Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Rigtig godt nytår alle sammen!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Rigtig godt nytår alle sammen! Empty
IndlægEmne: Rigtig godt nytår alle sammen!   Rigtig godt nytår alle sammen! Icon_minitimeSøn 01 Jan 2012, 08:11

Kære Deploratusbrugere

Ja så svinder året langsomt ind for os alle sammen. Klokken har passeret 21, og de fleste sidder nok mætte og tilfredse, eller er igang med at nyde nytårsmaden.

Derfor vil jeg hermed benytte mig af chancen til at ønske jer alle et lykkebringende 2012, som jeg håber vi kommer til at dele. Jeg håber I alle kan se tilbage på 2011 og have minder der kan få et smil frem, og bringe eftertænksomhed frem og tåre i øjnene. Hvis I kan det, så ved I, at I har levet året til fulde.

Jeg håber I alle kommer trygt og sikkert ind i det nye år, og at vi kommer til at tilbringe mange kreative, dramatiske, finurlige og hyggelige stunder sammen, på chatten såvel som i tråde.

Love you guys :)

Tak for modtagelsen af mig, både som ny admin, og som ny bruger på siden. Jeg nyder jeres selskab! Pas nu godt på jer selv og hinanden her i aften! Ellers kommer jeg efter jer! ;)

De varmeste nytårshilsner
Procella / Oldesmølf
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Rigtig godt nytår alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen!   Rigtig godt nytår alle sammen! Icon_minitimeSøn 01 Jan 2012, 11:08

GODT NYTÅR!!!!!!!!

WUHU!!!

Glædelig 2012!!!


Rigtig godt nytår alle sammen! Graphic03


Rigtig godt nytår alle sammen! Animated-gif-happy-new-year_8
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rigtig godt nytår alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen!   Rigtig godt nytår alle sammen! Icon_minitimeSøn 01 Jan 2012, 11:40

Tak, og i lige måde!
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Rigtig godt nytår alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen!   Rigtig godt nytår alle sammen! Icon_minitimeSøn 01 Jan 2012, 11:46

GODT NYTÅR!

Kunne ikke havde sagt det meget bedre kære dejlige Procella!

PAS NU FORHELVED PÅ JERES FINGRE .. ELLERS KAN I IKKE SKIRVE JO!?

Love ya all! <3
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst




Rigtig godt nytår alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen!   Rigtig godt nytår alle sammen! Icon_minitimeSøn 01 Jan 2012, 12:56

I LIGE MÅDE FORHELVED! :D :D :D :D :D GODT NYT ÅÅÅÅÅÅÅR
Også dig VALENCIA
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Rigtig godt nytår alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen!   Rigtig godt nytår alle sammen! Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 00:54

Er man lidt sent på den. :'cc
Men..:

HAPPY *BIIIP* NEW YEAR!! :DD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rigtig godt nytår alle sammen! Empty
IndlægEmne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen!   Rigtig godt nytår alle sammen! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rigtig godt nytår alle sammen!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: