg og fiktion, men ikke desto mindre kan den bide sig fast, hvis man er uheldig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 01:08

Jeg kan overhovedet ikke sætte mig ind i følelsen af at blive ført bag lyset - hvis jeg emner med to brugere, der er samme person IRL, regner jeg det ofte bare ud, fordi skrivemåden er så ens. Jeg klandrer dem slet slet ikke for ikke at fortælle, hvem de er.
Men jeg har på den anden side heller intet problem med at oplyse hvem jeg selv er, hvis reglerne er sådan.

Så det blev til en 'Det ved jeg ikke'-stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 02:05

For mig handler det egentligt bare om, at jeg synes det er super tamt at sidde og skrive i en tråd hvor man pludselig finder ud af at de to personer man har skrevet med, faktisk er den samme.

Jeg har egentligt ikke noget imod det - så længe jeg ved det på forhånd.

Dér hvor tråden for mig knækker, er når begge personer sender PMs - fra hver deres bruger. Dét er for mig at føre bag lyset, for det må vel betyde at man gør bare lidt for at forsøge at skjule sig?

Jeg har oplevet det to gange, og jeg har kun været herinde i ca. 20 dage. Så det sker, og jeg synes det er ærgerligt.

Det skal dog siges, at jeg samtidig absolut ikke mener at vi skal have navne eller andet identificerende på profilerne. Jeg elsker at kunne være 100% anonym!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 02:14

Jeg kan godt være med på den med at føle sig ført bag lyset, men det genere mig ikke så meget faktisk.

Jeg syntes da det kunne være sjovt at se hvem der er hvem.
Men på samme tid er det ikke så vigtigt for mig endda, hvis dette bliver indført at man skal skrive hvem man ellers er i profilen, tror jeg ikke at jeg vil bruge særlig meget tid på det.

Jeg tror bare det vil hjælpe mig til at ud vælge hvem jeg ikke ser grund til at emne med, hvis nu person ifølge mig ikke er spændende nok at skrive med. (Dette er ikke ondt ment på nogen måde :D). Håber lidt i kan følge mig XD

Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 00:31

*bump*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeFre 06 Jan 2012, 00:38

Synes måske det skal være en frivillig "service". Tvivler på at nogen har noget imod at andre ved hvilke andre brugere de har, men hvis de ikke vil have nogen skal vide hvem deres andre chars er, så synes jeg ikke folk skal tvinges.

Kan sagtens se logikken i at holde "regnskab" hvis der er flere der har flere chars end de må, men ud over det synes jeg ikke det absolut skal være et krav. Det kunne evt være en frivillig opslagstråd man kan poste i? Det har jeg i hvert fald set før på andre sider. Så står der nemlig oftest noget i stil med: "Kaldenavn spiller Char1, Char2" - evt. med links.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitimeTors 12 Jan 2012, 22:58

Jeg er bare Hana...

Jeg er ikke helt med på at blive ført bag lyset- idéen.
Hvis de to jeg emner med er samme person, har jeg intet imod det. Bare det ikke er i samme emne.
Dog synes jeg det er lidt latterligt at emne med sine egne chars. Det giver jo ingen mening, jeg ville ihvertfald ikke gøre det.

Men det blev ihvertfald en jeg-ved-ikke-stemme :)
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Antal roller - Hvem I er   Antal roller - Hvem I er Icon_minitime

Antal roller - Hvem I er
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Antal roller / hvem er i?
» Sherian Roller Coaster Ride (til Em-bu-ryyy!)
» Hvem er han??
» Pas på med hvem du går ind i
» Hvem bed mig??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: