Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeTirs 07 Feb 2012, 06:54

Ser i serier derude?

Hvis ja - hvad ser i så?

Jeg selv er ret glad for Supernatural. Jeg har også set Dollhouse for nyligt, og der er en ny serie der hedder Alphas som jeg også dyrker.

Jeg er også sådan lidt over i gyser og fremtidsgenren med Wlaking Dead og Falling Skies.

Hvis vi skal over i genren hvor vi totalt slår hjernen fra og ikke skal tænke nærmere over det, så har vi altid True Blood, Vampire Diaries og Sanctuary, men det er mere...braindead entertainment XD

Hvad ser i andre når i skal ligge øjne og hjerne til en aften foran flimmerkassen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeOns 08 Feb 2012, 06:10

Uha, det er så nu man skal opremse dem alle? Jeg vælger bare at opremse nogle få af dem jeg stener mest ... XD
Jeg elsker især gyserserier, da de giver et spændings-kick, men de skal ikke være uhyggelige som splatter-skræmmende-så-man-krummer-sine-tæer-og-skriger-uhyggelige. De skal være så éns hjerte banke, og man ikke kan holde øjnene fra dem. Og så ikke mere. Det er perfekt.
Serier som jeg kender - og elsker - er serier som;
Ghostwhisperer; En spændings/gyser-serie og en pige der kan se ånder(som for det meste prøver at dræbe hende *Love*).
True Blood; Nogle gange er den lidt splatter, men det gør ikke noget i lige dén serie. Den er om vampyrer og varulve.
Jeg vil super gerne se Super Natural, for jeg har hørt så meget om den, men jeg aner ikke tidspunktet det sendes, eller hvilken kanal ... Men det var nogenlunde det her ser i fjernsynet, ud over måske Friends når jeg kan få taget mig sammen til at stjæle dem fra min søsters værelse(hvilket sker meget sjældent) :D
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeOns 08 Feb 2012, 06:12

*Mumler noget om at computeren og internettet er en skønherlig opfindelse*

Erhm!!!

*host host*

Rent faktisk kan supernatural købes på dvd...så uhm...det er jo selvfølgelig det jeg har gjort XD ik nå...
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeOns 08 Feb 2012, 06:24

Well, modsat jer to har jeg virkelig sarte nerver.. hvis jeg overhovedet har nogle.. Mig og gysere, splattere og lignende går bare ikke. På den måde er jeg ikke lige så hårdhudet som jer xD Krimier og fantasy elsker jeg derimod.
Jeg ser meget forskelligt, men mine ynglings krimier er nok Law & Order - Special Victims Unit, Sherlock Holmes(altså de gamle) og Hercule Poirot. De er virkeligt godt lavet og holder spændingen til sidste minut, og jeg kan se dem i timevis xD
Derudover har jeg set de fleste af de vampyr serier der er med undtagelse af Buffy, som jeg hurtigt droppede. Mine ynglings er Vampire Diaries og Moonlight. Den sidste stoppede desværre efter kun en sæson og selvom vampyrerne sover i frysere(ja, frysere) har den helt klart fortjent en plads på min liste over ynglings serier.

Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeOns 08 Feb 2012, 06:32

Ooooh....

jeg kan da huske jeg sad klistret til skærmen som barn til "The new adventures of young Indiana Jones" eller sådan noget XD

*nynner den heroiske intro*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeTors 09 Feb 2012, 06:40

Jeg ved det Pro, men jeg har ikke lyst til at købe en serie som jeg ikke ved 100% er god, og derfor måske bliver skuffet og har spildt penge på det XD
Men ... Jeg overvejer måske at ønske mig det på et eller andet tidspunkt, så jeg ikke behøver at bruge penge på det hehe ...
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeLør 26 Apr 2014, 06:24

Vi kan da lige lave noget Add-on her!

Supernatural - Still!
Alphas sluttede desværre :( Øvbøv!
Vampire Diaries...mjaee...jeg gik sgu lidt død i den to be honest.
True Blood - Jeg fik set indtil ham der Bill gik vampire-king-crazy og så gik jeg lidt halvdød i den.
Falling Skies - Så sæson 1, men gik helt i ged i 2eren.

Walking Dead - Så sæson 1 færdig (tror jeg nok). Men jeg fik faktisk ikke startet på 2eren. Det kan være jeg skal spænde hjelmen og komme igang igen.

Marvels Agents of S.H.I.E.L.D
Vikings
Dollhouse
American Horror Story 1-2-3
Under The Dome


Jeg overvejer at gå igang med:

The Blacklist - Har hørt meget godt om den, men også en del knap så begejstret.

Hannibal - Jeg så 1-2 afsnit, og blev helt elektrisk over Mads Mikkelsen som Dr. Lector. Men jeg har hørt så meget godt omkring den så måske skulle jeg prøve igen og tage mig sammen?

The Gabel 5 - Eliza Dushku! I will say NO more! XD
Arrow - Har hørt rigtig meget godt om den fra mange folk. Måske skulle jeg prøve at give det en chance?

Lost Girl - Har set nogle random afsnit hist og pist - og hvis man kan overleve med den meget kraftige fesenhedsfaktor der selvfølgelig *er* så ser det ud til at være en helt fed overnaturlig serie.

Moonlight - Igen har jeg også set random afsnit hist og pist. Hvis man ser dem sammenlagt kan det være ting giver meget mere mening.
Tilbage til toppen Go down
Cora
A-rang
A-rang
Cora


Antal indlæg : 227
Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare.
Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeLør 26 Apr 2014, 09:07

I'll just comment here, for jeg har set nogle af dem, som jeg har nogle kommentarer til!

Supernatural: Well .. It will be seen! Soon ...
Alphas, Falling skies, American Horror story, The Blacklist, Moonlight: Jeg kender ingen af dem her ô.o

Vampire Diaries: Jeg ville se serien, men så fik jeg læst bog 1, og den var bare aaalt for klam og pladderomantisk klistret til for mig, så det gider jeg siimpelthen ikke rodes ind i!

True Blood: I've seen many, fordi der ofte kommer de der Maratons i TV, hvor man sidder og halvkigger på det imens man laver noget andet. Too much sex for me, though. For meget til at jeg gider se det sådan regelmæssigt. I mean, the opening scene: Some girl getting licked. WHY?!

Walking Dead: Jeg tør ikke se den! I'm such a pussy når det gælder horror, og jeg har hørt den er pisse klam og uhyggelig!

Marvels Agents of S.H.I.E.L.D: Hell yeah, amazing
Vikings: Jeg kender den kun fra The Epic Admins. Og så fra sådan ca. 2 sekunders klip fra den i en reklame for HBO, lol
Dollhouse: Never seen it, men siden Pro har talt goodt for den og har afsløret af Summer Glau er med i den, så skulle jeg måske give it a go!
Under the Dome: YES! Amazing! Blev det aflyst, eller hvorfor holdt det op med at komme i TV? Anyone who knows? Jeg syntes ligesom det forsvandt ligepludseligt ):

Hannibal: Jeg har set lidt tilfældigt hist og her. Den virker rigtig god, men ærligt talt har den ikke rigtigt fanget mig. I perioder blev man totalt distraheret af den og stirrede forelsket, men det var i ca. 20 sekunder af gangen, og så mistede jeg interessen igen. Såå .. Well, I wouldn't see it regularly.

The Gabel 5: Jeg så youtubelinket(as you know, since I sent it to you). Bliver det en serie, eller hvad sker der? Den virker AMAZING! I love it! Please say it will.

Arrow: .. I know Summer is in it. And I love that. Jeg har dog ikke set nogle afsnit hvor hun var med endnu - bummer. Men resten af showet? Naah .. Det er alt for "Look-I'm-like-Batman-mommy", ifølge mig. Det virker for mig som om det er nogle manuscript-folk der forsøger at efterligne Batman på en diskret måde, og så smider manden i noget andet tøj. I don't like it!

Lost Girl: Jeg har set dem. Aaaalle sammen. Men det var fordi en af mine venner er obsessed, og hver gang jeg var ovre ved hende skulle vi se like 7 episodes. Idéen i showet var fed, men .. udførelsen? Uhm .. I hate to be a buzzkill, but I thought it was dreadfull, at those points. Effekterne var mildest sagt værre end Buffys(og Buffys er jo fra laaangt tilbage, hvor de er ret imponerende fra den tidsperiode - fra denne her .. Not so much). Jeg var i hvert fald ikke begejstret! Desuden gør de også hovedpersonen for "perfekt" for mig. "She's beautiful, strong, clever, sexy, sweet, funny, amazing, perfect, bla bla bla ..". Det er bare for meget.

Tilgengæld har jeg hørt meeeget om Firefly, som skulle være amazing(One of Joss Whedon's as I recall?). Og også .. Hvad er det den hedder, den hvor Summer Glau er en robot? Terminator?
Og endnu en, som vidst skulle være amazing .. What's it called ..
The Avengers? Must see! Har jeg stadig ikke set ...

Og så er jeg også en af de der weird types der altid har CSI(en af de forskellige) kørende i baggrunden.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeLør 26 Apr 2014, 09:28

Okay - jeg bliver nødt til at svare her...

Avengers er sgu en film lille skat! Det er IKKE en serie XD

Under The Dome er ikke blevet aflyst. Men de skal jo lige SKYDE sæsonen før den kan blive sendt i tv :p

Jeg havde altså også set The Gabel 5 før du sendte den ;) Jeg er jo *ægte* fan ik nå! Det er en teaser. De prøver at finde ud af om der er nok der finder ideen fantastisk. Det er ikke engang en Pilot. Det er en Teaser til en potentiel Pilot. De skal nu indsamle...data? I guess? Og er der nok der har udtrykt begejstring så begynder de så at lave serien.

Firefly er viiiiiildt gammel! Completely epic, men gammel! Men Glau er sgu ikke robot i den XD

Jeg tror der at du tænker på "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" Hvor Glau spiller Terminator :p
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeSøn 11 Maj 2014, 02:35

Jeg er lige startet på serien "Salem". Jeg synes faktisk den har potentiale.





og så glæææææder jeg mig som et lille barn til Penny Dreadful!

Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeTors 15 Maj 2014, 05:47

OH HELLLLLLL!!!!

EPIC FUCKING SHIIIIIIT!



I COMMAND YOU ALL TO WATCH THIS SHOW!!!!

Fårk! Det er da bare så meget Lost som NOGET kan være! Jaaaaaaaaa!!!! Jeg glæder mig som et lille barn juleaften!!!!
Tilbage til toppen Go down
Tamora
Nybegynder
Nybegynder
Tamora


Antal indlæg : 141
Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria.
Beskæftigelse : Fængselsbetjent

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeTors 15 Maj 2014, 06:35

WANNA SEE SO BAD!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitimeTirs 20 Maj 2014, 03:22

Vil godt lige kommunikere videre at so far er jeg MEGA begejstret for Penny Dreadful :D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Empty
IndlægEmne: Sv: Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?   Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tv? Jo det ser vi da også...gør vi ikke?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Det kreative hjørne-
Gå til: