Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En drink på godset.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En drink på godset. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:40

Silvia løftede let sit tynde øjenbryn og betragtede hans ansigt lidt, pynsede han virkelig p å at gå så langt, havde det været hans tanke hele tiden eller ville han bare vise den?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:41

''og som du kan se bruger jeg den ikke så meget, her du skal se min kranie kollektion''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:45

Silvia vendte hoved op imod ham og gjorde et let nik, hun lod sit blik glide rundt lidt mere før hun lage blikket på hans samling.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:48

''nå men tja det bliver snart morgen og medmindre du vil sove så er det nok bedst at du kommer hjem''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:50

"hmmm...min onkels villa ligger 2 timers vandring herfra..vis de kunne give mig husly for dagen, ville det være en stor hjælp."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:54

''det er bare i orden og som du nok har opdaget så er der mursten for alle vinduerne, så lys bliver ikke et problem'' han smilte glad til hende men med et skær af trøstetsløshed i øjnende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:59

Silvia løftede sin hånd og lage den på hans kind"..de er altid alene her, er de ik?..", spurgte hun i en roglig, men dog også nyskerig tone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 12:01

''ja det er jeg'' hán kiggede ned i gulvet og så så op på hende med sørgmodige øjne ''her er meget ensomt specielt i sådan et stort hus''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 12:05

Silvia nussede lidt hans blege kind med sin ene finger and fik ham til at se ind i hendes øjne igen"..måske kunne jeg komme på besøg ind i mellem?..der er ikke megen at lave hjemme i villaen.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 12:08

''det lyder forygende for at sige det lige ud!! øhh... (host host) undskyld mine følelser bar over med mig'' nu så hans øjne ikke længere triste ud men glade og fulde af håb. ''skal vi tage og gå i seng altså du ved sove forstå mig ik forkert''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 12:11

Silvia smilede let over det, grinde endag let"de skal ikek være bange for at tabe ansigt over for mig, jeg er ikke så formel...og selvføglig, ja, jeg kan mærke det er ved at være solopgang"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 12:13

''du får selfølgelig sengen andet ville være u-gæstfrit jeg tager bare en af sofaerne''

//OUT//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. - Page 2 Icon_minitime

En drink på godset.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: