Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Cafê - Angel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Cafê - Angel - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 22:32

Hun smilede og trykkede sig ind til ham. "Det er jeg glad for," sagde hun og gemte sit ansigt, ved hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 23:03

wolf holdte om hende og lagde sit hovede let på hendes hovede og nussede hendes hår.

hun var ikke så slem.. håber blot at denne nat aldrig bliver glemt.. tænkte wolf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 23:08

Hun smilede for sig selv og nussede stille hans ryg.

"Jeg vil gerne giftes med dig..." sagde hun stille. "Men jeg synes vi skal tage det med ro. Det behøver ikke være i den nærmeste fremtid..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 01:42

da hun fortalte ham dette løb en tåre langs hans kind..

'' jo selvfølgelig tiden skal første være klar '' sagde wolf og smilede..

'' foresten.. hvordan bliver man en engel?'' spurgte wolf lidt nysgerrig..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 02:08

Hun smilede og tørrede tåren væk, hvorefter hun kyssede stedet, hvor den havde været.

"Det er noget man bliver født som," sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 02:13

wolf sukkede
''så.. hvis jeg nu døde.. og spurgte gud om at blive en engel.. ville det så blive muligt?'' spurgte wolf og kiggede lidt spørgende på hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 02:16

Hun bed sig i læben og kiggede trist på ham.
"D-det ved jeg ikke," sagde hun skælvende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 02:52

'' heh det kunne ellers være meget morsomt'' smilede wolf.
''at begge var engle.. uden nogle tids grænser.. '' sagde wolf og hentydet til aldere..

''en hvis form for at leve evigt..'' sagde wolf der efter og
kyssede hende blidt på kinden og kiggede hende i øjnene
''hvis dette kunne blive muligt ville ingen problemer være.. hverken døden kunne røre os.. eller sorg. men at leve sammen. ville være et paradis.. uden af vi hverken ældres.. '' sagde wolf og kiggede hende i øjnene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 03:00

Hun kiggede ned og sukkede stille, da han begyndte at tale om fremtiden. Jo, det ville være perfekt, men hun vidste godt, at det ikke var realistisk.
Hun lagde sit hoved på hans brystkasse og sagde stille: "Men hvem har lyst til at leve forevigt?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 03:51

''jeg...'' wolf viste ikke hvad han skulle svare..¨
der gik noget tid før han svarede...
'' jeg ville gerne opleve en god tid sammen med dig uden at opleve nogle af livets forhindringer hvor at tid er en af dem..''
wolf begynde langtsomt at rødme efter han sagde det..

'' men det mere af det.. at du ikke skulle tænkte på om at nogle af os skulle dø af allerdom.. og se dem vi holder af blive ældre.. '' wolf kiggede på hende i øjnene

'' jeg holder meget af dig selv om vi blot har kendt hinnanden kort.. føler jeg at du er den som gør mig trygh.. '' sagde wolf og rødmede fuldstændigt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 03:58

Hun kiggede alvorligt på ham - det var blandt andet grunden til at hun havde holdt sig på afstand fra folk så mange år. De døde alligevel alle sammen og det gjorde ondt at se dem gå bort.

Hun rystede kort på hovedet og sagde: "Alderdom er ikke noget problem... Du har et langt, lykkeligt liv foran dig..." Hun sank en klump.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:06

'' men.. lykken vare ikke evigt..'' sukkede wolf og kiggede på kende

'' at være sammen med en og leve et fantastisk langt liv med ville jeg hellere end at være dødelig.. '' sagde wolf og kyssede hende på panden

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:10

Hun rystede sukkende på hovedet.
"Du forstår det ikke... Evighed er ikke nogen smuk ting." sagde hun og forsatte: "Hvis jeg selv kunne bestemme, vil jeg være dødelig..." Hun tog en dyb indånding. Hun havde været meget deprimeret over dette, gennem årene og hun havde endda også overvejet bare at gøre en ende på det...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:22

'' men.. hvis du lever for evigt alene er det forstående..'' sagde wolf og kiggede på hende
''jeg forstår hvor ensomt det måtte ha været.. '' wolf holdte om hende og prøvede at trøste hende..
wolf nussede hendes hår.. og duftede til hende.. hendes essens beroligede wolf..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:25

Hun rystede på hovedet.
"Nej, du forstår ikke.. Livet er ikke en dans på roser." Sagde hun og mærkede at hun kom mere og mere op og køre. Hun blinkede voldsomt for at holde tårerne tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:48

''okay.. jeg forstår..'' sagde wolf og lod hende give ret.. han ønskede ikke at debatere blot for at få ret..

han nussede hendes hår og holdte hende tæt.. uden helt at holde fast..
han ville ønske at være en engel.. inden i.. en for at trøste hende måtte han vel leve som ulv..

at leve som en ulv.. heh ja.. men det er vel også for meget at bede om tænkte wolf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:54

Hun vidste godt, at han ikke var enig, bare fordi han tav. Derfor sukkede hun og lod emnet ligge, mens hun lå og kiggede ud i luften.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 06:56

wolf længe han kunne mærke at søvnen og trætheden nærmede sig mere og mere.. og han faldt mere og mere i søvn... men kæmpede for at holde sig vågen..

hvorfor er jeg så træt.. er det mon pga angel.. men.. hun er så..
tankerne stoppede og han faldt i søvn.. og puttede sig ind hos angel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 07:45

Hun lå lidt og lyttede. Stilheden måtte betyde, at han var faldet i søvn. Men alligevel kunne hun ikke det samme. Hun sukkede og slukkede lyset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 07:53

i hans søvnen mumlede wolf

''undskyld jerry...'' mumlede wolf mens han rystede... men han var brændene varm.. men hans arme holdte om hende.. og en tåre gled langs hans lukkede øjne..

han drømte.. men.. for wolf følte det som virkelighed.. og hans drøm påvirkede hans krop...

'' nej.. '' sagde wolf og flere og flere tåre løb langs hans kind..

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 08:01

Hun spjættede af forskrækkelse, da han pludselig talte. Der gik nogen tid, før hun indså, at han stadig sov. Og hvor var han pludselig varm! Hun blev endnu mere forvirret, da han begyndte at græde - eller der kom i hvert fald tårerne ud. Hun vidste ikke, hvad hun skulle gøre, men til sidste valgte hun at prøve at vække ham. Derfor tog hun blidt fast til hans overarme og ruskede stille. "Wolf?" Hviskede hun i hans øre. "Du skal vågne nu..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 08:39

det gik et helt chock i ham.. som om han fik et helt elektrisitet i ham.. og han kiggede forvirrende rundt.. og var næsten på vej til at hoppe ud af teltet da han så det var engel.. og han blev roligere hvor efter han kiggede på hende undrene

''hvad er der galt??'' spurgte wolf uden at tænke over det.. og kiggede på hende..
''undskyld.. jeg måtte vist havede faldt i søvn..'' sagde wolf og lod mærke til at han havede grædt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 08:44

Hun lagde sin hånd på hans kind og sagde roligt: "Det var det jeg ville spørge dig om..."
Hendes blik intenst, mens hun undrende sig over, hvad der mon var sket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 08:52

wolf kiggede ned mod jorden..
''jeg. ehm.. havede blot en ond drøm...'' wolf kiggede ned og en tåre løb langs hans kind..
'' det var om en af de første forhold jeg engang havede'' sagde wolf og kiggede på hende..
''men det er ikke vigtig nu.. det vigtige er at jeg er her hos dig..'' sagde wolf som en undskyldning for at skifte emne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 09:01

Hun rystede på hovedet og tog hans hånd. "Det virker ellers som noget vigtigt," sagde hun og forsatte: "Hvad skete der?" Stille strøj hun hans hånd og ventede på et svar.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Cafê - Angel   Cafê - Angel - Page 28 Icon_minitime

Cafê - Angel
Tilbage til toppen 
Side 28 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Café
» På en café - Nicholas.
» Cafe Icecream
» Sheria's Café
» I en cafe //Sordrick//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: