Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En drink på godset.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En drink på godset. Empty
IndlægEmne: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:06

Dato: D. 29. november
Tid: 2:30 on natten.
Vejr: ikke en sky på himlen, kold luft, halvmåne.
Sted: Mortred`s gods i wereclare.
Omgivelser: Godset`s grund.

Silvia fulgte mortred, hun havde accepteret hans tilbud om en "drink", på hans gods, hun blev lidt overasket ovar at varmpyren havde brugt sine dødbringe vector`s til at bringe dem der, men han ville vist derhen hurigt. Under hele forløbet havde hun været stille, lige nu betragtede hun blot hovedøren til godset og stod ved siden af mortred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:03

''damerne først'' sagde han elegant og gik op til hoved døren og åbnede den i en svajende glamourøs bevægelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:05

"hmmm, de har deres mannere i orden ser jeg", sagde hun i en roglig tone, hun gik let forbi ham og førte sine mørke øjne ligeud og trådte helt ind. Hun havde lidt droppet sin mistanker, men dog, holdte hun stadig lidt vagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:12

''her lad mig tage dig ind til min stue'' han viste silvia ind i en stor stue med tre sofa'er ''føl dig hjemme, jeg henter vinen'' han gik ind ad en dør under trappen som førte ned til vinkælderen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:22

silvia betragtede lidt døren før hun sukkede let, hun nød kulden, men varmen indenfor blev hun nu aldrig træt af. Hun lod sin læderjakke glide af sine tynde arme og hængte den på et stolelæn hvor hun tog gummiskoende af også, og satte sig ned i en af sofaerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:27

han kom gående op med et smil på læberne ''jeg er ked af det men jeg har ikke noget vin lige i øjeblikket men jeg har noget andet som måske kan røbe bod på det jeg gjorde imod dig'' han hev en flaske frem med noegt som lignede rødvin og sagde ''engle blod hvis jeg altså kan friste''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:35

"hmm..det er lang tid siden at jeg har smagt det...de er blevet bedre ti lat gemme sig eller de er ved at være væk", sagde hun og slikkede sig let omkring sine røde læber imens hun så på flasken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:39

han gi over til hende med to glas svævende i luften ''her' sagde han da han skænkede op til hende ''skål'' han rakte glasset frem for at skåle...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:44

Silvia smilede let til sig selv"for en aften med selskab", sagde hun og slog let glasset imod hendes før hun førte det ned til hendes læber. åbnede dem let, duftede til blodet, tippede glasset og blod det løbe ind i hendes mund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:51

''smager det'' han så på hende med det samme smil som før og satte sig ved siden af hende ''jeg er lige kommet er tilså jeg kender ikke rigtigt nogen ud over et par stykker Bl.a min søn aubrey kender du ham''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:53

"hmmm...ja jeg har mødt ham en enkel gang her forleden...vi tog os bare et måltid og skiltes derefter", sagde hun og drak lidt mere af blodet og fjernede ikke en dråbe som gled ned af hendes hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:55

''lad mig tage den vis du ik vil have den hehe'' han smilede lunt på hende ''jamen hvad var andledningen''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:58

"hmm...tja..jeg var blot tørstig, han så min tørst og fandt nogle yderst velsmagende ofre i parken..vi var vel begge ensomme gætter jeg på", sagde hun og kørte sin finger op langs his hals så blodet smalede sig på hendes negl. Hun flyttede derefter forsigtigt og elegant hånden væk fra sin hals og holdte den ved hans læber så han kunne lugte engle blodet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:59

//double post, fejl.//

Sidst rettet af Silvia. Lør 02 Jan 2010, 11:04, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:02

''det er skønt, jeg tænkte på hvad laver du egentlig heromkring fortæl lidt om dig selv''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:06

"hmmm..jeg bor her..min mor døde da jeg blev født på grund af en jæger opsporede hende, min far opsøgte jæren og fik ham dræbt, desværre døde han kort selv efter af skader..men det lykkes ham at bære mig til min onkels villa og han døde på dørtrinet...siden da, har jeg levet med min onkel der runder de 750 her til næste sommer, lige i udekanten af byen her..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:09

''jeg sørger over dine forældre, trist de ikke nåede at se hvor perfekt du blev... mer'' han holdt flasken over til hendes glas
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:10

"hmp..egntlig, så er jeg glad for at jeg blev opdraget uden dem..det ville blot mene at jeg ville se dem dø senere..og ja tak"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:16

han lagde armen om hende ''jeg vil gerne have du svarer mig helt ærgligt... føler du dig tiltrukket af mig?''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:19

"hmm..jeg vil i hvertfald sige at dine tilnærmelser ikke er gået ubemærket hen", sagde hun og stillede glasset på bordet før hun lod hånden glide op i hans nakke igen og lege med hans hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:23

''det er jeg glad for at høre'' han lagde begge arme om hende og kysse hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:25

Silvia lod ham gøre det og lage den anden arm op imod hans brystkasse og hagede(staves), sig fast i hans skjorte ved skulderen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:26

de sad lidt og så begyndte han at blive lidt mere nærgående for hvert minut der gik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:34

"hmm, jeg begynder at tro at der var mere ind bare at dele et glas vin med mig?", sagde hun og trak hoved til sig selv igen, imens hun så op på hans ansigt med de mørkeblå øjne i gennem sit pandehår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:37

''lad mig vise dig mit soveværelse'' de gik op ad den store vinel trappe og ind ad en dør til et værelse med en stor dobbelt seng
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En drink på godset.   En drink på godset. Icon_minitime

En drink på godset.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En drink til tak! - Danni
» En drink?-Demetri.
» Drink, Amen!
» En smøg en drink en krop.
» Why drink and drive, when you can smoke and fly?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: