Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail]

Go down 
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail] Empty
IndlægEmne: Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail]   Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail] Icon_minitimeLør 11 Maj 2013, 10:13

Kære Losties

Jo den er faktisk simpel, men alligevel lidt tricky...hvis man ikke ved det, så her er en "How to" guide på Lost ;)

Det er sådan at forummet registrere når man skriver i en tråd, modtager post og nyhedsbreve, men først EFTER man har aktiveret den mulighed. Her er hvordan man gør det, så man har let oversigt over forummets muligheder:

Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail] 1_zps312654ea

Man skal gå ind under "profile" (hvilket er hvad der meget slørret står på billedet i ser ovenover) og derunder gemmer resten af verden sig!

Når man har trykket "Profile" kommer der en masse muligheder. Der kan man rette i sin profil, tilføje underskrift og venneliste og meget andet.

I henhold til private beskeder og at holde styr på sine emner skal vi ind under "Indstillinger"

Jeg har lavet et Screendump så man kan se de indstillinger JEG personligt har, men det er kun de af-cirklede der er vigtige for at holde styr på Lost

Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail] 2_zps77d523f5

Fra det øjeblik man ændre sine indstillinger til de anviste, så vil man i fremtiden modtage en besked om når der er svar i de emner man følger (Det skal dog lige siges at emner man deltager i allerede muligvis skal trykkes ind manuelt hvilket sker aktuelt i selve den tråd man gerne vil følge).

Derudover vil man have muligheden om at gå ind under "Topics being watched" og så kan man simpelthen SE en liste over de emner man enten direkte deltager i selv, eller de emner hvor man har trykket på muligheden "overvåg emne for svar". Det vil sige at man også kan følge emner man ikke selv direkte er med i hvis man synes de er spændende eller vigtige.

ahæm...

og jeg beklager det meget hvide look men Paint og jeg er ikke super gode venner, men jeg håber I alligevel kan se og forstå nok af min "tegn og fortæl" til at det giver mening ;)

Mvh.
Procella
- Den meget lidt design-kloge Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail] Empty
IndlægEmne: Sv: Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail]   Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail] Icon_minitimeMan 12 Maj 2014, 23:55

Hvordan gør jeg hvis jeg gerne vil sende en besked til flere på én gang?

Godt spørgsmål!

Det er faktisk sådan at når du opretter en besked, så kan du se modtagerfeltet hvor du kan skrive en persons navn oppe øverst. Ved siden af dét felt er der også et lille +

Hvis du trykker på + kommer der flere felter, hvori du kan skrive navne. Det betyder at du faktisk kan sende en multibesked. Eneste hage er at dem du sender den til ikke kan se den er sendt til andre end dem, og ikke kan se hvad der svares. Det er kun dig der ved at den er sendt til flere :) Og hvis der bliver Replyet så er det også kun afsenderen der modtager svaret.

Men på den måde kan du formulere et spørgsmål, noget information eller andet, og så sende til alle de dejlige folk du vil adressere på én gang, i stedet for at skulle sende individuelt til dem alle...det er lidt mere besværligt/tidskrævende på den led :)

Mvh.
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
 
Hvordan holder jeg styr på Lost? [Emner, Pb/Pm, nyhedsmail]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emner over PM
» Admin holder fri!
» hjælp til mine emner
» De åbne emner [Spillersøgning]
» Hvor længe mon du holder ud? //Kate.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Regler :: Retningslinjer og guides-
Gå til: