Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hjælp til mine emner

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:12

Hey guys :)

der gik sgu for noget nørd i den sidst for mit vedkommen, og med admin og nørderi der kæmpede om legepladsen nåede jeg op på at have været vågen ind i 3 forskellige døgn uden søvn.

Da jeg vågnede kl. 7 imorges besvarede jeg et par emner og tænkte "Naaah" og så gik jeg i seng igen og så sov jeg 7 timer mere. Men 12 timers søvn har gjort mig totalt forvirret!

Jeg kan ikke hitte ud af mine tråde - så guys, hvis der sidder nogen derude og venter på svar og ikke kan finde ud af hvorfor jeg *ikke* sver - kan i så ikke lige være nogle svesker og knalde nogle links afsted?

gerne her i tråden, eller på pb/pm

jeg prøver bare lige at få verden til at lege pænt og vende den rigtige vej :)

Stort tak på forhånd!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:14

Haha - jamen det er da dejlig at have sådan nogle tider, hvor man bare skal tænke på at få sin egen verden op at stå igen, og så droppe den omkring ens egen lille æggeskal.

Godmorgen, og velkommen til det enogtyvende århundrede ^_^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:18

Nåe lille du...

Et råd, hvis det er fordi du ikke kan finde, hvilket jeg forstår det som?
At at trykke på: overvåg dette emne.
så når du går ind under din profil, er der forskellige ting du kan, indstillinger, friends/foes m.m. men også noget med topics. Der vil listen være over alle dine emner og du kan se om folk har svaret.

det bruger jeg, da det er nemt. :)
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:18

Det var vist det eneste lige nu ^^
http://deploratus.heavenforum.org/t6367p40-jinglebells-procella-og-cleon#191260

Godmorgen, godt at vide at søvnen hjalp på en eller anden måde xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:22

Z - Både og :)

Den funktion har jeg luret og den er nemlig super smart. men mange af mine tråde hænger i det uvisse grundet brugere der holder pauser eller ferier, og jeg orker ikke at klikke ind på dem alle sammen du ved.

så jeg tænkte det var lettere den anden vej rundt. at sige jeg er er, og hvis du er her, så giv lidt lyd :)

Som engle-vampe-hunter emnet XD

Im coming my dear!
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:24

Yay! :)
uh! og når du har overskud havde du et eller andet plot som du ville lege med xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:28

jeg har også nogle som ingen gider svare i. Men synes alligevel det er nemmere, så er jeg fri for at finde dem igen hvis personen faktisk kommer på og besvare det. :)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 04:31

Ja det var også derfor jeg lige smed en ekstra kommentar under det med at være online og emne.

Det fint folk tager en pause eller skal på ferie, men det ville altså være super god stil hvis d så lige skrev en lille note om det i tråden eller i en pb til deres emnepartnere, så man ikke bare sidde og glor dumt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjælp til mine emner Empty
IndlægEmne: Sv: hjælp til mine emner   hjælp til mine emner Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjælp til mine emner
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...
» Emner over PM
» De åbne emner [Spillersøgning]
» Emner skal have et mystisk navn (Zane)
» Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: