Kære Losties
Jo den er faktisk simpel, men alligevel lidt tricky...hvis man ikke ved det, så her er en "How to" guide på Lost ;)
Det er sådan at forummet registrere når man skriver i en tråd, modtager post og nyhedsbreve, men først EFTER man har aktiveret den mulighed. Her er hvordan man gør det, så man har let oversigt over forummets muligheder:
Man skal gå ind under
"profile" (hvilket er hvad der meget slørret står på billedet i ser ovenover) og derunder gemmer resten af verden sig!
Når man har trykket
"Profile" kommer der en masse muligheder. Der kan man rette i sin profil, tilføje underskrift og venneliste og meget andet.
I henhold til private beskeder og at holde styr på sine emner skal vi ind under
"Indstillinger"Jeg har lavet et Screendump så man kan se de indstillinger JEG personligt har, men det er kun de af-cirklede der er vigtige for at holde styr på Lost
Fra det øjeblik man ændre sine indstillinger til de anviste, så vil man i
fremtiden modtage en besked om når der er svar i de emner man følger (Det skal dog lige siges at emner man deltager i allerede muligvis skal trykkes ind manuelt hvilket sker aktuelt i selve den tråd man gerne vil følge).
Derudover vil man have muligheden om at gå ind under
"Topics being watched" og så kan man simpelthen SE en liste over de emner man enten direkte deltager i selv, eller de emner hvor man har trykket på muligheden "overvåg emne for svar". Det vil sige at man
også kan følge emner man ikke selv direkte er med i hvis man synes de er spændende eller vigtige.
ahæm...
og jeg beklager det meget hvide look men Paint og jeg er ikke super gode venner, men jeg håber I alligevel kan se og forstå nok af min "tegn og fortæl" til at det giver mening ;)
Mvh.
Procella
- Den meget lidt design-kloge Admin