Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille tur ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 05:51

Hayley rystede på hovedet "Nej jeg drikker fra elver" sagde hun stillet
"Hvorfor" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:07

"Nårrh .. jeg ved ikke.. jeg ville spørger hvordan det er at dræbe såen.. den du tager blod fra har måske en familie, brødre, søstre.. børn." han trak på skulderene "Eller såen noget."
han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:10

"Stop" sagde hun hårdt og kigged epå ham, "Er du ude på og give mig dårlig samvigtihed," spugerte hun
"For så kan du godt styrer dig" sagde hun irrertert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:13

"neeij ik for at gi dig dårlig samvittighed, Ren nysgerrighed.." han trak på skulderene.
"men du må undskylde hvis du fik det indtryk?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:16

Hun sukkede "Det kan man ikke selv vælge det er den eneste måde du kan lave på og derfor tænker man ikke over det2 sagde hun roligt "Og lad være med og sige undskyld" sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:19

"Hm.." han så på hende og smilte kort.
han så lidt tænkende ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:40

//svarer du ?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:48

/7Sorry

"Hmm" hun løftede det ene øjnebryn og kiggede spøgerne på ham
hun kiggede rundt men der var ingen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:50

"Har du såen.. været rundt i verden...?" han iagtog hende lidt.
han kløede sig lidt i nakken af ren vane og puttede igen sin hånd ned i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 06:58

Hayley rystede å hovedet "Nej" sagde hunn roligt
"Hvad med dig" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 07:00

"jeg har været lidt her og der," han trak på skulderene.
"indtil jeg kom her til" han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 07:03

Hayley nikkede "Okay" sagde gun roligt
hun køte en hånd igemmen hår og lagde deb så lommen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 07:06

"vil du fortælle om hvad der skete da du blev forvandlet.."
"eller er det for personligt syntes du af en eller anden grund." han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 07:11

Hun tænkte lidt, "Jeg vd sgu ikke," hun bed sig i læben, "Okay, jeg var ude og gå en tur, og det var mørkt og jeg var på vej hjem alene fra byen, jeg kom over forbi en lyttepæl, og så vender jeg mig om fordi jeg havde det som om der var nogle der kiggede på mig, og i det jeg vender mig om står der en dreng, og han var bare smuk så jeg gik jo ikke nogle steder, han lagde armne om mig kyssede mg op af halsen, satte sine tænder i mig og begyndte og suge mit blod, og prøjtede gify nd i mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 07:17

"Hm.. og du har ikke set ham siden?"
han så på hende, det var ret utroligt hvor stor forskel der var på vampyrer og varulve..
han smilte kort, "da jeg blev bidt .. var det på en skovtur med min familie.. min fætter havde fødseldag også.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:04

Hayley smilede og nikkede "Jo det har jeg mange gange"
hendes smil forsvant da han sagde hvordan har blev det
"Okay, ikke så fedfødselsdag heller"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:10

"Naarh. det kan man ikke ligefrem kalde det." han trak lidt på skulderene.
han så sig kort omkring, "Men.. ham der gjorde det mod mig, har nok bare været desperat efter noget at spise... " han vendte langsomt blikket mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:14

Hayley kggede roligt på ham og nikkede
"Ja, det må man da nok sige, og så var det dig der stod for tæt på heller" spugerte hun ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:19

"Jaah.." han så lidt på hende.
"Men som jeg sagde.. det var rent held at jeg overlevede.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:22

Hayley nikkede "Sådan er det med mange af hos racer" hun holdte en pause
"Det er ren held at mange af hos overlever" sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:28

"Jaah." han nikkede lidt.
"Men.. nogens forvandling er mere brutale end andre .. Altså.." han trak på skulderene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:31

"Jeg ved hvad du mener" hun smilede til ham
"Men sådan er det bare"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:36

"hm. jah," han smilte lidt.
"Men du ikke ligesom så mange andre vamyrer?" han så lidt på hende.
"Altså, hvis jeg havde mødt en anden vampyr, så havde den forsøgt at dræbe mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:41

Hayley smilede "Jeg har ikke så meget imod ander racer, kun elver" sagde hun roligt
"Men nu er du helle rikke som ander varulve, de ander ville ikke have givet mig n chace inden de havde angrebet mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 22:43

"naarh... jeg var nysgerrig og .." han prøvede at bortforklare det.
han så lidt på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille tur ? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille tur ?   en lille tur ? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille tur ?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur...
» en lille går tur
» En lille tur..
» En lille tur i skoven
» En lille gyngetur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: