|
| i'm still standing [Arthur] | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: i'm still standing [Arthur] Ons 07 Dec 2011, 03:08 | |
| det var en tidlig aften i december, skyerne hang over markedspladsen, og sneen dalede stille ned. mellem skyerne og sneen kom små glimt af månen frem. det var ikke koldt for et væsen men for mennesker var det bidende.
en ung kvinde masede sig ud fra mængden og ind ad en af side gaderne, der var alle former for væsner til og med et par mennesker. lugten gjorde hende skør, hvorfor kunne folk ikke mare pille af... dette var engang hendes, den gang det var hende der havde magten. hun ville så gerne have magten igen, men hvor skulle hun finde nogle der ville slå sine egne ihjel, og skulle frygte alt og alle til hver en lille detalie. hun var selv både i fare for en hver der ville søge hævn, over enten deres kæres eller bekendes 'død'... hun havde efterhånden ikke tal på hvor mange der var slået ihjel blodt på grund af sjov... der var ingen der skulle fortælle hende hvem der bestæmte, hun skulle nok gå sine egne veje, og træffe sine egne beslutninger.. men der gik hun så, med en lang sort og tætsiddende kjole på der havde bar rug en pæls over skuldrene og en lang v udskærring fortil. mens det lange lyse hår hang ned af hendes ryg, hun vidste godt at hun skillede sig ud fra mængden af væsner, men hun elskede at være speciel. hun gik lidt blandt boderne, så bekændte ting og bekændte væsner...... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: i'm still standing [Arthur] Fre 09 Dec 2011, 03:17 | |
| Arthur gik runt på markedet. Han så kun kort på de kedelige ting er lå i boderne. Alt var kedeligt i dag.. og trættende. Han have været træt hele dagen, imorges gad han ikke stå ud af sengen og i eftermiddags falt han søvn igen. Han vidste ikke hvorfor, men folk der besvimer ved jo, for det meste, heller ikke hvorfor. I aften til fredagsfilm faldt han jo sikkert også i søvn. Måske havde det noget at gøre med at han i går aftes hørte Mozart og Jumbo´s vuggevise. Hvorfor han hørte det vidste han heller ikke, når man tænkte over det vidste han faktisk ikke så meget om hvorfor det der skete i hans liv skete, det gjorde det bare. Men der skal jo heller ikke være en forklaring på alt, vel? Duften af en anden vampyr rørte ham heller ikke... hvorfor skulle det også det? Alting i dag gav jo alligevel ikke mening. Da han fandt ud af at et var en kvindelig vampyr, blev han bare endnu mere sur og tvær. *Hvorfor hader alle mig idag? Først er jeg mega træt og nu møder jeg en kvinde! Jeg HADER denne dag!*, tænkte han og fejede irreteret surheden væk. Da kvinde vampyren kom til syne kom en stemme frem fra surheden. *Snak ikke med hende! Du kunne sige noget dumt som sædvanlig!* Nu var han sur, virkelig sur. Men hvem kunne han være sur på? En stemme der talte til ham i hans sind? Hvor latterligt! Da kvinde vampyren var tæt på smilte han, han vidste heller ikke hvorfor nu. Han gjorde det bare! |
| | | | i'm still standing [Arthur] | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|