Tid 20:00
Sted PNC
Vejr Mørkt og køligt uden for.
Omgivelser overfyldt.
Påklædning sort læderjakke, sorte jeans, sort top. Sorte stiletter.
Norah kom roligt gående ned af en gade, som senere hen om et hjørne ville føre til Petronia Night Club, hun havde efter hånden været i del tid i byen nu. Selv om hun ikke lige frem havde fundet et sted at bo endnu, hendes lange, blonde hår sad perfekt i mens hun gik. Hun smilede, men smilet famlede en smugle da hun nærmede sig klubben, folk stod i kø til langt ned af gaden. Hun rystede kort på hoved, hun skulle nok komme ind uanset hvad. Mørket var kommet hurtig i den her tid, men nu nærmede det sig også vinter tiden. Så det ville være klart hvis der var køligt, og mørkt tidligt om morgen, og tidligt om aften. "Jeg skal sgu nok komme ind" mumlede hun for sig selv, og gik forbi den lange kø for at komme op. "Goddag Louis, vil du lagde mig passere denne gang?" Spurgte hun dørmanden, som så overrasket på hende. "Hvordan kan du vide mit navn?" Kom det fra ham, "dit navne skilt mere eller mindre." Afslørede hun, selv om hun ikke havde afsløret det helt rigtig. Han havde jo haft navne skilt på, så det ville være klart hvis hun kunne vide hvad han hed. "Så lad gå" opgav Louis og sukkede, "tusind tak Louis" sagde hun som det sidste inden hun smuttede inden for.