Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nytår, men alene

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:27

Dato: 31. december
Dag: Lørdag
Tid: 23.00
Sted: Stranden. Under en klippe nede ved vandet
Vejr: Koldt, lidt blæsende, men klar himmel
Omgivelser: Havet, men ingen mennesker udover Kala

Kala sad og så udover havet. Det var nytårs aften og ca. en time til at folk ville begynde at skyde. Derfor var hun flygtet herud for at undgå larmen, inde i byen hvor de sikkert ville gå helt amok med fyrværkeri.
Hun sukkede. Det var rimelig trist at være alene nytårsaften, men hun havde ikke særlig meget imod det. Bare hun ikke skulle høre alt for meget på larmen, var hun faktisk ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:30

Demetri havde ligget som en sort pandar i et af træernde i skoven, som l¨å bag stranden, han kiggede lidt på Kala, uedn at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:32

Kala skuttede sig lidt i kulden. Selvom hun var alene havde hun trukket sine vinger ind. Det var holdt op med at gøre ondt, så meget. Bed sig i læben og så ned i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:34

Han rejste sig og i det samme snoede han sig ned af træstammen som en stor kongepytron.
Da han var nede på jorden blev han igen til det sorte pandar, det roligt gik direkte mod KALA.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:39

Hun smilede, da hun kunne se en spejlbilledet, af en panter et lille stykke væk fra sig.
"Demetri?" Spurgte hun og drejde hovedet mod panteren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:43

Den spandt og var noget et stykke fra hende hvorefter den blev til Demetri, "Kala" svarede han hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:45

Hun smilede stort og rejste sig op. Løb så hen og krammede ham. "Fedt at se dig igen" Mumlede hun. Gav hurtigt slip på ham, da hun opdagede hvad hun havde gang i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:47

Han grinte, men fattede hende ikke og samtidig forstod han hende, "Sødt" svarede han og duftede ud i luften det var Kala og hun var stadig engel, han smilede så hans tænder blottede sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:49

Hun smilede skævt. "Lad vær med at dræbe mig i dag!" Sagde hun bestemt. "Det er nytår og jeg vil bare gerne have en at fejre det med" sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:52

Han grinte, "jeg lover intet" han var lige så alene som hende, så måske og måske ikke, han havde jo også spist i går fra Rose.
Han smilte lidt.
Han fattede faktisk intet, lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:55

Hun smilede. "Hvordan går det? Du ligner jo dig selv" Sagde hun. Det var ikke nogen overraskelse. Han var jo vampyr og ville sikkert se sådan ud forevigt, men selv af en vampyr at være, holdt han sig godt.
Han var nok den ældste hun havde mødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 03:58

Han rykkede sig lidt væk fra hende og begyndte så at gå ned mod Vandet.
"Og hvorfor skulle det intressere dig" han var nu nået ned til vandet som var frosset 3 meter ud, han vendte hoved og kiggede på hende da han havde sagt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:00

"Du er min ven.. På en lidt mærkelig måde" Sagde hun og trak på skulderne. Når han ikke prøvede at dræbe hende, var han sådan set fin nok efter hendes mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:01

Han løftede sine øjenbrun, "Helt sikkert" svarede han lavt og vendte sig igen så han kunne se ud over det frosne vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:04

Hun lagde armene over kors. "Du tror måske ikke på mig eller hvad?" Spurgte hun og løftede også et øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:07

"Jeg regner ikke med noget" svarede han og mærkede nogen vindstød der pluselig ramte han roligt og svagt, det fik hans sorte skjorte til at bevæge sig og også hans hår-
Han lukkede øjenne og nød vinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:10

Hun stoppede for sjov vinden, så der slet ikke var nogen. "Tillykke med at du er blevet E-vampyr" Sagde hun og smilede svagt. Hun havde hørt nogen andre vampyre tale om at Demetri og Hayley var blevet E. De var sikkert de eneste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:13

Han trak på skulderne, "Tak" svarede han ret så roligt.


//Godt nytår skal logge for en stund måske kommer jeg sen ere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 04:14

"Du er mega heldig" Mumlede hun.

//Ilm :) //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeFre 01 Jan 2010, 11:42

Han vendte hoved halv imod hende så han kunen skæve til hende, "Det syns du" sagde han roligt, han smilte svagt, men blev ved at skæve over til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 01:05

"Jeg vil da gerne selv være E-engel på et tidspunkt" Mumlede hun og sparkede lidt til sandet. Så ned på sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:26

//Står hun ved siden af mig eller væk fra mig//

Han sukkede og sagde så drømmende, "Kun 15 minutter"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:29

//Ved siden af tror jeg..//

"15 minuter vil hvad?" Spurgte hun og skævede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:39

"Nytår" sukkede han over hende, han skævede også til hende, imens han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 04:41

"Det bliver dejligt med et nytår" mumlede hun, mest for sig selv. "Man kan endelig starte på en frisk"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nytår, men alene Empty
IndlægEmne: Sv: Nytår, men alene   Nytår, men alene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nytår, men alene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Nytår?
» Mellem jul og nytår er der altid tid - Segovax
» Rigtig godt nytår alle sammen!
» Alene... !
» Alene...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: