Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

You look like crap!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

You look like crap! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:48

Wolf startede med at lugte om lægen stadig drak sin kaffe...
*hmm ja.. han er vist stadig igang...*

''hvis du vil ud her ilive kom med.. kender byen her som min egen lomme.. hvis.. du i hvert fald vil have ham her med ud.. og ja jeg kender til alt om jer og den skide demon.. så rolig og ja i kan stole på mig.. og hvis jeg ville dræbe jer havde jeg gjort det for langt tid siden nu'' siger wolf med et mere seriøst blik

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:55

Castle lagde en lille grimasse da hun rev slangen ud, men det på ingen måde fordi han var ved at vågne, men fordi kroppen pluseligt mistet noget hjælpsomt.

lægen kom tilbage med hans kaffe kop, blot for at se kvinde hive i den unge mand, og lægen var ikke længe om at tutte hen over gulvet i bedste morfar stil, mens han råbte af hende

"Stop med det frøken"

Fra der hvor Reap stod, kunne man høre en elevator åbne, og en mande stemme betængelses løst, og ligegyldigt sige sygeplejeske.

"Vi bliv tilkaldt på grund af et tilfælde af bande vold"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:00

Wolf satte dig ved i højre side så politiet ikke kunne se ham på en stol og kiggede på mens dette ''show'' skete

*jeg viste at jeg skulle tag min uniform på... hmm oh well.... så får jeg vist aligevel brug for det skide (falske) skilt min herre gav mig * ''suk'' styner wolf
Procella
Admin
Admin
Procella

Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:06

"Yes! Sheria! And please dont tell me you are in Canada or something! ill lay down and cry!"

Hvæsede hun af telefonen

Fuck me...fuck me...fuck me sideways and call me molly! I cant shoot a wolf and a doc and a policeman?! Micha! Do something! NOW!

Et langt øjeblik skete intet. Så gik al elektricitet simultant. Hospitalets nødgenerator startede op et splitsekund efter, men lyset på skadestuen var reduceret til operationslamper og vågeblus, samt livsnødvendige maskiner og elevator-transport

Arch...you have no idea how much i hate you right now...

Procella arbejdede hurtigt. Det ville tage sekunder før strømmen kom tilbage. Hun flåede Castle fri af ledninger og hev lagnet over hans hoved i håb om at kunne snyde folk i mørket. He was just another dead guy

"Wanner help Coju? Make him shut the hell up!"

Hun lavede et hovedkast mod lægen

"And dont kill him! Or i will come back and roast your sorry ass!"

Procella skottede ud af forhænget. På et øjeblik havde alt forvandlet sig fra ro og orden til komplet kaos. Mennesker blev så let skræmt af mørke og det uforudsigelige

"come on buddy...we are going on a picnic"

Hviskede hun og skævede til den tændte mobil på mandens mave. Eller...lagnets mave. Procella flåede forhænget til side så hun kunne køre ud i kaoset med sengen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:18

Camille var sat i løb mod tagets top hvor helicoptoren var på stand buy.
Hun ville bare tage piloten Tom med, dét var ikke sikkert og hun ville ikke gamble med fleres liv, end højest nødvendigt, men hun kunne ikke flyve den skide ting selv.

" Deepshell....Im there in 15 at the most...Can you get him to the roof ?
And is there anything else I need to know., then now Its the time to spell it .
And BTW....I need to hear the voice of Castle...put him on NOW "

Hun sprang ind og spændte sin sele, Tom stillede ingen spørgsmål, han havde hjulpet Camille før...og gjore dét gerne igen.
De lettede....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:21

Wolf reagerede på strømmen som et klik på en kontakt og slog lægen i skjul til besvimelse og der efter fulgte med som om intet var sket på blot få sekunder lå lægen bevist løs på gulvet mens han fulgte Procella med lette skridt.. mens han diregerede hurtige og nemme genveje gennem hospitalet for at undgå støre opmærksomhed ''denne vej '' sagde wolf *tænk at jeg skal være baby sitter for en som ikke kan håndtere en stresset situation..*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:31

Lægen tabte hans kaffe kop, da lyset gik ud, og i bedste bambi på gladt is stil, skavtte han bagover, og mistede hans briller til det kolde hopital gulv.

*crap.. vi burde lave en ny regl, ingen bande medlemmer eller sindsyge kællinger i hospitalet*

lægen kigget tåvet rundt, men kunne kun lige nå at få et glimt af nogen han mistænkte for betjente, og hørte en hopital seng med lidt rustne hjul, begynde at køre, og han havde ingen hention om at miste en ungmands liv, på grund af en pårørende ville kidnappe ham fra hospitaelt, og da han ikke kunne se andre idee til hvem det var der kørte med sengen, råbte han af de 2 politi betente.

"Stop den seng!"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:32

wow... undskyld, læste først wolf svar nu... men kan ikke nå at skrive er nyt, da jeg skal smutte nu-.- .. er tilbage kl 18.30 cirkus.. beklrare meget i skal vente
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 01:36

modtaget ^^ (vi venter bare så XD )
Procella
Admin
Admin
Procella

Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:35

(( Castle bliver lige en smule forsinket - men han har ikke glemt os :) ))
Procella
Admin
Admin
Procella

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:06

((Speeding up the wheels:

Skæbnens terninger har talt og der skal lige rundes nogle ender af. Efter aftale med rolleindehaveren af Castle hopper vi lige - sorry!

Turen går til taget hvor et styks ulv bliver efterladt måbende . Procella og Castle bliver fløjet til hospital X af Camille og pilot. (der det er tvivlsomt der er plads til mere end 4 i en lægehelikopter)

Mit forslag er at Camille som fungerende læge lige får et par detaljer omkring hvad skæbnen har bestemt for den kære Castle - og at der så bliver startet en ny tråd op så det er til at hitte ud af. Er folk okay med det? ))
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitimeLør 26 Nov 2011, 06:14

Yup...Im game.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: You look like crap!   You look like crap! - Page 2 Icon_minitime

You look like crap!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» crap... overskift noget... (Jake)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hospitalet/skadestuen-
Gå til: