|
| en lille tur ? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 05:51 | |
| Hayley rystede på hovedet "Nej jeg drikker fra elver" sagde hun stillet "Hvorfor" spugerte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:07 | |
| "Nårrh .. jeg ved ikke.. jeg ville spørger hvordan det er at dræbe såen.. den du tager blod fra har måske en familie, brødre, søstre.. børn." han trak på skulderene "Eller såen noget." han så på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:10 | |
| "Stop" sagde hun hårdt og kigged epå ham, "Er du ude på og give mig dårlig samvigtihed," spugerte hun "For så kan du godt styrer dig" sagde hun irrertert |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:13 | |
| "neeij ik for at gi dig dårlig samvittighed, Ren nysgerrighed.." han trak på skulderene. "men du må undskylde hvis du fik det indtryk?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:16 | |
| Hun sukkede "Det kan man ikke selv vælge det er den eneste måde du kan lave på og derfor tænker man ikke over det2 sagde hun roligt "Og lad være med og sige undskyld" sagde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:19 | |
| "Hm.." han så på hende og smilte kort. han så lidt tænkende ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:40 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:48 | |
| /7Sorry
"Hmm" hun løftede det ene øjnebryn og kiggede spøgerne på ham hun kiggede rundt men der var ingen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:50 | |
| "Har du såen.. været rundt i verden...?" han iagtog hende lidt. han kløede sig lidt i nakken af ren vane og puttede igen sin hånd ned i lommen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 06:58 | |
| Hayley rystede å hovedet "Nej" sagde hunn roligt "Hvad med dig" spugerte hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 07:00 | |
| "jeg har været lidt her og der," han trak på skulderene. "indtil jeg kom her til" han så på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 07:03 | |
| Hayley nikkede "Okay" sagde gun roligt hun køte en hånd igemmen hår og lagde deb så lommen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 07:06 | |
| "vil du fortælle om hvad der skete da du blev forvandlet.." "eller er det for personligt syntes du af en eller anden grund." han så på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 07:11 | |
| Hun tænkte lidt, "Jeg vd sgu ikke," hun bed sig i læben, "Okay, jeg var ude og gå en tur, og det var mørkt og jeg var på vej hjem alene fra byen, jeg kom over forbi en lyttepæl, og så vender jeg mig om fordi jeg havde det som om der var nogle der kiggede på mig, og i det jeg vender mig om står der en dreng, og han var bare smuk så jeg gik jo ikke nogle steder, han lagde armne om mig kyssede mg op af halsen, satte sine tænder i mig og begyndte og suge mit blod, og prøjtede gify nd i mig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 07:17 | |
| "Hm.. og du har ikke set ham siden?" han så på hende, det var ret utroligt hvor stor forskel der var på vampyrer og varulve.. han smilte kort, "da jeg blev bidt .. var det på en skovtur med min familie.. min fætter havde fødseldag også.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:04 | |
| Hayley smilede og nikkede "Jo det har jeg mange gange" hendes smil forsvant da han sagde hvordan har blev det "Okay, ikke så fedfødselsdag heller" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:10 | |
| "Naarh. det kan man ikke ligefrem kalde det." han trak lidt på skulderene. han så sig kort omkring, "Men.. ham der gjorde det mod mig, har nok bare været desperat efter noget at spise... " han vendte langsomt blikket mod hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:14 | |
| Hayley kggede roligt på ham og nikkede "Ja, det må man da nok sige, og så var det dig der stod for tæt på heller" spugerte hun ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:19 | |
| "Jaah.." han så lidt på hende. "Men som jeg sagde.. det var rent held at jeg overlevede.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:22 | |
| Hayley nikkede "Sådan er det med mange af hos racer" hun holdte en pause "Det er ren held at mange af hos overlever" sagde hun roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:28 | |
| "Jaah." han nikkede lidt. "Men.. nogens forvandling er mere brutale end andre .. Altså.." han trak på skulderene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:31 | |
| "Jeg ved hvad du mener" hun smilede til ham "Men sådan er det bare" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:36 | |
| "hm. jah," han smilte lidt. "Men du ikke ligesom så mange andre vamyrer?" han så lidt på hende. "Altså, hvis jeg havde mødt en anden vampyr, så havde den forsøgt at dræbe mig." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:41 | |
| Hayley smilede "Jeg har ikke så meget imod ander racer, kun elver" sagde hun roligt "Men nu er du helle rikke som ander varulve, de ander ville ikke have givet mig n chace inden de havde angrebet mig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille tur ? Lør 02 Jan 2010, 22:43 | |
| "naarh... jeg var nysgerrig og .." han prøvede at bortforklare det. han så lidt på hende |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille tur ? | |
| |
| | | | en lille tur ? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|