Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Its not what you think { Azuriel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Its not what you think { Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Its not what you think { Azuriel   Its not what you think { Azuriel - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 11:30

Han smilede til hende og hendes ord. Han lå lidt og kiggede på hende ’’ Så lad være med at undvære mig mere.. Lad være med at live i frygten om at vi ikke fik alt det samme vi kunne få.. Jeg vil have dig og kun dig.. Jeg elsker dig og skønt vi ikke har kendt hinanden så længe så har du ret.. Vi er soulmates… Fuck it.. Jeg han heller ikke undvære dig ’’. Han satte sig op i sengen og kiggede på hende med et glad og alvorligt blik ’’ Gift dig med mig.. Godt nok er jeg en hunter.. Men hey, jeg kan ligge det på hylden.. Få børn med dig.. Hus og det hele.. Jeg ved jeg ikke ville kunne ligge det på hylden for altid.. Men lad os tage væk.. Blive gift.. Få børn og leve livet sammen… Hvad siger du’’. Han var blevet meget mere impulsiv nu hvor han var blevet stærkere. Men han mente hvert et ord. Han smilede over hele ansigtet og lænede sig frem og kyssede hende igen.

Han vidste at han altid ville være jæger men dette føltes bare rigtigt. Han rystede lidt på hovedet ’’ Jeg skal med glæde lære dig op hvis det er det du vil.. Hunter parret.. Få små huntere.. Heh.. jeg kan lide ideen.. Så kan du også sparke mig i røven når min onde side tager over.. Jeg er helt med på den ide skat ’’.
Tilbage til toppen Go down
 
Its not what you think { Azuriel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Azuriel [Død]
» Azuriel
» Could you be of any use to me? - Azuriel
» Friend or Foe? [Azuriel]
» Finally we meet again { Azuriel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: