Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Empty
IndlægEmne: kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)   kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 06:37

S-Zeeman i deepshell
T-22.00
O-lidt fulde folk og sådan
P-sort t-shirt og blå afslappet kappa bukser og sorte sko
V-koldt og lidt blæst


Laroy sad ved et bord for sig selv inde på en kro der vist ikke var så gammel eller rettere ikke havde været der ret lang tid men det viste han ikke for han havde ikke lavet andet end at sidde der i den siden 18-19 stykker eller sådan noget men han var ikke fuld eller noget.
Han sad der og ikke havde nogen at snakke med der var simpelt hen ikke nogen han kendte her som han kunne snakke med han havde jo mødt nogen stykke her på det sidste men der var ikke nogen af dem her på denne bar eller kro hvad man nu ville kalde den. Han tog sit glas hvor han havde noget vand i og drak det stille og roligt og stilte det så fra sig igen og kiggede rundt *der er hyggeligt nok men lidt kedeligt når man ikke snakker med nogen*tænkte han for sig selv og viste ikke om han ville gå eller om han ville blive lige nu så han sad lidt og tænkte over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)   kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 07:06

Melodenia gik gennem gaden i blæsten, som rev i hendes løse, lyse hår. Hun havde et par jeans der sad tæt til hendes ben og en lys trøje inden under en lyse brun jakke. Hun havde ik brug for jakken, for kulden generede hende ik, men hun havde den på for at ligne de andre. Hun var ude på jagt. Ik fordi hun havde brug for det, det var ik så lang tid siden hun sidst var på jagt, men hun havde lige lyst til noget blod.
Hun kom til en lille værtshus, og den så indbydende ud. Hun gik hen til døren, åbnede den og gik ind. Da hun kom ind var der en del mennesker, men så mange at der var fyldt op. Men de fleste sad i grupper eller to og to. Hun sukkede let. Hun gad ik at skulle til at bruge kræfter på endten at skille dem, eller dræbe dem alle sammen. Så så hun ham. Han sad ved et bord for sig selv med et glas vand.
*Fedt* tænkte hun, *det perfekte offer.* Hun brugte ik sin lugte sans så meget, da der lugtede meget af sprut inde i værtshuset, og det gad hun ik at lugte til, så hun lagde ik mærke til at han var et væsen. Hun kom op bag ham og kiggede ned på ham.
"Undskyld, men må jeg sidde her?" Spurgte hun venligt manden ved bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)   kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 07:23

Han sad der for sig selv og drak sit vand alene og hørte ikke rigtig at der var kommet nogen nye personer ind af døren til stedet, så da der kom en eller anden hen til det bord han var ved og spurgte om et eller andet om hun måtte sidde der "du skal være velkommen"sagde han venligt da der ikke var nogen grund til at være led mod hende eller noget. Han så på hende "er det her nu også et sted for en kvinde som dig"sagde han roligt og drak lidt mere vand og så på hende.
Han havde ikke noget imod hende på nogen måde men det var ikke særlig tit han så en kvinde på sådan et sted som dette her og alt sådan noget halløj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)   kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 07:41

Melodenia smilede glad og taknemligt, og satte sig så ned overfor ham. Hun lagde sine hænder på bordet, og kiggede over på ham. Han så ret godt ud, synes hun, trist at hun tænkte på at suge hans blod.
Hun slikkede sig hurtigt om munden, men skjulte det hurtigt og satte sig ret op. Hun så sig stille omkring og hendes øjne faldt på ham endnu engang. Hun lo en lille smule, ik hånligt, bare venligt.
"En kvinde som mig, kan gå hvor hun vil," sagde hun med et lille glimt i øjet, "jeg kan sagtens tage vare på mig selv. Jeg har lært selvforsvar, og det har været rimelig effektivt allerede." sagde hun med et smil.
"Hvad med dig? Hvad laver du her helt alene?" Spurgte hun i en meget venlig toneleje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)   kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 07:47

Han så på hende stille og roligt "hvad jeg laver her hmm prøver bare at få tiden til at gå noget hurtiger ved ikke hvad jeg sådan skal lave ellers"sagde han roligt og stilte sit glas på bordet efter at ha drukket det sidste der var i det. Han så på hende "okay men det ikke så tit man ser en kvinde her på stedet"sagde han roligt og havde ikke sådan det vilde og fortage sig her på det sidste det var lidt træls for ham.
Han så på hende og smilte venligt over at hun ville snakke med ham og sådan noget og han regnede ikke med der stak noget under det her lige nu men, hvis der gjorde ville han nok også finde ud af det i tide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)   kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 08:13

Hun kiggede rundt, og så at der kun var mænd derinde. Alle grupperne hun havde set da hun kom ind, var mænd. Det så heller ik særlig kvinde venligt ud derinde. Det var tydeligt et sted, hvor mænd kom og spildte timer af deres liv, på at drikke og snakke.
Der var en del unge fyre, deriblandt ham hun snakkede med, men der var også nogen oppe i 30-40 års alderen. Hun trak på skuldrene, og kiggede over på ham igen. Hun satte sig bedre tilrette og smilte munteret til ham.
"Næe, det har jeg lagt mærke til." Sagde hun lidt ligegyldigt, "men jeg synes det er fasinerende herinde." Hun smilede til ham.
"Jeg er Melodenia for resten," hun rakte sin hånd frem med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)   kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 08:21

Han kiggede på hende "okay så det syns du det er"sagde han stille og roligt og havde skam godt hørt andre sige det men, det han været mænd på hans alder og sådan noget og ikke kvinder. Han så på hende "hyggeligt at møde dig mit navn er Laroy"sagde han roligt til hende og gav hende hånden og slappede af "vil du ha noget at drikke jeg giver"sagde han venligt til hende og sådan noget og havde ikke lyst til ikke at tilbyde hende noget når han selv skulle ha noget at drikke men, det var kun vand han ville ha.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Empty
IndlægEmne: Sv: kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)   kom og se hvad der sker( Melodenia-privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kom og se hvad der sker( Melodenia-privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hvad sker der mon ( madelaine-privat)
» sker der noget nyt?(lisa-privat)
» lad os se hvad der sker (Jazmyn-privat)
» hvad sker der mon (Sierra-privat)
» sjov ting sker( nikita-privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Zeeman-
Gå til: