Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Rigtig godt nytår alle sammen! Søn 01 Jan 2012, 08:11
Kære Deploratusbrugere
Ja så svinder året langsomt ind for os alle sammen. Klokken har passeret 21, og de fleste sidder nok mætte og tilfredse, eller er igang med at nyde nytårsmaden.
Derfor vil jeg hermed benytte mig af chancen til at ønske jer alle et lykkebringende 2012, som jeg håber vi kommer til at dele. Jeg håber I alle kan se tilbage på 2011 og have minder der kan få et smil frem, og bringe eftertænksomhed frem og tåre i øjnene. Hvis I kan det, så ved I, at I har levet året til fulde.
Jeg håber I alle kommer trygt og sikkert ind i det nye år, og at vi kommer til at tilbringe mange kreative, dramatiske, finurlige og hyggelige stunder sammen, på chatten såvel som i tråde.
Love you guys :)
Tak for modtagelsen af mig, både som ny admin, og som ny bruger på siden. Jeg nyder jeres selskab! Pas nu godt på jer selv og hinanden her i aften! Ellers kommer jeg efter jer! ;)
De varmeste nytårshilsner Procella / Oldesmølf
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen! Søn 01 Jan 2012, 11:08
GODT NYTÅR!!!!!!!!
WUHU!!!
Glædelig 2012!!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen! Søn 01 Jan 2012, 11:40
Tak, og i lige måde!
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen! Søn 01 Jan 2012, 11:46
GODT NYTÅR!
Kunne ikke havde sagt det meget bedre kære dejlige Procella!
PAS NU FORHELVED PÅ JERES FINGRE .. ELLERS KAN I IKKE SKIRVE JO!?
Love ya all! <3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen! Søn 01 Jan 2012, 12:56
I LIGE MÅDE FORHELVED! :D :D :D :D :D GODT NYT ÅÅÅÅÅÅÅR Også dig VALENCIA
Gæst Gæst
Emne: Sv: Rigtig godt nytår alle sammen! Man 02 Jan 2012, 00:54
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …