| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 09:13 | |
| '' et minde som følger mig i mine drømme.. og om dem jeg holder af, da jeg skulle hjem i min drøm mødte jeg i mit syn min søster død på jorden ved siden ligger en fyr som var min tidligere kæreste ved navn jerry.. og min mor og far længere fremme hvor jægeren står vel tilfreds og jerry.. som rejser sig og kigger på mig og pejer til højre står du.. og til venstre står min familie og mig.. hvor jeg svarede nej.. det kunne jeg ikke vælge og jeg kigger nu på jageren som venter på mit svar og holder sin pistol rettet mod dig.. og venter på mit svar.. og jeg står der. stivfroset..'' sagde wolf og en tåre faldt hans kind..
han rystede på hovedet '' men.. det er vel blot en drøm'' sagde wolf og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 09:21 | |
| Hun tyssede på ham og slog armene omkring ham, mens hun beroligende strøj ham ned af ryggen. Hvorfor mon han havde alle disse drømme? "Det var bare en drøm..." hviskede hun stille i hans øre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 09:50 | |
| wolf holdte om hende og nød hun nussede ham på ryggen og han holdte om hende.. han kyssede hende blidt på kinden og var glad for at hun var der..
utroligt.. nomalt ville folk tag mig som sindsyg.. eller blot underlig.. men hende her.. hun er jo rare og venligt.. og helt igennem sød tænkte wolf
''tak'' hviskede wolf og holdte om hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 09:53 | |
| Hun smilede og kiggede længe på ham. "Er du okay?" Spurgte hun og før han kunne nnå at svare, pressede hun sine læber mod hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 09:59 | |
| ''jo jeg.. '' sagde wolf inden han mærkede hendes læber.. han mærkede en gnist komme igennem ham og han nussede hendes hår.. hvor begynde at ændre kysset til et mere langvarigt.. han læber mærkede hendes og hans krop blev mere og mere ivrig.. og løsten som han tvang sig selv til at kontrolere som blev mere og mere ivrig.. hans øjne kiggede kærligt på hende og hans tanker samt bekymringer forsvandt.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 10:07 | |
| Hun smilede så godt hun kunne og håbede at det ville stoppe de negative tanker. Hun strøj ham over kinden, men stoppede ikke kysset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 10:14 | |
| wolf blev drevet at en stemning han følte.
han kyssede hende mere og mere intens hans tanker svævede rundt om hende.. hendes læber,hendes duft,hendes smil,hendes OSV.. tankerne forsatte og fortsatte mens han kyssede hende..
hands hænder nussede hendes kinder og gled ned langs hendes skuldre og holdte blødt mellem hendes ryg& talje |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 10:17 | |
| Hun kunne heller ikke selv undgå at blive revet en smule med af stemningen og hun trak ham derfor tættere på, mens hun kyssede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 10:25 | |
| han kyssede hende intens på halsen og bevægede sig ned mod hals kraven og fortsatte op mod hendes hun og kyssede hende intens og kærligt han rykkede sin højre hånd og nussede hendes kind da han kyssede hendes mund
hun er.. pefeckt.. tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 10:28 | |
| Hendes vejrtrækning blev mere og mere stakåndet, især da han kyssede hende på halsen. Hun vidste overhovedet ikke, hvordan hun skulle reagere på disse kærtegn, men prøvede så godt hun kunne, ved at kysse ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 10:44 | |
| wolf mærkede hans indre ivrighed.. men prøvede at ignorere den.. men hans krop kunne ikke.. han blev mere og mere revet med at stemningen
han kyssede hende mere og mere intens og kyssede fra mund mod kind of fortsatte langs hals og ned mod solopleksus og kyssede der efter hendes mund.. hans hænder holdte pænt om hendes talje..
hun.. er.. og forblir.. perfeckt.. smuk,sød,chamerende.. tankerne om hende strømmede rundt i wolf's tanker |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 10:50 | |
| Da han kyssede hende ned af halsen, prøvede hun at få sin vejrtrækning under kontrol, men ligemeget hjalp det. Hun fandt situationen yderst pinlig, men valgte at ignorere det. Hun kyssede også ham på munden, mens hende ene hånd sneg sig om bag hans nakke, som hun forsigtigt kærtegnede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 10:58 | |
| wolfs løst blev større og større men han prøvede at kontrolere sig han kyssede hende og nussede hendes hår mens han kyssede hende intens.. hans tanker om hende svævede og han kiggede hende i øjnene..
hmm mon jeg burde.. nej.. nej.. ikke endnu.. ikke nu. tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 11:00 | |
| Hun kyssede også ham, men trak så sit hovedet væk, så hun kunne se ham ordentligt. Så lå hun bare og betragtede ham med et smil på læberne, hvorefter hun igen kyssede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 11:18 | |
| han tanker svømmede rundt om hende mens han kyssede hende og mærkede hendes varme.. hun var varm.. sød.. og rare.. hans tanker blev mere og mere erotiske.. og hans ulvs kontrol nærmede sig... han forsatte med at kysse og kysse hende intens mens han øjne blev lidt mere brune i farven.. hans tanker blev mere og mere indstinkter.. han begyndte at kysse hendes læber og rundt omkring hende.. hendes kinder,mund, og pande og bevægede sig mod hals partiet.. og kyssede til slut hendes læber igen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 11:22 | |
| Hendes vejrtrækning blev mere og mere ujævn, men hun prøvede at kontrollere den. Men det var svært - han var over det hele; hendes mund, kinder, hals og så videre. Og hun nød hvert eneste sekund. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 11:37 | |
| han lyttede til hendes vejre trækning..
hmm hun lyder da til at nyde det.. tænkte wolf
han begyndte at diskret at ligge en hånd på hendes mave og kysse hende samtidig.. han kiggede hende intens i øjnene.. og kiggede på hendes ansigt.. og kyssede hendes mund.. og mærkede sanserne køre i hans krop... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 11:41 | |
| Hendes vejrtrækning gik nu helt amok, så hun bed tænderne sammen i håb om at den ville blive normaliseret. Hun prøvede at kigge væk, men han fastholdt øjenkontakten. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 11:51 | |
| han smilede venligt '' prøv at slappe af.. du virker alt for.. stresset over det'' sagde wolf venligt og kiggede på hende.. ''dine vejre trækninger er nomalt dette sker for alle det er ikke noget som er farlig'' smilede wolf og kyssede hende blidt på munden..
hun var nu meget sød...men mon hun ville gå i panik over at blive tændt.. hmm var det mon et værd af forsøge.. nej.. det vil jeg ikke gøre mod hende tænkte wolf
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 11:56 | |
| Hun sukkede indvendig - hun havde altså ikke været så god til at skjule det, som hun havde håbet på. Hun blev en smule glad, da han sagde, at det var normalt, så hun prøvede at gøre som han sagde, ved at tage nogle dybe indåndinger og slappe af i kroppen. Det hjalp en smule. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 21:46 | |
| han kyssede hende langs halsen. hvor efter hans kyssede hende på munden og kiggede hende intens i øjnene..
pæn.. sød.. og rare.. og oven i købet meget smuk.. tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 11 Dec 2011, 23:24 | |
| Hun bed sig i læben, da han kyssede hende ned af halsen, mens hun nussede hans ryg. Derefter gengaldt hun kysset med et smil på læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Man 12 Dec 2011, 04:41 | |
| wolf kyssede hende mens han så hende i øjnene og lod sin hånd glide ind under blusen på hendes mave og lod hovedet kysse fra mave op forbi bryst patie og mod hendes læber. og kyssede hende intens..
Beutiful.. tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Man 12 Dec 2011, 04:53 | |
| Da hun mærkede hans hånd på hendes mave, bed hun sig i læben og kiggede væk. Hun var rimelig i tvivl om hun skulle få det stoppet. Hun var ikke tryg ved situationen, men stadigvæk var hun tryg ved ham. Hvilken part skulle hun tage? Det fik hun ikke meget tid til at tænke over, for da han kyssede hendes læber, fik hun travlt med at kysse igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Man 12 Dec 2011, 05:27 | |
| han kiggede på hendes ansigt.. og kyssede hendes kinder og mund hvor hans krop kunne mærke han blev mere og mere varm.. så han tog sin øverste del af sin kimono af hvor han nu lå med bar overkrop.. og rødmede lidt..
|
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|