Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

You look like crap!

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

You look like crap! Empty
IndlægEmne: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 11:08

Procella gabte og prøvede at strække sig i stolen. Hun så mod stoffet der udgjorde "rummets" vægge. Lyden fra den travle skadestue var overalt omkring dem. Hun gned sig træt over ansigtet. Ville han have ondt når han vågnede?

"...you like like crap...just about how i feel..."

Sukkede hun for sig selv og lagde nakken tilbage. Hun talte huller i loftets plastikplader. Plastisk? Gips?

"Feel free to wake up and ask for a burger...just wake up..."

Hun begyndte så småt at døse hen i sin meget ubekvemme stilling i stolen, hvor hun havde prøvet at flette sig ind i sig selv, efter at have opgivet at ligge behageligt. Da hendes hage ramte brystet, spjættede hun forskrækket og rystede på hovedet. Hun kunne ikke sidde og sove når hun skulle passe på Arch.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 11:22

Castle havde ikke vidst nogen tegn på liv andet end hans stadig svage puls.

En læge ved navn Chris, kom ind med hans lange hvide cout på, han havde nogen små briller, og en overskæk, han havde et typisk morfar varmt smil på læben, og han havde måne på hoved.

Chris ruddet lidt i nogen parpire, og drejet sig roligt mod hende, og sagde derefter med en mild stemme.

"Hey, Mit navn chris thojo, jeg er den ansvar lige læge for den unge mands bedring.. vi har scannet han kranie, da det efter undersøgelser, har vist sig som det mest medtaget område..hans kæbe er brækket, han mangler en tand i underkaben, han har fået en slem hjerne rystelse, og vi skal få en øjne øre læge til at se hans højre øje, og øre, da vi mistænker en sprugte trommmehinde, og at øjet er permenet skadet, men det skal vi tjekke op på først.. der er nogen formulere du skal udfylde, blandt andet hans navn, hendelsen, og deres eget navn osv, vil de udfylde det nu eller når hans tilstand er fast slået?"
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 11:28

Procella havde rettet sig i stolen og set anspændt på lægen

Permanent skade på synet? Han kommer aldrig til at jage igen..Fuck...

Hun rejste sig langsomt fra stolen med tilkæmpet tålmodighed

"Hør...om igen...permanent skade? Fuck de papire lige nu. Du skal give ham den bedste behandling. Jeg er ligeglad med om du skal flå gluggerne ud af hovedet på et kadaver og leger Mr. Potato-head, men du sørger for at han kan se og tale og..."

Hendes stemme blev en smule tyk i kanten og hun sank

"Du skal bare...fix ham for satan! Penge er ikke et problem!"

Det var ikke helt sandt. Hun havde forfalsket papire før og det kom sikkert til at blive betalt med falsk kort alligevel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 11:42

Chris kigget lidt studende på hende, han forstod godt hendes omsorg for den unge mand, men han var læge, og ikke houdini.

*hvordan siger man det mest skunsomt?*

"Den unge herre skal nok få en god behandling, men chancen for at komme ud af det uden mén, er bare ikke der. vi er heldige han ikke bliv til en grønsag, hans krop kæmper hårdt, men du skal vide at grundet hans hjerne rystelse, er synet nok det mindste af hans problemer."

*det klaret du jo godt..dumpap!*

"vi skal gøre vores bedste.. vi kunne sende bud efter en expert læge fra fastlandet, men det vil blive usansynligt dyrt.. men selv med den bedste læge i verden, er det umuligt med en fuld genopstandelse..jeg beklare meget"
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 12:02

Hvis i kan sætte arme og ben på der er blevet flået af, kan i vel for satan også sørge for Castle kommer til at kunne se igen, din forbandede papirskubbende, arrogante, hitler-wannerbe!

Procella rømmede sig hæst.

"Penge er ikke en faktor doktor. Bare gør hvad du kan...uanset hvad det kræver...den skidderik har reddet min røv flere gange end jeg har tal på...jeg skylder ham det..."

Hun så over på sengen og kantede sig forbi lægen. Hun rakte ud og berørte let hans håndryg, imens hun passede på ikke at komme til at genere droppet

"You come back to me...you hear? you cant go out like this...you need to go out in a freaking blaze of glory...not the white light of the ER...come back..."

Hviskede hun lavmælt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 12:18

*uanset hvad det kræver?..lyder bedre*

"Jeg gør hva..."

Lægen bliv afbrudt, da Castle slå øjnene op som et lyn der kom ned fra himlen, men han reageret ikke på Reap, og rakte bare en hånd ud efter lægen, og trak lægens hoved ned i sengens jern kanten med en brutal, og nådeløs kraft, han drejet hoved mod Reap, hans øjne var matte, og kolde, og man kunne sagtens se han ikke var vågen, han fik nogen få ord ud, inden han faldt tilbage i sengen, og lukket øjnene.

"Løb hen tíl bilen, og kør væk Reap"

Lægen lå nede på gulvet, og tog sig til hoved, men var stadig vågen, og det så ikke ud til der var sket noget slemt.
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 12:30

Procella stirrede med åben mund og polypper

"Arch what the hell are you doing?!"

What the hell is going on here...

"Im not gonna leave you!"

Hendes øjne flammede op i klar rovdyrgul da hun snurrede rundt og tårnede sig over lægen

"What...did...you...do?!"

Hun greb fat i kitlen og flåede manden op fra gulvet så hun fik ham i øjenhøjde

"Who are you?!"

Hun snuste kraftigt ind for at fange lugten af ham. Hun havde blokeret sine sanser på hospitalet. Der var for meget blod og medicin der mættede luften til at hun havde været bekvem omkring det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 22:04

Wolf banker forsigt på døren til læge rummet
mens han i venstre hånd kigger på seld note
*hmm lokalet skulle være here*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 22:11

Den forskræmte og omtåget menneske læge, var overhoved ikke bekendt med denne slags behandling, og han bliv meget bange, og han mistede sin ellers rationelle tankegang.

"Jeg chris...chris thojo, dit sindsyge kvinde menneske"

chris var stadig lidt ved siden af sig selv, men efter han havde lagt nogen tanker i emnet, kom han med en forklareing

"Din ven har fået en hjernerystelse, hvis han var kommet ud for et uheld, kan det tænkes hans hjerne reageret ud fra at den stadig var i det uheld"

chris vidste ikke om det var rigtigt, men han havde ivertfald ikke andre ideer.

Castle beygndte at snakke igen, men med en hæs, og for ringet stemme

"Camille.. Deepshell..Clair.. hun skal gøre det som må gøres med ... find Clair"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 22:17

Wolf Høre lægens snakke og går ind i rummet
hvor i højre hånd har en buket blomster

'' Er alt iorden?... jeg kommer kun for at levere blomster...''

Hans øjne stiger nu mod Castle der efter Procelle... ''ehm... forstyre jeg? '' siger han usikkert
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 22:34

Chokeret slap Procella mennesket som havde hun brændt sig. Hvad fanden havde hun gang i?!

"Oh god! Im sorry! Im so sorry! I thought you where...Im sorry!"

Hjulende kørte hurtigt i hendes hoved. Hvad skulle hun sige? En løgn...en løgn!

"I though you where paid! He needs protection. The gang..."

Den var meget god ik? Han var et kæmpe brød. tatoveret over det hele. ville det ikke være let at tro han var med i en bande og havde fået bank? Stemmen bag hende fik hende til at snurre rundt om sig selv. Den ramme stramme lugt af våd hund smadrede ind i hendes næse, blandet med den generelle bitre lugt af medicin der gennemsyrede hospitalet, og den tunge metalliske lugt af blod. Procella begyndte at trække vejret i tunge stød

Menneskelig læge - Check. Castle på morfin - Check. EN FUCKING VARULV MED BLOMSTER?! Deepshell? Hvorfor Deepshell? Det var naboøen!?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 22:40

Wolf kigger mistroeisk på Procella.. ''hvor vil du havde jeg sætter disse blomster?'' spørg wolf med venligt sindet blik men usikker på stemmen..

*hvordan kunne hun vide dette... min lugte?! dette giver ingen mening... hvordan!!*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 22:50

Lægen Chris kigget skifte vis på de tre folk.

*ikke bestilte blomster, bande, voldlig kvinde.. jeg har brug for kaffe.. vent ldit, hvis han er bande medlem, og det her er en voldsag, må der jo selt ikke være nogen heinde udover læger, før politiet har snakket med vidner og alt det burkratiske lort...må hellere gøre dette efter bogen*

"Jeg må bede jer begge om at forlade den unge mand for nu, jeg ringer lige efter politiet, så du kan afgive forklaring, og da din ven ikke står med dødelige skader, sætter vi ham i tænke box, til politiet siger god for at han må få behandling"

Lægen begyndte at lave arm bevægelser til at blomster manden, og kvinden skulle lade manden sove ud, og lægen få sin kaffe i fred.
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:05

Procella var ovre ved Castles side på et sekund. Hun greb insisterende om hans håndled så hun ikke fik revet droppet ud.

"Arch...talk to me...who is Camille, and how do i get to her? Give me something!"

Hvæsede hun hviskende i hans øre. Hun så fra sin sammenkrummede stilling op på lægen og til ulven. Hendes øjne flammede rasende op og blev rovdyrgule

"You have to kill me to make me leave"

Procella hev i skuffen ved sengen hvori jægerens egendele var lagt. Camille? Var hun at finde i hans mobil? Politiet skulle ikke have fat i den. Så meget var sikkert. Det var for sent at gøre noget nu. Hvis politiet blev blandet ind så var det allerede skidt. Var Arch en del af et netværk? Hun havde brug for en afledningsmanøvre og en stor en.

Det kriblede i hende for at trække pistolen og smække et par kugler i ulven, men så ville det udløse panikangst overalt på skadestuen, og terrorenhederne ville komme rullende. Så var det slut med at være diskret...nogensinde...

...what the fuck do i do?!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:13

wolf går mod bordet ved siden af procella og sætter blomsterne

''hvorfor skulle vi dræbe dig for at få dig til at gå?''

wolf kigger underligt på procella men holder øjne kontakten..

''frem for alt fortrækker jeg at finde en venligsindet løsning frem for vold'' (lyd som ren ironi)

''kære doktor kunne jeg forslå at du eventuelle kunne hente noget kaffe til mig og denne unge dame.. jeg tror politiet neden under gerne vil høre din vurdering af denne person'' (lie)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:15

Castles plus bliv lidt svagere, og hans begyndte at få lidt blod trillede ud af næsen, som langsomt kørte ned af hans ansigt, selvom det kun var et pr dropper, fik det lægen rynke på panden.

*Håber ikke hans hjernerystlese var værre end forventet.. så er blindhed i vertfald det bedste udfald for ham*

lægen tygget på det hun sagde, og svaret så

"Jeg henter vagterne nu, og enten er du væk derfra, ellers blive du fjernet...og du får intet ud af at tage hans ting, det er skrevet ned hvad han kom med af ting og sager, og når politiet kommer, bliver du holdt ansvarlig for det der mangler"

lægen hørte mandens forlas midt i hans lange ene mands tale, og nikket så

"okay.. i får til jeg har fået en kop kaffe, så vil jeg hente politiet"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:21

wolf tag en serviet frem fra lommen.. og tør forsigtig Carstle's næse...

''stakkel'' udstyder wolf..
''hvad skete der med ham?'' spørg han procella..
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:22

Procella så efter lægen. Forhænget var end ikke faldet i bag ham, før hun flåede pistolen frem fra jakken.

"silverbullets you furry freak! Dont even try to breath wrong or i will make into a Swiss cheese! What the fuck do you want? And stop touching HIM! i dont like it when freaks touch my friends!"

Procella trykkede samtidig på knapperne på telefonen ud af øjenkrogen. Kontakter. C. Hendes blik flakkede mellem elektronik og ulv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:27

''suk'' udstyder wolf..

folder savietten og går 2 skridt tilbage mens han puttter det i lommen

'' jeg er kommet her for at være venligt og aflevere blomster
er det da noget problem i? ''

wolf kigger med et spørgende og lumsk blik

''jeg ønsker kun en samtale.. med jer hvis... dette er aceptabel for dig og din ven''

mens wolf undersøger situationen nøje..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:44

Mobilens kontakter med C, Camille, Crisis, Crys.

(tror lige i skal lege lidt, da npc´erne kommer sener, og gider ikke fylde tekst med "castle ligger stadig stille xD, skal vi sige npc folk, kommer efter Pro har skrevet 2 indlæg til?)
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:03

Got ya

Procella trykkede ind på kontakten og ventede til det lille sprøde klik der afslørede der var hul igennem

"Camille? I dont know who the fuck you are, but Castle needs you. We cant stay here, its crawling with freaks!"

Hvor meget vidste Camille? Var hun hunter? Freak? Menneske? Hvis Castle stolede på hende, måtte hun give hende chancen ikke? Hvordan satan skulle hun få manden ud af hospitalet? Hun havde ikke lyst til at skulle vifte rundt til højre og venstre med pistolen imens hun slæbte hans krop ned af gulvet som i en anden splatterfilm.

Procella så rasende på ulven

"We dont need your freaking flowers, and my friend is not in a possition to chat you up! They wired his jaw shut you idiot! So no! no talking! No flowers! Get out of here before i use your brain a walldecorations!"

Hun skævede til Arch. Hvor mange slanger skulle hun flå ud af ham før hun kunne flytte på ham? Hun var jo ikke læge for fanden!

Castle - im gonna kick your ass! Im gonna shoot him, then you, and end it with me! You goddamn idiot! We are neck-deep in shit here!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:13

''jeg forstår at du er fustredet men istedet for at virke agrasiv så tænk dig om før du tænker... jeg hader at blive kaldet hund.. og håber vi kan havde en fredelig samtale frem for at snakke om hvad jeg er.. i så fald ønsker jeg at snakke med jer fredsommeligt og samtalen inkludere mig og din ven... selv om hans krop er ulidelig tilstand kan jeg stadig tale med ham. hvis du vil tillade mig dette... ''
wolf kigger med mere alvorligt blik

''jeg.. tror ikke min herre vil havde at hverken Carstle eller dig kommer tilskade.. så jeg vil bede dig pænt om at sætte pistolen ned.. '' Wolf siger med en mere Agrasiv men rolig stemme

mens han dog gør sig selv klar på det værste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:17

Camille var netop ankommet til skadestuen og skulle begynde en vægt på 9 timer.
På vej ned mod omklædningen fyldte Erasures gamle hit 'who needs love like that ' den tomme gang, og hun behøvede ikke at tjekke displayet for at vide dét var Castle der havde noget på hjertet, han var den eneste med den ringetone.
Hun fiskede den op af lommen og lod fingeren glide over skærmen for at besvare dét overraskende opkald.
Hvad mon han ville ?

"Castle sweety , whats up ?"
En kvinde stemme optog røret , en anelse anspændt en at dømme efter hendes stemmes tonefald og lettere øget åndedræt.
Camille himlede med øjnene, endnu en forslået chicka i Castles kølvand.
Men da kvindn forsatte, standsede Camille op...
* Crawling with freaks ? Castle var på a job gone bad , oh shit...det må være meget galt, hvis jeg er den han ønsker *

Hun rømmede sig og spurgte med fast stemme.
"What do you need me to do ? "

Hun kløede sig i nakke håret, ængstelige overfor dét svar dét måtte komme.
Men var han i some kind of trouble, ville hun naturligvis ikke tøve med at hjælpe.
Dét var jo...ham.

Sidst rettet af Camille Fre 25 Nov 2011, 00:40, rettet 1 gang
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:37

Boss? Oh GREAT! Castle do you have a hit on you?!

"You gotta be kidding...my friend almost got killed by a demon, and now a fucking wolf comes and brings him flowers and wanner have a nice little talk? Considering where to fuck we are, i call your bluff!"

Snerrede hun. Hendes fingre søgte hen over Castles håndled

Sorry, Sorry, Sorry...ill buy you a bottle of whatever you want after this...dont hate me...

Hun hev hårdt da hun nåede droppet. Slangen poppede ud og efterlod nålen i hånden hvor den var tapet fast

"I...i dont know! We are in the ER, freaks everywhere, and the police is coming!

gispede hun panisk ned til telefonen som hun havde lagt på Castles mave så hun havde begge hænder fri

No time...no time...we need to get out of here! FUCK!

"Castle! Wake up you drugged bastard! I cant carrie you all the way! Come on dude! Fight!"

Hun ruskede i hans skulder uden det store håb om at morfintågen ville lette, men hun var ved at være desperat
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:47

De var ikke på hendes skadestue, dét postyr ville hun havde opdaget allerede.
"where the fuck are you, the ER Where ?
I can come get you in a plane with paramedics from deepshell ?". forslog hun.
Mobilen var sat på speekers og Camille var igang med at spænde sin heckler med pentagram patroner fast om låret og bagefter ville hun gøre en injektion klar med dét sølvstads fra ampullen Tristan havde givet til hende.
Et stort kors lå i rygsækken * Im fucking Buffy on epo *
rystede hun på hovedet imens hun ventede eksakt location fra kvinden i røret, gjore hun hvad hun kunne for at beskytte sig selv, som hun havde lovet Samuel.
Tanken om dét kunne være et setup strejfede hende ikke.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! Icon_minitime

You look like crap!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» crap... overskift noget... (Jake)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum